Strigiformes Skrevet 20. januar #21 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg og samboeren min har gjenopptatt sexlivet vårt etter mange år uten. Vi har vanvittig god sex, men en ting plager meg. Han kan si at jeg har fine pupper men når vi har sex eller når vi koser så tar han aldri på dem. Ikke en eneste gang. Jeg har store normale bryst, de henger litt ja, spesielt hvis jeg ligger på ryggen, da går de til hver sin side.🫣Jeg er ikke 100% fornøyd med dem men jeg har det jeg har. Det har begynt å plage meg litt at han tar på hele meg og koser hele meg men ikke mine pupper. Vet at mange kommer til å si «spør han, snakk med han» men det kommer ikke til å skje. Det klarer jeg bare ikke. Hva tror dere grunnen er? Anonymkode: 4c481...5d0 Kan du ikke vise han hvor deilig du er ved å ta på puppene dine selv under akten?
AnonymBruker Skrevet 20. januar #22 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ta hånda hans og legg den på puppen din. Det gjør jeg, og mannen liker det 😊 Anonymkode: 51238...345 Ja, enklere å vise enn å si det tenker jeg. Å si det kan virke som at man er misfornøyd og da daler sexlysten hos mannen momentant. Jeg er kvinne, men all denne pratinga synes ikke jeg noe om. Anonymkode: aa052...cdb
AnonymBruker Skrevet 21. januar #23 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min kone (gift i 15 år) liker ikke at jeg berør puppene. Så skulle jeg få en ny dame skulle jeg ikke berøre puppene hennes, det har blitt en vane. Anonymkode: 67447...6e4 Hun kunne jeg aldri vært sammen med. Du er en tålmodig og merkelig mann. Anonymkode: a4991...4c8 1
Bamseklemmer Skrevet 21. januar #24 Skrevet 21. januar (endret) Denne: 🥰 Endret 21. januar av Bamseklemmer 3
sexygardengnome Skrevet 23. januar #25 Skrevet 23. januar Ta tak i hendene hans, plasser de på brøsta med dine hender, hold de fast der og bruk dine hender til å demonstrere hva du liker.
AnonymBruker Skrevet 23. januar #26 Skrevet 23. januar Ene eksen min likte ikke pupper. Første og eneste mannen jeg har opplevd det med. Men om din mann var opphengt i pupper før, så er det litt merkelig ja. Anonymkode: b1407...d38
AnonymBruker Skrevet 3. februar #27 Skrevet 3. februar Jeg trenger at mannen jeg er sammen med tar på puppene mine, i tillegg til andre steder på kroppen min. Jeg liker å bli tatt på av den rette, og jeg liker å bli strøket på. Jeg trenger at han tar på meg, for jeg ønsker å føle meg sett og elsket, jeg ønsker å kjenne at han begjærer meg. Jeg ville blitt lei meg hvis han ikke tok på meg, da ville jeg ikke følt at han ble tent av meg og ikke likte kroppen min. Utenom det mest opplagte stedet på kroppen min, så er puppene den delen av kroppen min hvor jeg best liker å bli tatt på. Jeg blir tent av det, og jeg liker at han stryker og suger der. Jeg ville spurt han om hvorfor, for det er bare han som vet det. Anonymkode: c4a44...c74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå