AnonymBruker Skrevet 6. februar #22 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Men det ER jo ikke 6-6-6, som den som laget barkoden har bekreftet. Les i tråden. Anonymkode: efb6b...e00 Tror du han hadde sagt det om det var det? 666 er der uansett hva han påstår. Jeg gir 100% blaffen i det, men finner det fascinerende Anonymkode: bc884...c7d 1
Gjest Maia70 Skrevet 6. februar #23 Skrevet 6. februar (endret) Det er ikke strekkoden som er dyrets merke, den er relatert til merket, men den ER det ikke. Merket er jo noe man skal ha på pannen eller på hånda, man skal ha den fysisk på/i kroppen. Det jeg tror det er, er en microchip, en chip som kommer til å bli solgt inn som så praktisk og fantastisk at "alle" vil ha den til slutt, og så når nok mennesker har den så blir den obligatorisk, eller så vanliggjort at det blir umulig å kjøpe og selge, eller å være i systemet uten den. Kjæledyr kan jo allerede ikke være i systemet uten den. Alt som skal til er at man flytter chippen på bankkortet til hånda og så har man dyrets merke, det er jo helt oppi dagen. Her er den praktiske microchippen som man kan handle med, løp og kjøp: https://www.bbc.com/news/business-61008730 Og så har man jo Elon's hjernechip: https://neuralink.com/ Og om ikke det var nok så har man scanningen av panna man gjorde under Covid: https://www.medicalnewstoday.com/articles/forehead-thermometer-accuracy Endret 6. februar av Maia70
AnonymBruker Skrevet 6. februar #24 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jepp. Rett og slett en tilfeldighet du, og helt nødvendig for at skanneren skal virke. Jeg tror jeg også ville sagt noe sånt. Anonymkode: bc884...c7d Hva mener du? At han lyver? Eller mener du at han sto i ledetog med en slags ond makt? Anonymkode: 14475...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #25 Skrevet 6. februar Maia70 skrev (53 minutter siden): Og om ikke det var nok så har man scanningen av panna man gjorde under Covid: https://www.medicalnewstoday.com/articles/forehead-thermometer-accuracy Scanning av panna? Det dreier som om temperaturmåling på panna. Anonymkode: 14475...9e3 1
Gjest Maia70 Skrevet 6. februar #26 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Scanning av panna? Det dreier som om temperaturmåling på panna. Anonymkode: 14475...9e3 Det vet vi alle, da vi ikke har microchipper i panna. Jeg bruker ordet fordi det ligner på en scanner.
linsejesus Skrevet 7. februar #27 Skrevet 7. februar Strekene i strekkoder som ser ut som 6-tall, er ikke tall, men styrestreker. Det er for at scanneren skal kunne lese koden riktig. De leses altså ikke av som tall. Når det gjelder "dyrets merke" som iflg. Åpenbaringsboken skal tas som et merke på hånden eller i pannen, så er det inkonsekvent å lese akkurat dette som noe helt bokstavelig. Åpenbaringsboken forteller også om et lam på en trone, men det tolkes som et bilde. At noen holder tre stjerner i sin høyre hånd, tolkes som et bilde. At folk blir vasket hvite i lammets blod, tolkes som et bilde. Dyret med sju hoder og ti kroner som stiger opp av havet, tolkes som et bilde. Hvorfor tolker man da dyrets merke som noe helt konkret og bokstavelig? 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #28 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva mener du? At han lyver? Eller mener du at han sto i ledetog med en slags ond makt? Anonymkode: 14475...9e3 Nei, mener ingenting. Men om jeg var han, hadde jeg neppe innrømmet at det var dyrets merke uansett😂😂😂 Anonymkode: bc884...c7d
AnonymBruker Skrevet 7. februar #29 Skrevet 7. februar linsejesus skrev (2 timer siden): Strekene i strekkoder som ser ut som 6-tall, er ikke tall, men styrestreker. Det er for at scanneren skal kunne lese koden riktig. De leses altså ikke av som tall. Når det gjelder "dyrets merke" som iflg. Åpenbaringsboken skal tas som et merke på hånden eller i pannen, så er det inkonsekvent å lese akkurat dette som noe helt bokstavelig. Åpenbaringsboken forteller også om et lam på en trone, men det tolkes som et bilde. At noen holder tre stjerner i sin høyre hånd, tolkes som et bilde. At folk blir vasket hvite i lammets blod, tolkes som et bilde. Dyret med sju hoder og ti kroner som stiger opp av havet, tolkes som et bilde. Hvorfor tolker man da dyrets merke som noe helt konkret og bokstavelig? Vi hører dette. Like fordømt er de helt identiske med strekene for tallet 6. Styrestreker eller ei. Anonymkode: bc884...c7d 1
linsejesus Skrevet 7. februar #30 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi hører dette. Like fordømt er de helt identiske med strekene for tallet 6. Styrestreker eller ei. Anonymkode: bc884...c7d De er jo ikke identiske. Styrestrekene er lange, selve strekkoden er kort. Men det viktigste spørsmålet er hvorfor du ringer tolker akkurat det med dyrets merke bokstavelig, og ikke det andre. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #31 Skrevet 7. februar linsejesus skrev (3 timer siden): Strekene i strekkoder som ser ut som 6-tall, er ikke tall, men styrestreker. Det er for at scanneren skal kunne lese koden riktig. De leses altså ikke av som tall. Når det gjelder "dyrets merke" som iflg. Åpenbaringsboken skal tas som et merke på hånden eller i pannen, så er det inkonsekvent å lese akkurat dette som noe helt bokstavelig. Åpenbaringsboken forteller også om et lam på en trone, men det tolkes som et bilde. At noen holder tre stjerner i sin høyre hånd, tolkes som et bilde. At folk blir vasket hvite i lammets blod, tolkes som et bilde. Dyret med sju hoder og ti kroner som stiger opp av havet, tolkes som et bilde. Hvorfor tolker man da dyrets merke som noe helt konkret og bokstavelig? Ja, det står jo også om de som har Gud segl på sin panne. Jeg tror som deg ikke at det er et konkret merke man tar, men at det handler om hvem man tilber. Anonymkode: e9434...d61
AnonymBruker Skrevet 7. februar #32 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi hører dette. Like fordømt er de helt identiske med strekene for tallet 6. Styrestreker eller ei. Anonymkode: bc884...c7d Nei, de er ikke identiske. Jeg sitter med en eske Repsils foran meg. Strekkoden for tallet 6 er tre tynne streker. De tre strekene det er snakk om to tynne streker, og lenger. De er ikke identiske i det hele tatt. Anonymkode: efb6b...e00
AnonymBruker Skrevet 8. februar #33 Skrevet 8. februar linsejesus skrev (På 7.2.2026 den 14.53): De er jo ikke identiske. Styrestrekene er lange, selve strekkoden er kort. Men det viktigste spørsmålet er hvorfor du ringer tolker akkurat det med dyrets merke bokstavelig, og ikke det andre. Jeg syns ikke det er det viktigste spørsmålet. Anonymkode: bc884...c7d
AnonymBruker Skrevet 8. februar #34 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 15.22): Nei, de er ikke identiske. Jeg sitter med en eske Repsils foran meg. Strekkoden for tallet 6 er tre tynne streker. De tre strekene det er snakk om to tynne streker, og lenger. De er ikke identiske i det hele tatt. Anonymkode: efb6b...e00 Les denne: https://www.dagsavisen.no/nyheter/satans-strekkoder/4896968 Artig at oppfinneren nekter å svare på alle spørsmål om djevelens verk her. Anonymkode: bc884...c7d
linsejesus Skrevet 8. februar #35 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg syns ikke det er det viktigste spørsmålet. Anonymkode: bc884...c7d Jeg synes i alle fall det er interessant. Hva i Åpenbaringsboken tolker du bokstavelig, og hva tolker du symbolsk, og hvorfor? 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #36 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 14.33): Nei, mener ingenting. Men om jeg var han, hadde jeg neppe innrømmet at det var dyrets merke uansett😂😂😂 Anonymkode: bc884...c7d Dersom han skulle innrømmet at det var dyrets merke så måtte jo han stå bak det. Og er det sannsynlig? At et menneske konstruerer dette? Anonymkode: 14475...9e3
AnonymBruker Skrevet 9. februar #37 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Les denne: https://www.dagsavisen.no/nyheter/satans-strekkoder/4896968 Artig at oppfinneren nekter å svare på alle spørsmål om djevelens verk her. Anonymkode: bc884...c7d Hva mener du å antyde med det? Om oppfinneren (som selv er kristen) skulle ha konstruert dette merket som dyrets merke så betyr vel det at han stod i ledtog med djevelen? Er det det du mener? En annen sak er at disse strekkodene er i ferd med å byttes ut med mer effektiv merking. Anonymkode: 14475...9e3
Gjest Maia70 Skrevet 9. februar #38 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom han skulle innrømmet at det var dyrets merke så måtte jo han stå bak det. Og er det sannsynlig? At et menneske konstruerer dette? Anonymkode: 14475...9e3 En masse mennesker er involvert i å dytte oss mot dette dyrets merke-scenarioet som jeg har skissert lengre bak i tråden, de fleste uten å vite det. "Satan" kommer jo ikke ned her og gjør faenskapet selv, det er mennesker som gjør ting for han, om han finnes.
Melissa30 Skrevet 10. februar #39 Skrevet 10. februar Du kan kanskje leve uten Jesus, men du kan ikke dø uten Jesus. Da er du fortapt og du vil aldri få en ny sjanse.
Gjest Maia70 Skrevet 11. februar #40 Skrevet 11. februar Låt fra 1990 der de også skisserer hvoran dyrets merke kommer til å innføres som en chip under huden:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå