AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar Hei! Jeg har avtalt en date med en match fra Tinder, og vi skal møtes i helgen. Etter at vi avtalte daten, la han ut et nytt bilde av seg selv og det er helt åpenbart laget ved hjelp av AI. Han har bedt AI generere et bilde av seg i en spesifikk situasjon, basert på bilder av seg selv. Jeg kjenner at jeg ikke helt vet hva jeg synes om det. Det føles litt kleint og litt rart, og jeg blir usikker på hva det sier om ham. Hva hadde dere tenkt? Vet ikke om det er ment som humor, men jeg tolker det ikke på den måten. Jeg tenker ikke å avlyse daten pga det, men syntes bare det er en rar ting å gjøre. Anonymkode: c7b40...b0e
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Det er veldig moderne da. Så hvorfor ikke. Vanskelig å vurdere noen utifra Tinder-profilen deres uansett. Anonymkode: f999e...29d 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Teit, med mindre det er en parodi. Han med 2 meter stor fisk med Lamburgini i bakgrunnen feks Anonymkode: bcfbe...aaa 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Teit, med mindre det er en parodi. Han med 2 meter stor fisk med Lamburgini i bakgrunnen feks Anonymkode: bcfbe...aaa Hadde det i det minste vært ment som noe humoristisk, men det er det ikke. Det virker mer som om han tenker at bildet “blender inn” med resten av profilen.. og det gjør det altså ikke. Med mindre man har et veldig utrent øye for å skille mellom AI-genererte og ekte bilder (bestemor hadde sikkert ikke sett det..). Anonymkode: c7b40...b0e
Påskelilja Skrevet 19. januar #5 Skrevet 19. januar Hadde likt det dårligere om han Ai-genererte bilder av meg, hehe.
Q2012 Skrevet 19. januar #6 Skrevet 19. januar (endret) Hva er forskjell mellom å bruker AI-genererte bilder og bruker filter hva fleste bruker......begge vises ikke virkeligheten. Endret 19. januar av Q2012 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Skrevet 19. januar Q2012 skrev (46 minutter siden): Hva er forskjell mellom å bruker AI-genererte bilder og bruker filter hva fleste bruker......begge vises ikke virkeligheten. Jeg skjønner ikke spørsmålet? Dette innlegget kunne like gjerne handlet om filter. Voksne folk som bruker filter eller AI på tinder-bilder er en egen rase. Anonymkode: b3639...bae 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Skrevet 19. januar Hvis det er for å fremstille seg selv bedre, så er det flaut. Vitner om liten selvtillit og rent ut dumskap. Sånne ting blir avslørt IRL Anonymkode: bc2c4...2af 8
Q2012 Skrevet 19. januar #9 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner ikke spørsmålet? Dette innlegget kunne like gjerne handlet om filter. Voksne folk som bruker filter eller AI på tinder-bilder er en egen rase. Anonymkode: b3639...bae Det var egentlig ikke et direkte spørsmål, men nesten alle på Tinder bruker filter, så det er ikke overraskende at folk også bruker AI for å få bilder til å se bedre ut. Personlig syns jeg at bilder som ikke er naturlige er upassende å bruke, enten de er AI eller de har filter. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Skrevet 19. januar Om dette er såpass ille at du revurderer daten, så er det nok lite sannsynlig at denne appen blir noen suksess. Anonymkode: 35af2...5e0
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Skrevet 19. januar Det er jo litt spesielt å bruke et AI redigert bilde av seg på en tinderprofil, men møt han nå først før du bestemmer deg for noe. Kan jo likevel hende han er mannen i ditt liv. Bare sett foten ned når han vil bruke AI på bryllupsbildene 😂 Anonymkode: 35b73...374
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Skrevet 19. januar Hjelpes så rart. Hverken ai eller filter er akseptabelt, og jeg møter ingen som bruker noe av det. Eller åpenbart gamle bilder. Lav selvtillit og selvfølelse, fremstille seg kunstig…. Anonymkode: 9aed2...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Skrevet 19. januar Q2012 skrev (2 timer siden): Det var egentlig ikke et direkte spørsmål, men nesten alle på Tinder bruker filter, så det er ikke overraskende at folk også bruker AI for å få bilder til å se bedre ut. Personlig syns jeg at bilder som ikke er naturlige er upassende å bruke, enten de er AI eller de har filter. Ok. Her har vi ulik erfaring. De få jeg har sett med filter sveiper jeg nei på, problem løst. Gjør det samme med ai-bilder hvis jeg kommer over de. Enig med deg i at sånne bilder er upassende. Anonymkode: b3639...bae 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #14 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om dette er såpass ille at du revurderer daten, så er det nok lite sannsynlig at denne appen blir noen suksess. Anonymkode: 35af2...5e0 Jeg syntes du skal lese innlegget mitt igjen. TS Anonymkode: c7b40...b0e
Johannes 3.16 Skrevet 19. januar #15 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Jeg har avtalt en date med en match fra Tinder, og vi skal møtes i helgen. Etter at vi avtalte daten, la han ut et nytt bilde av seg selv og det er helt åpenbart laget ved hjelp av AI. Han har bedt AI generere et bilde av seg i en spesifikk situasjon, basert på bilder av seg selv. Jeg kjenner at jeg ikke helt vet hva jeg synes om det. Det føles litt kleint og litt rart, og jeg blir usikker på hva det sier om ham. Hva hadde dere tenkt? Vet ikke om det er ment som humor, men jeg tolker det ikke på den måten. Jeg tenker ikke å avlyse daten pga det, men syntes bare det er en rar ting å gjøre. Anonymkode: c7b40...b0e Chat Gpt eller den kinesiske?
AnonymBruker Skrevet 19. januar #16 Skrevet 19. januar Q2012 skrev (3 timer siden): Det var egentlig ikke et direkte spørsmål, men nesten alle på Tinder bruker filter, så det er ikke overraskende at folk også bruker AI for å få bilder til å se bedre ut. Personlig syns jeg at bilder som ikke er naturlige er upassende å bruke, enten de er AI eller de har filter. Jeg skjønner hva du mener, men opplever dette som noe litt annet. Det kom kanskje ikke tydelig frem i HI, men han har brukt AI til å lage et bilde av seg selv i en helt konkret situasjon. På samme måte kunne jeg gitt AI et bilde av meg selv og bedt om et bilde av meg som spiller golf, hopper i fallskjerm eller rir på en elefant. Hadde det kun vært snakk om å jevne ut uren hud, ville det vært én ting, men dette er jo en langt mer omstendelig form for redigering. TS Anonymkode: c7b40...b0e
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Skrevet 20. januar Q2012 skrev (10 timer siden): Hva er forskjell mellom å bruker AI-genererte bilder og bruker filter hva fleste bruker......begge vises ikke virkeligheten. Begge deler er falskt og dumt. Anonymkode: 350cd...74a
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis det er for å fremstille seg selv bedre, så er det flaut. Vitner om liten selvtillit og rent ut dumskap. Sånne ting blir avslørt IRL Anonymkode: bc2c4...2af AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hjelpes så rart. Hverken ai eller filter er akseptabelt, og jeg møter ingen som bruker noe av det. Eller åpenbart gamle bilder. Lav selvtillit og selvfølelse, fremstille seg kunstig…. Anonymkode: 9aed2...f5b AnonymBruker skrev (1 time siden): Begge deler er falskt og dumt. Anonymkode: 350cd...74a Ja, for slikt driver jo ikke kvinner med... Anonymkode: b89b6...bdf
Runnah Skrevet 20. januar #19 Skrevet 20. januar Dumt å laste opp et nytt bilde, dumt å laste opp et falskt bilde. Det inngår i helhetsinntrykket av en person.
AnonymBruker Skrevet 21. januar #20 Skrevet 21. januar For meg hadde det vært skikkelig turn-off. Jeg hadde gått på date likevel, men hadde ikke følelsen vært helt der etter daten hadde dette tippet pila over på "nei takk". Jeg hadde sikkert tatt det opp (som en humoristisk greie) og fisket litt i hva han synes om AI. Men jeg er veldig anti-AI, så om han synes det er en artig ting å kaste bort tid og ressurser på så er vi nok ikke rett for hverandre uansett. Anonymkode: 75d56...7ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå