Janek Skrevet 3. februar #21 Skrevet 3. februar Hvorfor er lukt og kukost et tema? Liker man at folk er svette og lukter andre steder på kroppen eller tar det som utgangspunkt om man liker kropp eller ikke? En pikk som er vasket og velstelt (gjerne glatt for min del) er jo fantastisk. At menn har litt selvtillit over sin pikk er vel ikke noe annerledes enn oss damer som liker å strutte litt med puppene eller vrikke på rumpa. 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar #22 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med begrepet "kuk", mener du da stor penis? Eller penis? En liten kalles ofte "tiss". Da er bildene satt i hodet Deres. Hilsen "Kølle". Anonymkode: 7aa38...809 Moskva Marit er sulten på deg 😘 Anonymkode: c43b0...bc9
Gaia Skrevet 3. februar #24 Skrevet 3. februar (endret) Kuk er fint, bare den ikke faller av, slik som i Erlend Loe sin bok. Den anbefales for øvrig for de som ikke har lest den. Fra spøk til alvor: Jeg synes en penis kan være estetisk fin, hvis håret rundt (og gjerne resten av mannen) er velstelt. En kuk skal verken smake eller lukte. Da er det mangel på hygiene ut og går, og det er skikkelig turnoff. Endret 3. februar av Gaia 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #25 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du kvinne? Ikke? Slutt å svare på vegne av. Anonymkode: 24c7e...d3e Kanskje det er en gammel jomfru som prøver seg på litt skriftlig erotikk på sine eldre, forsømte dager? Anonymkode: 558d9...eb3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #26 Skrevet 3. februar Hva legges i estetisk fin penis? Jeg har hørt den bli kalt pen flere ganger uten noen forklaring på hvorfor. Hva må til for at den diskvalifiseres på estetisk grunnlag? Anonymkode: 3cbab...3a7
AnonymBruker Skrevet 3. februar #27 Skrevet 3. februar Synes det er ekkelt, så lenge det ikke er kjæresten sin. Anonymkode: 981f4...75d
AnonymBruker Skrevet 3. februar #28 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva legges i estetisk fin penis? Jeg har hørt den bli kalt pen flere ganger uten noen forklaring på hvorfor. Hva må til for at den diskvalifiseres på estetisk grunnlag? Anonymkode: 3cbab...3a7 Ikke mye forhud eller «rar» farge, rett og fin størrelse. For stor eller liten trekker ned. Men estetisk pene peniser er sjeldent bedre i senga… Anonymkode: 981f4...75d
AnonymBruker Skrevet 3. februar #29 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva legges i estetisk fin penis? Jeg har hørt den bli kalt pen flere ganger uten noen forklaring på hvorfor. Hva må til for at den diskvalifiseres på estetisk grunnlag? Anonymkode: 3cbab...3a7 Man blir litt avskrekket når man har erfart hvor dårlig hygiene en del menn har, dessverre. Noen vasker seg aldri ordentlig nedentil, verken foran eller bak. Selv var jeg gift med en som alltid oste av gammel urin der nede. Uansett om jeg sendte han i dusjen før sex, kom han ut igjen og luktet fremdeles urin når jeg nærmet meg penis med hodet (og nesen) min!? Det ble slutt på oralsex etter hvert, for jeg klarte det bare ikke. Stank av gammalt piss.... (og sikkert også "gammal ost") Anonymkode: a5dc5...657
AnonymBruker Skrevet 3. februar #30 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Man blir litt avskrekket når man har erfart hvor dårlig hygiene en del menn har, dessverre. Noen vasker seg aldri ordentlig nedentil, verken foran eller bak. Selv var jeg gift med en som alltid oste av gammel urin der nede. Uansett om jeg sendte han i dusjen før sex, kom han ut igjen og luktet fremdeles urin når jeg nærmet meg penis med hodet (og nesen) min!? Det ble slutt på oralsex etter hvert, for jeg klarte det bare ikke. Stank av gammalt piss.... (og sikkert også "gammal ost") Anonymkode: a5dc5...657 Høres jo helt grusomt ut 🤢 Anonymkode: 3cbab...3a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå