Gå til innhold

Han tar aldri på mine bryst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har gjenopptatt sexlivet vårt etter mange år uten. Vi har vanvittig god sex, men en ting plager meg. 

Han kan si at jeg har fine pupper men når vi har sex eller når vi koser så tar han aldri på dem. Ikke en eneste gang.

Jeg har store normale bryst, de henger litt ja, spesielt hvis jeg ligger på ryggen, da går de til hver sin side.🫣Jeg er ikke 100% fornøyd med dem men jeg har det jeg har.

Det har begynt å plage meg litt at han tar på hele meg og koser hele meg men ikke mine pupper. Vet at mange kommer til å si «spør han, snakk med han» men det kommer ikke til å skje. Det klarer jeg bare ikke.

Hva tror dere grunnen er? 

Anonymkode: 4c481...5d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kansje han er en assman.Ikke alle er like begeistret for bryster.

Anonymkode: af47f...cca

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvem sitt valg var det å ikke ha sex tidliigere, og hvem sitt valg var det å gjenoppta sexlivet nå? 

Anonymkode: 7fa73...da1

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg og samboeren min har gjenopptatt sexlivet vårt etter mange år uten. Vi har vanvittig god sex, men en ting plager meg. 

Han kan si at jeg har fine pupper men når vi har sex eller når vi koser så tar han aldri på dem. Ikke en eneste gang.

Jeg har store normale bryst, de henger litt ja, spesielt hvis jeg ligger på ryggen, da går de til hver sin side.🫣Jeg er ikke 100% fornøyd med dem men jeg har det jeg har.

Det har begynt å plage meg litt at han tar på hele meg og koser hele meg men ikke mine pupper. Vet at mange kommer til å si «spør han, snakk med han» men det kommer ikke til å skje. Det klarer jeg bare ikke.

Ikke alle menn er manisk opptatt av pupper. Jeg er mye mer opptatt av rompe, lår og ansikt.

Anonymkode: b30f6...1b3

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge dere ikke snakker sammen så kan det jo like gjerne skyldes at han tror du ikke ønsker det/liker det, og at han kjører safe fremfor å risikere ubehaget ved å spørre ☺️

Anonymkode: cc2be...7ff

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det første du må begynne er å prøve å få inn i huet ditt at du har helt naturlige og normale pupper. Da du har skjønt det, kan du spør ham. 

Anonymkode: a4991...4c8

• Liker 4
Skrevet

Har hsn tatt på dem før?

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Man dropper ikke puppene av den grunn. Handler også om at sex er for begge og at man ikke bare tenker på hva man selv har mest lyst til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å flytte hånda hans til puppen din på et tidspunkt da? For eksempel om dere ligger i skje, eller du rir han?

Anonymkode: d5fd1...56f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo ikke noe om fortiden. Kanskje du har sagt ting før som gjør at han ikke tør av respekt for deg. Kanskje du hatet det før? Har du hatt problemer med det tidligere? 

Min kjæreste har latt være å gjøre mye jeg egentlig ville at han skulle gjøre, fordi jeg hadde sagt noe en gang før om ting fra fortiden.

Anonymkode: bbed5...7b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Siden dere, ifølge deg, har god sex så tror jeg grunnen er at han er redd for å gjøre noe du ikke liker. Kanskje han har fått for seg at han trår over en grense, fordi at han har sett, hørt eller lest noe negativt om å ta på pupper.

Det var jo til og med en reklame om lottomillionærer for noen år siden, der ei dame hadde brukt noe av lottogevinsten til å betale kommentatorene i en fotballkamp på TV for å si noe om hvordan hun ikke likte måten mannen hennes tok henne på puppene.

Han var visst litt for hardhendt, skjønte vi ut fra reklamen. Mange menn "lærte" seg at pupper er noe man skal være forsiktig med i løpet av de åra reklamen gikk.

Bare et eksempel altså. Det kan være tusen grunner til at han tror du ikke vil bli tatt på puppene - inkludert noe du selv har sagt en gang. 

Skrevet (endret)

At han ikke synes pupper er så spennende? Ikke alle menn tennes på synet av pupper. 

Min kjæreste er heller ikke spesielt opptatt av puppene mine. Jeg kan telle på en hånd (siden mars/april i fjor) de gangene han har viet puppene mine noe oppmerksomhet. Selv når jeg har på meg plagg som fremhever puppene mine litt (jeg har små bryst), så sier han ikke noe om det. Han er rett og slett ikke opptatt av den delen av meg. Jeg kan jo savne det innimellom, men nå er jeg vant til at det er sånn. 

Det jeg har mellom beina derimot..... det er mer interessant 😄 Menn er jo enkle å glede på den måten 🥰 

Endret av Mardina
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig kommunikasjon. 

Anonymkode: 6cbb7...8d4

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette.

Min samboer tenner på rumpe, og vier den mye oppmerksomhet med knaing osv. Brystene enser han ikke. Tror ikke han hadde merket om de plutselig var borte 😂

Selv er jeg superfornøyd med brystene mine, og er fra tidligere vant til at de får mye oppmerksomhet. Jeg føler derfor at det er litt "bortkasta" med fine bryster (om det gir mening) 😅 men han er som han er. Han liker meg og min kropp, selv om han bryr seg katta om bryster. 

Anonymkode: ffc49...85e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har silikonpupper å de blir kalde om vinteren og blir varme på sommeren.

Anonymkode: a539a...d4c

AnonymBruker
Skrevet

Min kone (gift i 15 år) liker ikke at jeg berør puppene. Så skulle jeg få en ny dame skulle jeg ikke berøre puppene hennes, det har blitt en vane.

Anonymkode: 67447...6e4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

sært

Anonymkode: b5c4d...67c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet at mange kommer til å si «spør han, snakk med han» men det kommer ikke til å skje. Det klarer jeg bare ikke.

Og da må du forsone deg med at du aldri vil få et svar. Ingen av oss vet noe 😅

Anonymkode: 59ee8...da0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta hånda hans og legg den på puppen din. Det gjør jeg, og mannen liker det 😊

Anonymkode: 51238...345

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min kjæreste har latt være å gjøre mye jeg egentlig ville at han skulle gjøre, fordi jeg hadde sagt noe en gang før om ting fra fortiden.

Anonymkode: bbed5...7b0

Ser for meg at dette er den mest plausible forklaringen. Ufattelig mange menn som "gjør galt hele tiden, og som får høre det fra samboer/kona".. Og plutselig så ønsker kona at det skal gjøres likevel.. 

Anonymkode: 7fa73...da1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...