Gå til innhold

Helsestudio i Kristiansand; hvilket er best?

Gjest "Treningsjenta"

Anbefalte innlegg

Gjest "Treningsjenta"

Etter flere år uten fysisk aktivitet så har jeg nå funnet ut at jeg må gjøre noe...

Er bosatt i Kristiansand og derfor lurte jeg på om det finnes andre jenter her inne som kan komme med tips?

Så; hvor trener du? Og er du fornøyd og er det bra?

Takker for innspill :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James II

jeg la merke til at det var fra jenter du ville ha tips..Så jeg slettet det jeg skrev

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "Treningsjenta"

Legg gjerne inn svaret ditt på nytt.... tar gjerne imot synspunkter fra gutter og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hei

Spicheren er kjempebra. muligheter for mange forskjellige aktiviteter, og gode åpningstider. Litt dyrt dersom man ikke er student, men det koster vel en del overalt...

lilleMy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II
Legg gjerne inn svaret ditt på nytt.... tar gjerne imot synspunkter fra gutter og  ;)

Greit husker jeg ikke helt feil så er det et S.A.T.S trenighs senter i Henrik Wergelands gate på skråt ovenfor en fotobutikk. Og ikke så langt fra en leke butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "Treningsjenta"

Stor takk for alle svar.... :)

Da er det bare å snøre skoa og sjekke ut... nei... treningssko... må kanskje handle meg litt nytt treningstøy....

Noen som har tips til det?

En kan jo gå til den vanlige G-Sport eller annet, men tenkte bare kort å lufte dette hvis noen kjenner til noen gode butikker i Kristiansand? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...