AnonymBruker Skrevet 15. februar #61 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De er ikke drittsekk av å ikke føle noe for noen? Du liker dem du liker, å være på en app garanterer jo ingenting. Anonymkode: 9cda5...ac2 Det å ghoste folk, avtale møter man ikke møter opp på som beskrevet i denne tråden er å være drittsekk? Jeg kan moderere meg litt: det å være ettertraktet av 1000 beilere kan nok gjøre at man betrakter oppmerksomhet som en irritasjon som gjør at andre oppfatter deg som en drittsekk - uten at det egentlig er ondt ment eller bunner i noe urimelig Anonymkode: 48cd8...be1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #62 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De er ikke drittsekk av å ikke føle noe for noen? Du liker dem du liker, å være på en app garanterer jo ingenting. De vil ikke ha dem i buksa. Det høres frastøtende ut fra meg som aldri har ville på app som dame. Anonymkode: 9cda5...ac2 Kanskje viser dette at mannlig og kvinnelig seksualitet er forskjellig. Samtidig så går det en tråd nå hvor kvinner forteller om gleden ved å bruke tinder for å kunne bytte ut elskere fortløpende så kanskje mange av oss ikke er så forskjellige likevel? Anonymkode: 48cd8...be1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #63 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje viser dette at mannlig og kvinnelig seksualitet er forskjellig. Samtidig så går det en tråd nå hvor kvinner forteller om gleden ved å bruke tinder for å kunne bytte ut elskere fortløpende så kanskje mange av oss ikke er så forskjellige likevel? Anonymkode: 48cd8...be1 På et vis for noen men vil ikke si en endelig ja, for den er jo også ulik mellom oss innad kjønn. Det med at man ikke er drittsekk for å ikke like noen er objektivt, resten er vel bare min mening selv om jeg ser andre damer være enige noen ganger. Noen liker Tinder for det ja. Men Tinder er bare en plattform. Jeg forstår alle ønske de skal få noe ut av den, men det er virkelig ingen forpliktelser av noen der inne. Jeg skrev jeg kanskje skal bruke Tinder, men det er så av å på, ser ikke for meg å møte den romansen jeg søker der. Bryr meg personlig ikke om elsker forbi om det var fordi veldig romantiske ekstra sexy sammenhenger, som å møte en kjekk scotte ute i idyllisk natur på tur eller lignende. Sånt man kan skrive en bok om, men ikke på en onsdag å i sengen til en som bor i byen her, det er kjedelig. Anonymkode: 9cda5...ac2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå