Kvist Skrevet 27. januar #21 Skrevet 27. januar Mitti skrev (13 timer siden): Er de litt tykkere en det vanlige rælet en får f.eks. på Kid/Princess? Definitivt tykkere og noe helt annet enn Kid-laken ja. Alle som har overnattet hos oss de siste årene har spurt om laknene. Fordi de kjennes så gode ut. Vi har både de "vanlige" Zack https://www.jotex.no/zack/zack-stretchlaken-hoy-madrass-okologisk/1700646-04 og de i percale. De vanlige føles tykkest og de i percale er litt glattere. Og ukentlig vask på 90 grader i rundt to år synes ikke i det hele tatt. Jeg høres ut som en sponset sengetøy-influenser nå, men jeg liker også at de har så mange farger. Jeg kan matche laken, dynetrekk og putetrekk akkurat som jeg vil, fordi alt selges separat og ikke i sett. Og putetrekkene har åpningen på kortsiden, så selv ekstra fluffy puter holder seg inni trekket hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #22 Skrevet 27. januar Enig i at det er så mye tynne og dårlig laken kvalitet, til og med på kid og prinsess. Men kan virkelig anbefale Rustad sine laken, faktisk! Tykk bomulls kvalitet👍🏻 Anonymkode: 6e2ea...6ce
Mitti Skrevet 27. januar Forfatter #23 Skrevet 27. januar Kvist skrev (47 minutter siden): Definitivt tykkere og noe helt annet enn Kid-laken ja. Alle som har overnattet hos oss de siste årene har spurt om laknene. Fordi de kjennes så gode ut. Vi har både de "vanlige" Zack https://www.jotex.no/zack/zack-stretchlaken-hoy-madrass-okologisk/1700646-04 og de i percale. De vanlige føles tykkest og de i percale er litt glattere. Og ukentlig vask på 90 grader i rundt to år synes ikke i det hele tatt. Jeg høres ut som en sponset sengetøy-influenser nå, men jeg liker også at de har så mange farger. Jeg kan matche laken, dynetrekk og putetrekk akkurat som jeg vil, fordi alt selges separat og ikke i sett. Og putetrekkene har åpningen på kortsiden, så selv ekstra fluffy puter holder seg inni trekket hele tiden. Takk😁Skal sjekke ut disse.
pluton Skrevet 27. januar #24 Skrevet 27. januar Jeg har disse fra Princess og synes de er veldig greie. https://www.princessbutikken.no/li-jerseylaken-rosamelert
AnonymBruker Skrevet 27. januar #25 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 26.1.2026 den 7.32): IKEA. Har både billige og (svin)dyre laken fra andre produsenter. Ingen slår IKEA sine laken. Holder år etter år etter år Anonymkode: 2ffad...87c Skulle til å skrive det! Har flere hvite IKEA laken som har holdt i minst 5 år 😄 En av dem har revnet i to hjørner, men det synes ikke uansett 😊 Har aldri tromlet dem. Anonymkode: 085b7...6da 1
Mitti Skrevet 6. mars Forfatter #26 Skrevet 6. mars Takk til de her inne som anbefalte Jotex😊 Har sovet på Jotexlaken siste uken og det holder seg på plass!! 2
Margit777 Skrevet 6. mars #27 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 25.1.2026 den 21.13): Samme her. Må kjøpe nye laken på Kid hver 6. måned, for de blir jo utslitt på den tiden. Anonymkode: 334a9...510 Ja, her også. Har brukt å kjøpt laken på obs. Bare dritt 😄
AnonymBruker Skrevet 6. mars #28 Skrevet 6. mars Sparkjøp sine i bomullsateng er både myke og holdbare Men ikke tykke. Tenker du egentlig på frottelaken? Sånne med ru overfate? De er det verre med, færre og færre ville ha dem så mange har sluttet å selge. Anonymkode: cbf8a...9f2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #29 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2026 den 14.00): Sparkjøp sine i bomullsateng er både myke og holdbare Men ikke tykke. Tenker du egentlig på frottelaken? Sånne med ru overfate? De er det verre med, færre og færre ville ha dem så mange har sluttet å selge. Anonymkode: cbf8a...9f2 Frotté er min favoritt, jeg har urolige bein og frottelaken hjelper meg så ikke beina svømmer om nettene. Hvis noen produserer så kjøper jeg en anstendig mengde av de. Frotté er også det beste ved nattesvette. Anonymkode: 14dab...21a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå