Gå til innhold

Huldras nedtelling til 05.august:)


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

... her er jeg igjen!

Hadde jo en lang dagbok for en stund siden, men nå startet jeg på nytt.

I dag er det på dagen 4 mnd til den store dagen, og jeg er superspent!

Ting begynner å ta form i planleggingen her ja.

- Smykkene mine er på plass - dvs armebånd og øredobber.

- Kjolen skal snart ankomme brudesalongen.

- Sløret har jeg kjøpt.

- Sko er i hus (2 par faktisk ;) ).

- Skal ha prøvetime hos frisør etter påske

- Skal ha en ny fotografsamtale i påsken

- Er i gang med å tenke ut morgengave til mannen

- Har vært og snakket med blomsterdama, og kjøpt inn vaser fra IKEA som vi skal bruke

- Har snakket med presten og han har kommet med forslag til salmer

- Har bestemt musikkinnslag i kirken

- Mannen har bestilt klær

- Sted, kirke og fotograf ble bestilt for en evighet siden ;)

- Invitasjonene er ferdiglagd, og er i ferd med å deles ut i disse dager

- Jeg har begynt å skrive på bordkortene. Det gjenstår ca 20

- I påsken skal vi lage kakeliste, og bestemme hvem som skal bake

Ellers har jeg vært med forloveren min da hun kjøpte kjole. Hun blir helt nydelig!! Hun er kjempesnill og tar forloveroppgaven VELDIG seriøst... Går rundt med en liten bok (som jeg ikke får lese i), som bare er til forlovernotater :ler: Søte forloveren min :ler:

Svigermor har alt funnet antrekk til den store dagen, hun blir kjempefin. Mamma begynner å stresse litt med å finne seg kjole, og jeg skal nok snart ut på tokt med henne også :) Koselig at det er så mange som gleder seg :rosasmil:

I går ga jeg to av venninnene mine bryllupsinvitasjonene, og de sa på stedet at de kom, at de gleder seg MASSE :klem: ....og at de straks skal ut å se seg om etter kjoler - alltid en unnskyldning til å shoppe litt ;)

Åååå... Skulle egentlig bare skrive et kort innlegg for å starte dagboka mi jeg, men jeg ble visst litt revet med her. :rodme: jaja, da fikk dere en liten oppdatering fra min kant ;)

Greit å få ned noen tanker samtidig som dere er mer enn velkomne til å komme med tips og råd ;)

Ha en finfin dag

:hoppe:

Endret av Huldra:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei Huldra - long time no see.

Artig at du har opprettet en ny dagbok nå i innspurten.

Hvilken kjole skal du ha?

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du har jo kommet langt jo, lengre enn meg som har under 3 mnd igjen :sjenert:

'

Nydelig kjole! Hvilken nyanse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du har jo kommet langt jo, lengre enn meg som har under 3 mnd igjen  :sjenert:

'

Nydelig kjole!  Hvilken nyanse??

Takk for kjoleskryt :klem: jeg skal ha den som heter diamond white. Men blondene blir jo ikke fullt så hvite som det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :kyss:

Jeg kjøper kjole. Gleder meg så til den kommer :hoppe:

I dag har jeg skikkelig sommerfugler i magen når jeg tenker på bryllup! Det er en slags skrekkblandet fryd. Det er nok fordi det i dag er 4 mnd igjen :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du er tilbake! Skal blir spennende å følge deg fremover!

Har du bilde av de ferdige invitasjonene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :vinke:

Nope, har dessverre ikke noe bilde nå, men det skal jeg prøve å få fikset en dag ;)

Sitter her og skal lese ferdig noe greier, men tankene flyr så altfor lett av sted :sjenert: Driver og skal bestille undertøy fra Victorias Secrets, og det er liksom litt mer interessant ja :sjarmor:

Endret av Huldra:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ;)

Har bare det bildet som ligger på MS sine sider (se over).

Jeg gleder meg sååå til å hente kjolen min, men det kan jeg ikke gjøre før etter påske :sjenert:

PS. Koselig å se deg igjen Lythande ;)

Endret av Huldra:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!!

Så gøy at du virkelig gleder deg! Og det er jaggu ikke lenge igjen heller... Kjolen er som du vet jeg synes, perfekt. Er det snakk om øredobbene du kjøpte i fjor :sjokkert:, så er de nyyydelige.

Innmari rart at det nå snart er et helt år siden jeg var der du er. Er liksom ikke såååå lenge siden...

Også så koselig forlover! Gøy når de deltar og er interessert i det som skal skje selv om det ikke er hennes dag, men deres. Du vet jo hvordan jeg hadde det ;).

Savner deg masse og skulle ønske vi hadde litt bedre tid til hverandre... Savner tacopaien også :Nikke:

!!! GOD PÅSKE !!!

påskeklem fra Hannemor/Murmelmy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Hannemor

Så koselig å høre fra deg :klem:

Jepp, det er snakk om øredobbene jeg kjøpte for leeeenge siden ja ;) Har klart å holde dem skjult veldig lenge nå. Er vel kanskje ikke så vanlig å kjøpe øredobbene FØR kjolen :ler:

Ellers tenkte jeg å høre med deg om en ting Murmel: Hvor kjøpte moren din den nydelige kjolen hun hadde i bryllupet deres? Mamma skal ut å jakte på antrekk veldig snart skjønner du ;)

I dag har jeg kjøpt en skrivebok som kun er til huskelister i forbindelse med bryllupet. Ja, jeg er listegal :overrasket::sjenert::ler:

Så i kveld skal jeg samle alle huseklistene som ligger overalt i leiligheten vår i denne boka ;)

HA EN FINFIN HELG ALLE SAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kjøpte den i en designerbutikk i Moss...kan spørre henne om hva den heter. Mamman din kan vel evt bare ta båten over. Tror den kostet ca 4.000 kr :sjokkert:

God helg lille listoman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I Tønsberg er det en utrolig bra butikk som heter Maxime som har kjempemye fint selskapstøy og skikkelig lekre kjoler som passer godt i bryllup o.l. Både mamma, svigermor og svigerinna mi kjøpte kjole der til vårt bryllup. For husker jeg ikke feil så er du fra nabofylket, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jepp, det stemmer Heidi ;)

Hei alle sammen :hoppe:

Lenge siden jeg har vært her nå. Men forberedelsene går fortsatt fremover. har kjøpt meg ei bok som jeg skriver huskelister i. Jeg er AVHENGIG av lister :sjokkbla:

I kveld kommer forloveren min på besøk. Hun skal hjelpe til meg å lage takkekort. Siden jeg skal lage dem selv, er det greit å være ute i god tid sånn at jeg slipper gjøre så mye etter bryllupet. Vi skal se filmer (selvlagde) og så tenkte jeg å lage pizza.

Ellers har jeg i dag vært ute på en over 4 timer lang gåtur. Gikk faktisk rundt nesten hele byen, men var jo innom en de butikker da. Fant noen flere ting som skal på ønskelista bl.a. ;)

Det var en kort oppdatering fra min dag. Ha en finfin påske alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...