Pawn Hearts Skrevet 25. januar #21 Skrevet 25. januar Hvorfor må tråden handle om vaksine? WHO gjør enormt mye annet: https://www.who.int/westernpacific/about/how-we-work/our-programmes Dette synes altså Trump & Co at det ikke lenger er verdt å støtte. 1 1
Justlooking Skrevet 25. januar #22 Skrevet 25. januar Det ha jo lenge vært snakket om at who er korrupt og brukes av legemiddelindustrien. Ryktet er vel ikke det beste?
Alivamale Skrevet 25. januar #23 Skrevet 25. januar Maia70 skrev (På 22.1.2026 den 17.07): Hvordan vil dette føre til dårligere smittevern? Dette såkalte smittevernet er jo bare massevaksinering, og ærlig talt tror jeg ikke massevaksinering noen gang har gjort noe godt for befolkningen. Men det kan jeg dessverre ikke argumentere for, da det blir ryddet som "helseskadelige råd", selv om det er bare ren statistikk. WHO igangsatte massevaksinasjon eller en verdensomspennende vaksinasjonskampanje (Pox Eradication Program) som bidro til at kopper ble utryddet på slutten av 70-tallet. 1
Gjest Maia70 Skrevet 25. januar #24 Skrevet 25. januar Alivamale skrev (1 minutt siden): WHO igangsatte massevaksinasjon eller en verdensomspennende vaksinasjonskampanje (Pox Eradication Program) som bidro til at kopper ble utryddet på slutten av 70-tallet. Jada. Du får komme med dine argumenter, men jeg kan ikke argumentere imot. Så sånn er det.
Alivamale Skrevet 25. januar #25 Skrevet 25. januar Maia70 skrev (4 minutter siden): Jada. Du får komme med dine argumenter, men jeg kan ikke argumentere imot. Så sånn er det. Skal du argumentere mot vitenskapelige fakta? Tror du kopper forsvant helt av seg selv? 5
Blått Skrevet 25. januar #26 Skrevet 25. januar Sinsiew skrev (På 22.1.2026 den 14.59): I USA er det flere og flere smitteutbrudd av sykdommer som har vært 'utdødd', fordi befolkningen ikke har tiltro til 'big pharma' og derfor ikke tar bla a vaksiner. Folka der bryr seg nok ikke så mye om WHO, for de er jo bare teite. Koster for mye penger. Det er ikke America first, det er America only. Det internasjonale er ikke så viktig for mange. Sykdommer? Jeg har fått med meg at det massivt utbrudd av meslinger i USA, men hvem andre er det? Det er jo sånn sett interessant å se hva som skjer der borte.
Sinsiew Skrevet 25. januar #27 Skrevet 25. januar Blått skrev (10 minutter siden): Sykdommer? Jeg har fått med meg at det massivt utbrudd av meslinger i USA, men hvem andre er det? Det er jo sånn sett interessant å se hva som skjer der borte. Det har vært bølger med kikhoste, samt lokale utbrudd av røde hunder. Men meslingutbrudd har økt absolutt mest.
Sinsiew Skrevet 25. januar #28 Skrevet 25. januar Maia70 skrev (31 minutter siden): Jada. Du får komme med dine argumenter, men jeg kan ikke argumentere imot. Så sånn er det. Du tenker du kan argumentere mot vitenskapelige fakta? Vaksinen har gjort av de ikke lengre trenger å bekymre oss for bla.a polio og meslinger.
velociraptor Skrevet 25. januar #30 Skrevet 25. januar Maia70 skrev (På 22.1.2026 den 17.07): Hvordan vil dette føre til dårligere smittevern? Dette såkalte smittevernet er jo bare massevaksinering, og ærlig talt tror jeg ikke massevaksinering noen gang har gjort noe godt for befolkningen. Men det kan jeg dessverre ikke argumentere for, da det blir ryddet som "helseskadelige råd", selv om det er bare ren statistikk. Massevaksinering mot polio, meslinger, kopper, tuberkulose etc har vært fantastisk positivt for befolkningen, ut over at det har først til at for få dør så vi er fullstendig overbefolket. Men selv om jeg synes vi er overbefolket anser jeg kopper eller polio som en veldig kjip måte å bedrive befolkningsreduksjon på. Massevaksinering mot corona var negativt, idiotisk og gjorde mer skade enn nytte, men det er snakk om vaksine mot en spesifikk sykdom som normalt sett ikke er farlig for unge friske mennesker, så det kan ikke sammenlignes med vaksinasjonsprogrammer. Alle antivaxere skulle fått kopper, så kunne vi sett hvor kult dere synes det er… 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå