Gå til innhold

Huldras nedtelling til 05.august:)


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Hei på deg! :vinke:

For en nydelig kjole du har kjøpt deg, ble sittende lenge å se på den :-D

Ha en fortsatt fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! :vinke:

For en nydelig kjole du har kjøpt deg, ble sittende lenge å se på den  :-D

Ha en fortsatt fin helg!  :)

:kyss: Takk for kjoleskryt Milla! Alltid koselig å høre at andre også liker den. Jeg begynner å glede meg enormt til jeg snart skal bruke den. Tenk, til mandag er det bare 2 måneder igjen :hoppe:

Ellers jakter vi fremdeles på kake. Skal på en ny prøvesmaking om et par uker, så da håper jeg virkelig at vi får bestemt oss. Hadde aldri trodd at det skulle ta så lang tid, men det er mulig vi er litt kresne. :sjenert:

Også har vi kommet litt videre i lagingen av serviettringer og bordkort. Serviettringene er det faktisk bare 8-10 stykker igjen å lage.

Også tenkte jeg snart å bestille time til voksing av legger sånn at det også er klart. Har allerede avtalt med hun som skal ordne negler og føtter, samt frisør/sminkør.

Jeg er forresten fremdeles usikker på hvordan jeg skal lage de bordoversikt-plakatene... :klø:

Nå må jeg løpe ut til mannen for litt kos :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :vinke:

Takk for gode hilsner i dagboken min :klem:

Tenk at det er to måneder igjen! Synes det siste året har gått så sinnsykt fort. Vi har jo bryllupsdag om bare tre uker :overrasket:

Hils mannen masse

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Jeg begynner å få panikk :overrasket:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme fremover i planleggingen :overrasket:

Jeg er redd jeg ikke skal bli fornøyd med hår, øredobber og sminke på den store dagen :overrasket: Jeg er redd for ikke å bli pen nok :overrasket:

wææææææææææææææææ :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tullehøne!!

Du kommer til å være verdens vakreste på bryllupsdagen din. :Nikke:

Når det gjelder bordplan så brukte jeg selv denne malen som jeg printet ut på A4 ark. Vi hang de opp på to forskjellige steder i festlokalet så innen det var tid for å sette seg til bords hadde alle gjestene rukket å se på den og finne sin plass. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullehøne!!

Du kommer til å være verdens vakreste på bryllupsdagen din. :Nikke:

Når det gjelder bordplan så brukte jeg selv denne malen som jeg printet ut på A4 ark. Vi hang de opp på to forskjellige steder i festlokalet så innen det var tid for å sette seg til bords hadde alle gjestene rukket å se på den og finne sin plass. :tommel:

Takk Heidi :klem:

Den bordmalen var jo bare super. Hadde egentlig tenkt å tenge det for hånd, men denne ser jo mye mer proff ut. Må bare sjekke hvor jeg kan få printet det på store plakater....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
:overrasket:  Jeg begynner å få panikk  :overrasket:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme fremover i planleggingen :overrasket:

Jeg er redd jeg ikke skal bli fornøyd med hår, øredobber  og sminke på den store dagen :overrasket:  Jeg er redd for ikke å bli pen nok :overrasket:

wææææææææææææææææ  :sjokkbla:

Tullball!!

Du kjem til å bli den vakraste i verda!!!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk veslo :kyss:

Er heldigvis litt roligere i dag. Hadde ikke helt dagen i går, og var rimelig frustrert fordi jeg ikke fikk gjort noe selv om jeg egentlig hadde hele dagen på meg. Var litt håpløs i går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJØRE I MORGEN

- bestille timer til å vokse legger og bikinilinje

- finne sminke

- sjekke ut fakler og evt kjøpe

- sjekke ut lanterner og evt kjøpe

- bestille kakesmaking hos bakeriet

- se etter bikini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

:vinke:

Har lest gjennom alle sidene dine jeg nå altså!

Lekker kjole du har funnet deg, jeg er også veldig svak for MS. Desverre er ikke kroppen min helt enig ;)

Og du, jeg er sikker på at du blir helt nydelig på dagen din, ALLE bruder har noe utrolig vakkert over seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg husker ikke helt... men hvis jeg ikke husker helt feil, og du er den samme Huldra - skal du gifte deg i samme kirke som jeg gjorde... :enig::enig::enig:

...for snart ett år siden

Det er veldig hyggelig å lese dagboken din... mimre litt tilbake i tid... Rart at det er ett år siden jeg var i full gang med planleggingen, det året har gått så fort :ler:

Men uannsett... Lykke til Huldra - og nydelig kjole

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :vinke:

Jeg husker ikke helt... men hvis jeg ikke husker helt feil, og du er den samme Huldra - skal du gifte deg i samme kirke som jeg gjorde...  :enig:  :enig:  :enig:

...for snart ett år siden 

Det er veldig hyggelig å lese dagboken din... mimre litt tilbake i tid... Rart at det er ett år siden jeg var i full gang med planleggingen, det året har gått så fort  :ler:

Men uannsett... Lykke til Huldra - og nydelig kjole

:rosasmil:

Takk :) Men da hadde du et annet navn, sant?? Ja, dere som var her i fjor ja.. Tida har gått skremmende fort :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har lest gjennom alle sidene dine jeg nå altså!

Lekker kjole du har funnet deg, jeg er også veldig svak for MS. Desverre er ikke kroppen min helt enig ;)

Og du, jeg er sikker på at du blir helt nydelig på dagen din, ALLE bruder har noe utrolig vakkert over seg!

Takk for gode ord, BB :)

Jeg er veldig glad i kjolen min. I dag skal jeg ut å se på sminke sånn at fjeset også blir bra :hoppe: Gleder meg, for det er ikke ofte jeg kjøper det! Vil ha en naturlig, fresh look da... Så får vi se. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GJØRE I MORGEN

- bestille timer til å vokse legger og bikinilinje Ringt,venter på svar

- finne sminke

- sjekke ut fakler og evt kjøpe

- sjekke ut lanterner og evt kjøpe

- bestille kakesmaking hos bakeriet OK

- se etter bikini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!

Nå er sminken endelig bestemt. Skal be familiemedlemmer i utlandet om å kjøpe med hjem til meg. :sjarmor:

Skal ha Chanel- øyeskygger (sånn med 4 ulike nyanser i) , Guerlain vannfast maskara, Dior leppestift, Estee Lauder lipgloss.... Fra før av har jeg no' Guerlain solpudder og Chanel rouge som evt kan brukes. Jeg bruker aldri foundation og sånn, så hvis hun som sminker meg mener jeg bør ha det, bruker jeg bare av det hun allerede har.

Ellers skal jeg ha to ulike turkise øyeskygger og en palett med 4 lilla øyeskygger fra Chanel. Kjøper sjelden sminke, men gleder meg til dette :hoppe:

Ellers ringte jeg en sånn skjønnhetsgreie i går og spurte om påsetting av løse øyevipper. Vil gjerne ha det. De kunne sette på små klaser til 450 kr. Det var jo ikke ille, men så må jeg farge mine egne til 175kr i tillegg da. Får se hva jeg gjør. Det er jo en fordel da, nemlig at jeg slipper maskara HElT den dagen (redd det kan renne en tåre eller to ja....)

Noen som har erfaringer med å kjøpe sånne i parfymeri og få noen til å sette dem på for deg forresten?

Det var en liten oppdatering fra meg.

Ha en finfin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Makeup er gøy :sjarmor:

Har ingen erfaring med løsvipper annet enn at jeg har prøvd å sette på selv... og det så BOMBA ut!!!!! For å si det mildt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Makeup er gøy :sjarmor:

Har ingen erfaring med løsvipper annet enn at jeg har prøvd å sette på selv... og det så BOMBA ut!!!!! For å si det mildt.. :sjenert:

:ler: Kanskje greit å prøve det ut på forhånd da, med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært i parken med Murmelmy og spist is. Veldig hyggelig. Og tusen takk for isen Murmel :klem:

Av henne lånte jeg også et par "kyllingfileter" til å ha BHen under brudekjolen min. Prøvde dem da jeg kom hjem, og BHen jeg har kjøpt ble nesten litt liten. Men så har jeg korsettliv på kjolen da, så det kan hende det går likevel. Jeg får prøve det ut... Greit å ha litt å fylle ut med der oppe, for MS-kjolene er penest sånn...

Ellers har jeg nå bakt en lite sunn sjokoladekake til bursdagen min. Ikke akkurat brude-diett, men... :rodme: I morgen er vi klarre for brudevalskurs, så da skal vi nok få danset av oss kaloriene ;)

Ha en fortreffelig kveld flickor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Der måtte jeg jaggu redde deg fra side 2 :roll:

Hvordan går det med kyllingfiletene? Regner med at du har fått prøvd kjolen igjen nå som du er hjemme hos mamma og pappa...og at de tar masse gost vare på deg :klem:

Tenk nå er det ikke mange ukene igjen :overrasket: . Gleder meg sinnsykt på dine og mannens vegne. Kanskje vi kan spise tacopai som koneponer alle sammen??? Det hadde vært koselig, det... Se på bilder fra den store dagen osv.

Kos deg masse i sommer, regner ikke med du blir å henge her inne så altfor ofte.

Hils mannen masse og lykke til med den resterende planleggingen!!!!

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du er en reddende engel, Murmel :klem:

Her begynner det å nærme seg, og jeg begynner å bli spent. Nesten så jeg gruer meg litt til all oppmerksomheten som kommer til å bli :sjenert:

Ellers tror jeg alt er i rute. Har bestilt bukett også.... Tror den blir veldig fin :danse:

Det var en liten hilsen fra meg. Har ikke tid til å henge her så mye for tida, for internettforbindelsen her er dårlig... Men jeg håper dere har en fin sommer jenter..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...