Gå til innhold

Veldig lei av tinder. Flere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja . Ny her :) . Tinder passer ihverfall ikke hvordan jeg er som person. Har en profil der, men ikke veldig aktiv. Jeg er en person som ikke blir betatt ved første møtet og heller ikke en person som utgir meg for å være noe annet enn den jeg er bare for virke interrisant. Og alder på 55 gjør det nok ikke enklere heller..  På tinder blir jeg nok bare en i rekka for damer tenker jeg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2026 den 12.01):

Tinder er bra for å treffe damer som vil ha sex. For langvarige forhold er det andre apper som er bedre.

Anonymkode: 37079...093

Hva anbefales av apper for de som ønsker seriøse forhold? Hilsen seriøs K50 som har gitt opp Tinder

Anonymkode: ec03a...f82

• Liker 1
Skrevet

Det 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva anbefales av apper for de som ønsker seriøse forhold? Hilsen seriøs K50 som har gitt opp Tinder

Det lurer jeg på også, er mann da :)

Skrevet

Ja, er lei. Litt frustrert også siden jeg har mistet 80 av nesten 90 likes. Noen her som vet hvorfor? Er det fordi man ikke gidder å betale, eller ikke er aktiv nok. Jeg skjønner ærlig talt ikke det her.

AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (2 minutter siden):

Ja, er lei. Litt frustrert også siden jeg har mistet 80 av nesten 90 likes. Noen her som vet hvorfor? Er det fordi man ikke gidder å betale, eller ikke er aktiv nok. Jeg skjønner ærlig talt ikke det her.

Hva skal du med likesene da? 🙈 

Anonymkode: 91038...b93

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva skal du med likesene da? 🙈 

Matche? Når jeg gidder 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

bare start med sex på tinder

Anonymkode: f1c24...4d5

AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (1 time siden):

Matche? Når jeg gidder 😉

Om det er likes du har fått kan det være de bare sorterer i dem de liker for å få oversikt og prioritere hvor det er noe å bygge på? Jeg tror ikke egentlig du bryr deg så veldig om dem sånn egentlig? Eller gjorde du? Å hva hadde du følt om du bare var en av 80? 
Kan også være de bare har slettet profilene sine fordi de ikke bruker app mer eller har møtt noen?

Anonymkode: 9cda5...ac2

AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (4 timer siden):

Teknisk glitch. Skjedd meg ofte. De kommer tilbake, om de ikke allerede er tilbake. Med mindre det var bots som hadde likt deg og Tinder har ryddet. 

Anonymkode: 540c6...782

AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (4 timer siden):

Matche? Når jeg gidder 😉

Er det noe ‘å gidde’ da? 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2026 den 18.03):

Da forstår du hva jeg mener. 

Blir nesten litt deppa da det oppleves som at det er sånn markedet der ute er. 

ts

Anonymkode: a026a...353

Man skulle nesten tro at markedet har blitt slik av en grunn 🤷‍♂️ vi sitter igjen med dating apper som hverken damer eller menn liker - og begge skylder på hverandre. Måten dere single snakker om hverandre er bare trist. Tror det er flere her som har godt av en pause – trekke seg tilbake og lære å se sin egen del av hvorfor markedet ser ut som det gjør. Lykke til

Anonymkode: d5176...2d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man skulle nesten tro at markedet har blitt slik av en grunn 🤷‍♂️ vi sitter igjen med dating apper som hverken damer eller menn liker - og begge skylder på hverandre. Måten dere single snakker om hverandre er bare trist. Tror det er flere her som har godt av en pause – trekke seg tilbake og lære å se sin egen del av hvorfor markedet ser ut som det gjør. Lykke til

Anonymkode: d5176...2d4

Tipper du satt på do og bæsjet mens du skrev det 😬

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har havnet i en karusell med der det dukker opp mange attraktive kvinner i 40 årene (min aldersgruppe) som ikke har eller ønsker seg barn.

Det er greit nok, men skjønner ikke helt hvorfor de matcher med en som har barn og samtidig forventer at all tiden ska gå til dem. Ei startet med et helt forhør av spørsmål, som jeg svarte både saklig og respektfullt på, men så ble det både anklager og sarkasme. Det var slutten på den samtalen. Energityv.

Anonymkode: f387d...700

AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (På 12.2.2026 den 18.06):

Tinder nullstiller både høyre- og venstreswipes etter en gitt periode. Hvis du hadde 80 likes burde du betalt for å se hva som lå i innboksen i alle fall for en måned.

Anonymkode: f387d...700

AnonymBruker
Skrevet
Lorian skrev (På 5.2.2026 den 7.51):

Har aldri prøvd Tinder, men har hørt mye fra de jeg kjenner som har brukt den. Er vel vanskelig å stikke seg frem i et hav av mannfolk. Hvorfor skal hun velge meg? Hva gjør meg spesiell? Om man passer sammen og har god kjemi kommer liksom ikke frem i en Tinder profil. Er ganske bestemt på at jeg skal få meg en kjæreste uten å bruke Tinder, selv om det ikke er så lett 😅

Stemmer og når det er 9 menn per dame så er det nesten umulig for de fleste menn.

Anonymkode: d7099...99c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2026 den 13.17):

Ingen har lyst å gå for noen som kun er ok…

Anonymkode: eb8d2...a09

Det er da et problem av for stort utvalg på grunn av at det er allt for skjevt kjønnsfordelig. Så problemet blir personen som velger som tror en kan få allt.

Anonymkode: d7099...99c

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er lei av alle kvinnene som slutter å svare, som ghoster, som aldri stiller spørsmål, som flaker når en har planlagt noe. Har blitt lei fordi det er nesten ingen seriøse inne på der

Endret av Nilb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2026 den 8.07):

Jeg tror det er lurt å kvinne/manne seg opp til å ta lott mer kontakt i det virkelige livet. Smile, se andre inn i øynene, komme i småprat med andre mennesker her og der. Såvidt jeg kan skjønne er Tinder et sted det man fort blir misantropisk og helt desillusjonert. 

Anonymkode: bb4aa...a22

Hvis det fantes en app hvor jeg kunne få 100 «likes» eller hva pokker det heter fra ivrige kvinner av alle aldre og fasonger som ville ned i buksa mi så hadde jeg antagelig blitt en drittsekk uten relasjons-evner.

Nå har jeg aldri vært på denne appen, og ut fra hva jeg hører hadde jeg neppe fått en eneste date. Men jeg har litt forståelse for kvinner som blir litt svimmel av oppmerksomheten.

Anonymkode: 48cd8...be1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvis det fantes en app hvor jeg kunne få 100 «likes» eller hva pokker det heter fra ivrige kvinner av alle aldre og fasonger som ville ned i buksa mi så hadde jeg antagelig blitt en drittsekk uten relasjons-evner.

Nå har jeg aldri vært på denne appen, og ut fra hva jeg hører hadde jeg neppe fått en eneste date. Men jeg har litt forståelse for kvinner som blir litt svimmel av oppmerksomheten.

Anonymkode: 48cd8...be1

De er ikke drittsekk av å ikke føle noe for noen? Du liker dem du liker, å være på en app garanterer jo ingenting. 

De vil ikke ha dem i buksa. Det høres frastøtende ut fra meg som aldri har ville på app som dame. 

Anonymkode: 9cda5...ac2

Skrevet

Har aldri brydd meg om Tinder, mest fordi jeg er ikke ute etter kjæreste. Trives best alene. :)

M28.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...