Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes de ser litt tynne ut..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En Reimadress er jo ikke en Reimadress, de finnes jo i ørti ulike varianter og modeller. Tynne, tykke, middels, osv. 

Vi har Reima Stavanger, den er varm og god den. Som en vanlig kjeledress. Rikelig god nok/varm nok for oss alle fall.

Anonymkode: 04b29...8cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Reima har mange ulike dresser. Vi har også hatt Reima Stavanger som er mer enn varm nok her, men de har mange lettere modeller også. 

Anonymkode: ee324...ae5

Skrevet

Vi er veldig glad i reima stavanger, bor ett sted hvor det jevnt har vært -10, -15 og -20 de siste ukene og vært ute i alle temperaturer uten problem😊

AnonymBruker
Skrevet

Har og Reima Stavanger, fornøyd med den. 

Anonymkode: f0620...24e

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare gjøre oppmerksom på at de eldre modellene av reima stavanger er tynnere enn de nyeste. Kjøpte en brukt og den var for tynn, det samme med en rekke andre fra reima sekv om de alle er merjet ned to snøkrystaller. Den nyere utgaven av stavanger er god og varm da, også med to snøkrystaller. 

Anonymkode: b7f60...ebe

Skrevet

Jeg har kjøpt Reima Stavanger til begge ungene i alle år. 
Det er de beste dressene

AnonymBruker
Skrevet

Min holder seg varm i sin som jeg tror er Reima Stavanger, usikker på årstall, kjøpte den brukt men så ubrukt ut. Men er det skikkelig kaldt så tar vi jo mellomlag under da (strikketøy eller fleece). 

Anonymkode: b303a...228

Skrevet

Velg den med tre snøfnugg på, så får du veldig varm dress.

Elsker det med Reima-dressene og jakkene. De er så nette og tynne og likevel så varme 😊

Skrevet

Visste ikke at det var flere varianter. Kjøpte brukt, og synes den ser tynnere ut enn mange andre dresser. Ungen fryser ikke da, bruker mellomlag i tykk ull vanligvis.

Skrevet

Står det inni dressen hvilken variant det er?

AnonymBruker
Skrevet

Det står et nummer øverst på vaskelappen. Hvis du googler «reima + nummer» det, så kommer det opp produkt. I allefall gjør det det hos meg. 

Anonymkode: 90e8f...25c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det står et nummer øverst på vaskelappen. Hvis du googler «reima + nummer» det, så kommer det opp produkt. I allefall gjør det det hos meg. 

Det skal jeg sjekke. Men både de tykkeste og de litt tynnere er ment for vinterbruk, ikke sant?

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (32 minutter siden):

Det skal jeg sjekke. Men både de tykkeste og de litt tynnere er ment for vinterbruk, ikke sant?

Nei, de har jo vår/høstdresser også. De har bare tynt fôr og er ikke varme nok her i Oslo på vinteren. 

Skrevet

Erfaringsmessig har det mindre betydning hvor tykk dressen kjennes ut. Mange synes feks at Bergans sine dresser virker for tynne, men mine barn bruker de i -10 og kaldere uten å fryse. Jeg har for øvrig både ny og gammel reima Stavanger, og Ingen av dem er spesielt tykkere enn Bergans sine. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, de har jo vår/høstdresser også. De har bare tynt fôr og er ikke varme nok her i Oslo på vinteren. 

Men vår høst dressene er jo mye tynnere.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Reima Reitit dress. Mini fryser ikke. Han er også generelt varm av seg. Sjelden han har brukt mellomlag. Vi bor i Østfold traktene. 

Anonymkode: 18ce4...058

AnonymBruker
Skrevet
Sokk1 skrev (2 timer siden):

Erfaringsmessig har det mindre betydning hvor tykk dressen kjennes ut. Mange synes feks at Bergans sine dresser virker for tynne, men mine barn bruker de i -10 og kaldere uten å fryse. Jeg har for øvrig både ny og gammel reima Stavanger, og Ingen av dem er spesielt tykkere enn Bergans sine. 

Jeg klarer bare ikke å tro på at de er varme nok for "normale" barn som ikke er varme av seg eller veeeldig aktive.

Noen som jobber i barnehage her og kan uttale seg?😅

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (3 timer siden):

Ja. Jeg legger ved bilder under, du ser forskjell på refleksen bak på ryggen og merkelappen inni. Alle med den avlange refleksen er gamle, de med den lille firkantede er ny. 

Merkelappen/navnelappen er også ulik, alle med den som har rødt i er gammel, nesten alle med den svarte er ny/nyere, men tror den må komme i kombinasjon med den lille firkantede refleksen.

De gamle er mye tynnere og stivere. De nye er veldig varme og myke😊

AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20260204_100828.thumb.jpg.426822b48726911ad954acfe0e9c5cc1.jpgScreenshot_20260204_100907.thumb.jpg.859a8c3598c0e8e54858bac0372e2638.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...