Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #1 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg går tydeligvis ikke i de rette butikkene, for jeg finner ikke fullkornspasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 5. april 2006 #2 Del Skrevet 5. april 2006 Dehar det bl. a på Coop Mega, der kjøper jeg det. Der har de fullkornsnudler også, kjempegodt i wok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. april 2006 #3 Del Skrevet 5. april 2006 Ica, Meny, Ultra og Centra er de stedene jeg har kjøpt det i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. april 2006 #4 Del Skrevet 5. april 2006 jeg har funnet på maxi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. april 2006 #5 Del Skrevet 5. april 2006 Eurospar har også, dessuten helsekostbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #6 Del Skrevet 5. april 2006 I Bergen: Lerøy mat på Galleriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #7 Del Skrevet 5. april 2006 takk da finner jeg det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 5. april 2006 #8 Del Skrevet 5. april 2006 Ica supermarked har det, men ikke Ica nær (ihvertfall i mitt nabolag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #9 Del Skrevet 5. april 2006 i sverige der finner jeg nesten ikke vanlig pasta lenger. og jøss så mye billigere fullkornspasta er i sverige! den som koster 19 på mega (kungsørnen?) koster 10-11 kr i sverige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. april 2006 #10 Del Skrevet 5. april 2006 Helskosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 5. april 2006 #11 Del Skrevet 5. april 2006 Har ikke smakt fullkorspasta jeg. Er det like godt som vanlig pasta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #12 Del Skrevet 5. april 2006 jeg kjenner helt ærlig ikke den helt store forskjellen i smak, men blir mettere på fullkornspasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 5. april 2006 #13 Del Skrevet 5. april 2006 Har pleid å hamstre de få gangene jeg eller andre i familien har vært i Sverige. Men har sett at de har et greit utvalg på vår lokale Mega-butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malie Skrevet 5. april 2006 #14 Del Skrevet 5. april 2006 Rimi har også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå