Gå til innhold

Fordomstråd: Folk som ser på Idol

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hva er det som får voksne folk til å "hyle" av Idol? Hvorfor dette engasjementet over at en eller annen fjortis med middels talent skal komme lengst mulig? For ikke å snakke om de som stemmer på Idol-"stjernene"? Hvorfor gidder man å bruke penger på sånt? For mange av dem, eller er man litt "enkel" i pappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kanskje det bare er fordi de syns det er greit med litt "tom" underholdning og at det er flott at unge "talenter" fra gata får en mulighet..

Kan være det faktisk ikke er "dumme" mennesker i det hele tatt - de kan bare ha skjønt noe du ikke har :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kan være det faktisk ikke er "dumme" mennesker i det hele tatt - de kan bare ha skjønt noe du ikke har  :sjarmor:

Ja, jøss det er jo smarte mennesker. Vet hvordan man sender idoldust til 2003?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva er det som får voksne folk til å "hyle" av Idol? Hvorfor dette engasjementet over at en eller annen fjortis med middels talent skal komme lengst mulig? For ikke å snakke om de som stemmer på Idol-"stjernene"? Hvorfor gidder man å bruke penger på sånt? For mange av dem, eller er man litt "enkel" i pappen?

Undrer meg også at folk gidde å bruke penger på sånnt. Samme som å ringe inn og stemme på holmgang/standpunkt og liknende program, idiotisk mener jeg. Men forstår folk som vil ha et ord med i laget på disse urelevante statistikkene.

Selv bruker jeg ikke penger på sånnt utstemming og meninger program. Synes nesten det er litt irriterende at det skal være sms stemming på nesten hvert program. Idol programmet er vel noe jeg liker minst av lange "reality" program.

Men jeg respektere at andre har annet syn og meninger enn meg i denne saken, og at folk må få bruke pengene sine til hva som helst. Det strider bare mot all fornuft for meg......

Vil nok kanskje si meg enig i din påstand at disse som bruker penger på sånn kanskje er litt "enkle" i pappen........... men ingen mennesker er like!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...