Gjest "Treningsjenta" Skrevet 5. april 2006 #1 Del Skrevet 5. april 2006 Etter flere år uten fysisk aktivitet så har jeg nå funnet ut at jeg må gjøre noe... Er bosatt i Kristiansand og derfor lurte jeg på om det finnes andre jenter her inne som kan komme med tips? Så; hvor trener du? Og er du fornøyd og er det bra? Takker for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 5. april 2006 #2 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) jeg la merke til at det var fra jenter du ville ha tips..Så jeg slettet det jeg skrev Endret 5. april 2006 av King James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "Treningsjenta" Skrevet 5. april 2006 #3 Del Skrevet 5. april 2006 Legg gjerne inn svaret ditt på nytt.... tar gjerne imot synspunkter fra gutter og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #4 Del Skrevet 5. april 2006 hei Spicheren er kjempebra. muligheter for mange forskjellige aktiviteter, og gode åpningstider. Litt dyrt dersom man ikke er student, men det koster vel en del overalt... lilleMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2006 #5 Del Skrevet 5. april 2006 Spicheren er det beste treningssenteret jeg noen sinne har trent på veldig veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 5. april 2006 #6 Del Skrevet 5. april 2006 Legg gjerne inn svaret ditt på nytt.... tar gjerne imot synspunkter fra gutter og ← Greit husker jeg ikke helt feil så er det et S.A.T.S trenighs senter i Henrik Wergelands gate på skråt ovenfor en fotobutikk. Og ikke så langt fra en leke butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #7 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg liker meg veldig godt på spenst, det er sentralt og jeg har fått muskler der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "Treningsjenta" Skrevet 5. april 2006 #8 Del Skrevet 5. april 2006 Stor takk for alle svar.... Da er det bare å snøre skoa og sjekke ut... nei... treningssko... må kanskje handle meg litt nytt treningstøy.... Noen som har tips til det? En kan jo gå til den vanlige G-Sport eller annet, men tenkte bare kort å lufte dette hvis noen kjenner til noen gode butikker i Kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 6. april 2006 #9 Del Skrevet 6. april 2006 trener også på spenst og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå