Gå til innhold

Han har et AI-generert bilde på Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det var ment som humor… eller bare for gøy. Ikke ta Tinder så seriøst er mitt råd. Aller helst hold deg vekk, er vel det genuine rådet 😂

Anonymkode: 32258...714

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke vanskelig å gjette hva han holder på med da. Får AI'en til å fjerne klærne du har på deg påbildene du har på profilen slik at du ser helt naken ut. 

Anonymkode: 1114b...4f7

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener og unngår bevisst profiler som har denne type bilder. Bruker heller ikke redigering på egen bilder, eller bilder som er eldre en 1-2 år. Jeg vil jo at eventuelle dater skal like MEG og ikke en jukseversjon, og det er fort gjort å se hvem som ikke tenker i samme baner.

Anonymkode: 0f1bd...cd5

• Liker 2
Gjest Lush
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2026 den 6.59):

Ja, for slikt driver jo ikke kvinner med...

Anonymkode: b89b6...bdf

Du synes ikke det er litt rart heller? Hadde du ville gjort det selv? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Skjønner godt hva du mener og unngår bevisst profiler som har denne type bilder. Bruker heller ikke redigering på egen bilder, eller bilder som er eldre en 1-2 år. Jeg vil jo at eventuelle dater skal like MEG og ikke en jukseversjon, og det er fort gjort å se hvem som ikke tenker i samme baner.

Anonymkode: 0f1bd...cd5

Det løste seg av seg selv, nå som daten nærmet seg fikk han tydeligvis kalde føtter og slettet hele matchen uten et ord i forkant😂 Han gikk fra å være ekstremt på til å slette hele matchen, mulig han enten bare søkte litt (falsk) bekreftelse eller at han ble litt svett av å tenke på å skulle møte opp i virkeligheten hvor han ikke kan gjemme seg bak drahjelp fra AI.

TS

Anonymkode: c7b40...b0e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det løste seg av seg selv, nå som daten nærmet seg fikk han tydeligvis kalde føtter og slettet hele matchen uten et ord i forkant😂 Han gikk fra å være ekstremt på til å slette hele matchen, mulig han enten bare søkte litt (falsk) bekreftelse eller at han ble litt svett av å tenke på å skulle møte opp i virkeligheten hvor han ikke kan gjemme seg bak drahjelp fra AI.

TS

Kanskje like greit? Jeg hadde også stusset på bruken av bilde, og hadde sikkert ikke sveipet høyre om bildet hadde vært der til å begynne med 😅

Samme med de som har en kjempeutpreget ChatGPT-tekst i bioen sin, eller når de skriver ved match. Synes det er så upersonlig og turnoff.. 🙈 

Anonymkode: c9605...a7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2026 den 15.29):

Hei!

Jeg har avtalt en date med en match fra Tinder, og vi skal møtes i helgen. Etter at vi avtalte daten, la han ut et nytt bilde av seg selv og det er helt åpenbart laget ved hjelp av AI. Han har bedt AI generere et bilde av seg i en spesifikk situasjon, basert på bilder av seg selv.

Jeg kjenner at jeg ikke helt vet hva jeg synes om det. Det føles litt kleint og litt rart, og jeg blir usikker på hva det sier om ham. Hva hadde dere tenkt? Vet ikke om det er ment som humor, men jeg tolker det ikke på den måten. Jeg tenker ikke å avlyse daten pga det, men syntes bare det er en rar ting å gjøre.

Håper det ikke er min ex🤣 en helt forferdelig ex btw, voldelig og utro...hufffffff

Anonymkode: 76fca...2b1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært veldig turn off og jeg hadde også revurdert hele greia men gitt det en sjanse. Han kan være en bra dye selv om han har noen cringe-sider det har vi alle.

Anonymkode: 45278...aed

AnonymBruker
Skrevet

Husk slik er falsk ellers også i virkeligheten...Narsisisst eller sosiopat.....hold dere unna

Anonymkode: 76fca...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...