Gå til innhold

Hva synes dere kvinner om kuk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utseende, lukt, smak osv 

Anonymkode: 345d1...c81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med begrepet "kuk", mener du da stor penis? Eller penis? En liten kalles ofte "tiss".

Da er bildene satt i hodet Deres.

Hilsen "Kølle".

Anonymkode: 7aa38...809

Skrevet

En ting er hvertfall sikkert; det finnes ikke noe verre enn en fyr som har mer kuk i personligheten enn i buksa.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke ordet kuk. 

Anonymkode: 8e8bb...370

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utseende, lukt, smak osv 

Er den i grei størrelse, hard og ren så synes jeg det er riktig så deilig med en kuk. Om den blir styrt av en mann med hodet og hjertet på rette plassen.. sitter den på en selvopptatt fyr så tar jeg heller en dildo. 

Anonymkode: 7157f...c70

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Syns egentlig ikke noe om det når jeg tenker meg om, et fåtall er estetisk fine å se på og kan pirre litt interesse.. Lukter det eller smaker noe så er det nei takk 🤮, må være nydusja. Og er den festet til en mann som bare skryter og gjør kukken sin til et midtpunkt eller tror kukken er en gave til oss kvinner, så er det skikkelig turn off.. De fleste som oppfører seg sånn klarer ikke bruke den ordentlig..

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

En kuk kan være estetisk fin.

Likevel så er det ikke det som avgjør om jeg tenner på ham. Gir han meg fritt spillerom, og nyter det jeg gjør, så er det det som tenner meg mest av alt. 

Jeg tenner på at han nyter. Drive han til vannvidd.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Den skal vel ikke smake eller lukte noe særlig. Det kombinert med en fin størrelse så er jeg stor fan.

Anonymkode: ab36c...b62

• Nyttig 1
Skrevet

De kvinnene jeg har hatt sex med, har brukt meg som en forsøkskanin.
De brukte pikken min til opplæring, og de likte spesiellt å ronke meg.. For det er jo en deilig følelse å gjøre, og ikke minst se meg i øynene når spruten gikk av. Må si at dette synet er svært gjensidig, jeg synes det er like deilig å se på dem reagere på spruten.. 
Dette orgasme-øyeblikket er vakker kunst.. for vi blir rød i ansiktet av kåthet..
Så en kuk er ikke bare en kuk.. det fine med kuken, er hvordan den blir mottatt og hva den brukes til av kvinnen🥰

AnonymBruker
Skrevet

ææææsj

Anonymkode: 3a3a4...bed

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 minutter siden):

De kvinnene jeg har hatt sex med, har brukt meg som en forsøkskanin.
De brukte pikken min til opplæring, og de likte spesiellt å ronke meg.. For det er jo en deilig følelse å gjøre, og ikke minst se meg i øynene når spruten gikk av. Må si at dette synet er svært gjensidig, jeg synes det er like deilig å se på dem reagere på spruten.. 
Dette orgasme-øyeblikket er vakker kunst.. for vi blir rød i ansiktet av kåthet..
Så en kuk er ikke bare en kuk.. det fine med kuken, er hvordan den blir mottatt og hva den brukes til av kvinnen🥰

Er du kvinne? Ikke? Slutt å svare på vegne av. 

Anonymkode: 24c7e...d3e

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker kjæresten sin, synes alle andre er ekle.

Anonymkode: 26ddb...db6

Skrevet

Elsker den ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utseende, lukt, smak osv 

Lukt og smak er som det er. Det lukter kjønn. Skal sies at det er lenge siden jeg har hatt en penis i ansiktet/munnen. Jeg like ikke å utføre oralsex, Så har ikke gjort det på flere år.

Utseende er jo også som det er. Det er en penis liksom. Hva skal man si?😅. Peniser vekker ikke mer emosjoner i meg en hva en albue, en fot eller et øre gjør. Det er bare en penis.

Anonymkode: c2eb6...f67

AnonymBruker
Skrevet

En sur tissefant med kukost i er motbydelig 

Anonymkode: 2fbfc...db0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er du kvinne? Ikke? Slutt å svare på vegne av. 

Anonymkode: 24c7e...d3e

På tilsvarende tråder om fitte tar det som regel ikke lange tiden før kvinner kommer og skyter inn med innspill, spesielt hvis en mann sier noe som ikke kan regnes som positivt om fitte.

Anonymkode: e6e89...535

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

elsker kuk, mer spesifikt mannen sin kuk. Den er perfekt størrelse, ren, akkurat passe med forhud, hard, jevn farge, luktfri, helt nydelig. Jeg er nede og forsyner meg daglig.  

Har aldri droppet en mann pga kuken hans. Samboeren min sin er den minste jeg har vært med. Jeg har trodd tidligere at jeg var sammen med gjennomsnittet stort sett, men det var jeg virkelig ikke. Jeg har vært skikkelig bortskjemt med 17-18 cm, som nok er perfekt. Far til første barnet mitt hadde 22 cm. Det var ALT for stort. Hadde mye og deilig sex, men ble sår, og i stedet for at jeg ble deilig fylt opp, kunne det sprenge litt på. En del stillinger vi helst måtte unngå fordi det gjorde vondt, og jeg kunne blø. I tillegg slitsomt å suge han. Og jeg som elsker å gi blowjobs, siden jeg genuint elsker kuk. 

Samboeren min i dag har ca 15 cm, helt perfekt, både kuken og mannen ❤️

Anonymkode: 94b0e...52f

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

En fantastisk fin og deilig konstruksjon som jeg synes evolusjonen har gjort en god jobb med. 

Så er det dessverre som kvinne ganske vanskelig å likevel ha bare et godt forhold til dem, fordi menns forhold til sin kuk er... ja varierer fra litt merkelig barnslig, på måter man kan ha litt aksepterende humor på dersom mannen ellers er oppegående, til regelrett ugreit og negativt. 

Som kvinne er det veldig rart både at menn aldri synes å vokse fra smågutters begeistring over tissefanten sin og hva den liksom kan prestere og representere, som en del av menns identitet. Altså alle menn har en, så å være godmodig og tålmodig interessert i "Se jeg har en tiss jeg!" er ganske krevende for meg som kvinne over år. Får jo innimellom trang til å påpeke at den er registrert for lenge siden. Smakt på og testet på alle mulige måter også, og fullt ut akseptert som en del av mannen, men ikke fra min side oppfattes som et individuelt vesen som må annerkjennes som en egen identitet og et eget vesen, som må ha sørskilt oppmerksomhet. Det er ikke mannens hund liksom, som trenger egen individuell omtanke og kjærlighet. Det burde være unødvendig å kontinuerlig måtte annerkjenne pikken som et eget vesen. 

Lurer på hvordan menn hadde taklet det dersom kvinner oppførte seg likedan angående en kroppsdel. "Joda du koste med meg, men du ga ikke 'Mug' og 'Maggan' fortjent oppmerksomhet, selv om de danset oppmerksomhetssyke foran deg, så nå er jeg likevel såret på vegne av dem. Pupper har følelser også!" 😅😂😂😂

Nå mener jeg selvfølgelig ikke at pikken ikke skal gis oppmerksomhet, men som kvinne er den bare en kroppsdel på mannen. Et deilig redkap faktisk. Ikke et eget individ, påhengt mannen, med egne behov. 

Slilt er vedvarende bare snålt for leg som kvinne, og det er ikke spesielt tennende egentlig. Bare er noe jeg som kvinne må akseptere av umodenhet fra menn.

Så er den jo også et potensielt våpen mot oss kvinner, og det er et stort potensiale for smerter for oss i hvordan kuk brukes, så vanslelig å være bare positiv generelt, og i en petfekt verden hadde menn vært mer opptatt av å bruke den dyktig og deilig enn av at de HAR KUK. Det siste er det fryktelig vanskelig å være imponert over som kvinne.

Ja du har kuk? Du sier ikke det! Det tok jeg virkelig som en selvfølge for å være ærlig. At du IKKE har kuk ville forundre meg betydelig mer, og det burde så definitivt være et tema oss to mellom. At du har en... ja hva forventer du av respons? Vet du hva, jeg har fem tær på hver fot jeg. Imponert???

😘😉😂

Anonymkode: 1aab2...44e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Utseende, lukt, smak osv 

Elsker den som sitter fast på mannen min. Ellers ikke vært fan av lukt, smak osv.

Anonymkode: 4d7fb...804

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker kjæresten sin, synes alle andre er ekle.

Anonymkode: 26ddb...db6

Hvor mange forsøk hadde du, før du fant den deiligste kuken i verden?🫡
Jeg spør for ei venninne som er like kresen.. hun sliter virkelig.. og i tillegg må han jo være en mann hun elsker😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...