Gå til innhold

Symptomer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Håper på noen kloke hoder her nå, har i det siste mistet appetitten helt, spiser IKKE noe for tiden, men er allikevel ikke slapp, drikker 2 -3 liter appelsinjuice hver dag pluss mye vann...

Er det bare våren som har tatt meg eller kan det være noe mer alvolig, har tenkt litt på diabetes, men tviler på at det er det! Er 23, frisk og rask, røyker og drikker kaffe pluss at jeg går mye turer og slikt og er ikke overvektig!

Er det kanskj enoe som er midlertidig? Er redd for å utvikle en slags spiseforstyrrelse siden jeg er nå ganske bekymret for at jeg ikke spiser og er blitt veldig opptatt av det lille jeg spiser innimellom, som kan være en liten porsjon potetstappe, en ananas eller slikt noe... Altså ikke noe næringsrikt eller bra for å si det sann!

Vet at man ikke skal bruke KK som "lege", men i og med at jeg alltid har vært matglad så blir jeg bekymret på egne vegne...

xx....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er mye som går nå så jeg ville ikke vært bekymret i hvert fall...men kanskje du burde ta noen blodprøver hos legen. Du burde ihvertfall ringe dit...er ikke bra å gå sånn for lenge ;)

Skrevet (endret)

Oops feil post

Endret av Latee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...