AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hvordan løser vi dette? Vi har kun ett motorvarmerpunkt på jobb og vi er to som trenger strøm til motorvarmer. Jeg kommer på jobb etter henne så kun får plugga i før meg. Jeg må sitte på jobb og vente en time etter jeg er ferdig med skiftet mitt, hun andre er ferdig en halv time før meg. Kunne det være rimelig at jeg sa at HUN måtte vente med å plugge i til etter meg så HUN kunne sitte å vente en time etter sitt skift på jobb? Skjønner ikke helt at det er meg som må vente.. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: d2b8e...f4b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bytt til elbil? Anonymkode: 7cb2f...014 Må jo lade de også Anonymkode: abe9b...a48
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bytt til elbil? Anonymkode: 7cb2f...014 Det var ikke svar på mitt spørsmål. Anonymkode: d2b8e...f4b
Mei88 Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Den må vel ikke stå i hele dagen? Så hvis du slutter før deg, så kan du bytte til din bil en time før du slutter,altså 30 min før hun slutter. Enten det eller så får dere la være å ha den begge to,værre er det ikke 3 3
Leo Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Motorvarmer? Jeg har aldri brukt det siden jeg fikk førerkort langt tilbake i forrige århundre og jeg tror ikke jeg har sett noen andre som har brukt det heller. Her jeg bor er det relativt ofte godt under minus 20 om vinteren, men jeg har ikke opplevd bil som ikke starter på grunn av kulde. Hvor kaldt er det egentlig der dere jobber? 9
moomino Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Hm. Bruker nå ikke motorvarmer. Harvdu dårlig batteri siden du må bruke motorvarmer?
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan løser vi dette? Vi har kun ett motorvarmerpunkt på jobb og vi er to som trenger strøm til motorvarmer. Jeg kommer på jobb etter henne så kun får plugga i før meg. Jeg må sitte på jobb og vente en time etter jeg er ferdig med skiftet mitt, hun andre er ferdig en halv time før meg. Kunne det være rimelig at jeg sa at HUN måtte vente med å plugge i til etter meg så HUN kunne sitte å vente en time etter sitt skift på jobb? Skjønner ikke helt at det er meg som må vente.. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: d2b8e...f4b Du trenger da ikke bruke motorvarmeren i 1t! Men dere får bytte på annenhver dag og høre med ledelsen om det er mulig å installere en ekstra motorvarmer. Anonymkode: abe9b...a48 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Jeg har gammel bil som må ha motorvarmer så det er ikke noe svar at ikke dere bruker eller vet andre som bruker motorvarmer. Her har det vært mellom 25 og 30 minus og det er ikke sjanse å starte en gammel bil uten varmer. Anonymkode: d2b8e...f4b 1
nordlending Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden (endret) Hvor lang tid må bilen være tilkoblet for å starte? Endret 3 timer siden av nordlending
aksase Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden (endret) Vet ikke hvor kaldt det er hos deg, men hvis du har en bil som ikke starter uten motorvarmer ned til minus 20-25 grader, da tror jeg det er noe galt med bilen din. Friske biler nyere enn 15 år skal ikke ha noe problem med norsk vinter. Har du eldre dieselbil som faktisk er litt vond å starte om vinteren, må du kanskje sjekke med din kollega om hen kan få bilen i gang uten motorvarmer. Endret 3 timer siden av aksase 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har gammel bil som må ha motorvarmer så det er ikke noe svar at ikke dere bruker eller vet andre som bruker motorvarmer. Her har det vært mellom 25 og 30 minus og det er ikke sjanse å starte en gammel bil uten varmer. Anonymkode: d2b8e...f4b Men ingen bil trenger å stå på motorvarmer i en time. Ts sin kollega slutter 30 min før ts. Da kan jo ts bare be henne plugge i ts sin når hun kjører, eller løpe ut å gjøre det selv. Da er ts sin bil klar 10 minutter før han er ferdig på jobb. Anonymkode: c398a...420
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trenger da ikke bruke motorvarmeren i 1t! Men dere får bytte på annenhver dag og høre med ledelsen om det er mulig å installere en ekstra motorvarmer. Anonymkode: abe9b...a48 Ledelsen nekter å ha noe med saken å gjøre. De sier slik er en privatsak. Og jo ; en time må min bil ha. Anonymkode: d2b8e...f4b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden aksase skrev (1 minutt siden): Vet ikke hvor kaldt det er hos deg, men hvis du har en bil som ikke starter uten motorvarmer ned til minus 20-25 grader, da tror jeg det er noe galt med bilen din. Friske biler nyere enn 15 år skal ikke ha noe problem med norsk vinter. Min er eldre enn det. Anonymkode: d2b8e...f4b 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden nordlending skrev (3 minutter siden): Ettermonter webasto? Men det får jeg ikke gjort på dagen. Problemet må jeg løse her og nå. Anonymkode: d2b8e...f4b
nordlending Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det får jeg ikke gjort på dagen. Problemet må jeg løse her og nå. Anonymkode: d2b8e...f4b Finnes det ingen andre stikkontakter? Har hun motorvarmeren på hele arbeidsdagen?
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Bytt til elbil, mye enklere… så slipper du bekymre deg for kuldegradene. Anonymkode: 6bea4...e32
nordlending Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ledelsen nekter å ha noe med saken å gjøre. De sier slik er en privatsak. Og jo ; en time må min bil ha. Anonymkode: d2b8e...f4b Det er vel jobben din sin stikkontakt? Hvis de først installerte stikkontakt kunne de jo tatt mer enn en...
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Ærlig talt, man kan ikke stjele strøm på jobb. Vi har fått klar beskjed om at vi ikke får lade osv på arbeidsgivers regning. Ingen bil MÅ varmes opp før turen hjem. Anonymkode: 1bb1c...ca8 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bytt til elbil, mye enklere… så slipper du bekymre deg for kuldegradene. Anonymkode: 6bea4...e32 Får ikke skifta bil på dagen. Det er nå problemet er. Anonymkode: d2b8e...f4b 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå