Gå til innhold

Huldras nedtelling til 05.august:)

Huldra:)

Anbefalte innlegg

:vinke:

Her var det jaggu ikke mye aktivitet, gitt!

Hah...stod mer på for ett år siden, du ;)

Gleder meg til å se bilde av deg i kjolen...du kommer til å være så sinnsykt vakker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:frustrert: Hadde skrevet et lant innlegg, men så ble det borte i posten...

Men vi prøver igjen:

Hej flickor!

Hyggelig at noen har merket min lille KG-ferie. Den har ikke vært frivillig.. :sjenert: Det alt annet enn rolig om dagen. Flyr fra sted til sted hele tiden. Ikveld er føste gang på lenge at jeg koser meg hjemme. Har sovet halvannen time tidligere i ettermiddag. Godt å hente seg inn igjen på fredagskvelden ;)

Men jeg rekker å få gjort noen bryllupsting innimellom da vet dere. Bl.a. har jeg hetet brudekjolen min :hoppe::hoppe::hoppe: Det var moro da! Trodde jeg måtte legge den opp litt, men det trengte jeg ikke, så nå henger den hjemme hos mor og far sammen med slør og underkjole :tommelsmil: Mamma sier hun er og ser på den hele tiden for hun syns den er så fin :klem:;)

Ellers har jeg vært med å finne antrekk til mamma. Etter mye trasking i damebutikker, mistet vi nestenn motet og hadde bare to butikker ijen p åvår lange liste da hun endelig fant det!! det endte med et tredelt sett med langt skjørt. hun ble kjempefin og veldig fornøyd selv :kose:

I går sendte jeg inn papirene til likningskontoret, så da er det gjort. Og i morgen skal vi ha samtale med presten vår. Dessuten har vi funnet en av salmene vi skal ha under vielsen, o hva som skal stå i ringene :) Godt å se at det går litt fremover :)

dessuten hadde vi foreldremøte i påsken der jeg fikk delegert bort noen oppgaver til mødrene våre og klartgjort noen ting. Deilig ;)

Håper dere har en finfin langhelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Ja, nå går det fremover Murmel ;)

I helga har vi vært og hatt samtale med presten. Det var skikkelig hyggelig og ganske rørende til tider i kirken. Det var rart å stå i si de tingene vi skal si i kirken igjen om tre mnd.... :overrasket: Også var det rart å fortelle en tredje person om følelser og tanker... :sjenert: Men vi har verdens beste prest, så alt var bare hyggelig :)

I går begynte jeg på utformingen av kirkeprogrammene. Er faktisk ferdig med innsiden på dem, så salmer og innslag underveis i vielsen er bestemt og på plass.

Ellers er det fellesmøte med våren og sommerens brudepar i kirken til uka. Da får vi sikkert svar på flere spørsmål. Blir bra...

Ellers har familie og venner begynt å spørre etter ønskeliste. Akkurat det føler jeg er litt rart. Gavene er langt fra det viktigste, men det hører vel med... Håper bare vi har vært flinke til å ta med ting i alle prisklasser..

Nå må jeg få jobbet litt her hjemme. Kanskje jeg kan få lurt inn litt bryllups"jobbing" litt senere også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg levere ringene til gravering og oppussing

:)

...gruer meg til å gå uten den de neste tre mnd... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nordlandspia :) Har allerede vendt meg litt til ikke å ha ring'på fing', men jeg gleder meg masse til å få dem tilbake. Har jo levert inn både frierringen og gifteringen..

Har vært på møte i kirken siden sist med vårens brudepar. Greit nok det, og vi har kommet litt nærmere en bestemmelse ang inn- og ut musikk i kirken. Også har vi snakket en del om plasseringer i kirken.Har også laget en skisse til kirkeprogram.

Ellers har jeg vært hos frisøren og begynt å tenke litt på oppsetningen min. Også har jeg bestilt florist til bukett og knappehullsblomster - her faller ting på plass ;)

Ellers har vi måttet justere gjestelista litt, og er nå oppe i 85 voksne og 5 barn :sjokkbla: Litt for mange kanskje, men men...

Også har vi prøvesmakt noen ulike kaker, og funnet noen vi IKKE vil ha. Ender trolig opp med Pascal :wow:

Og en ting til: har funnet middagsservietter, men siden de var utsolgt for den typen vi skulle ha, må vi drøye litt til med å kjøpe dem.

Og en siste ting: har begynt å lage noen stikkord til tale... ;) også har jeg en plan om en sang (som søster skal synge) rett etterpå...

Så her går det fremover. Det er deilig!

Mamma, pappa og svigers gleder seg masse og er veldig behjelpelige. Det er også godt.

Jau, det var en kort oppdatering.

Ha en finfin helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde falt ned på side 2 med dagboka mi... :sjenert:

Ikke så mye liv her inne av hverken meg eller noen andre.

Bryllupsplanleggingen står litt stille, men jeg har pratet med mannens forlover - som bare er verdens beste - og vet nå når utdrikkingslaget skal være :sjarmor:

Ellers er det ganske mange som har takket ja til å komme i bryllupet vårt. Så langt er det ingen som har takket nei faktisk!Hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt du har kommet :) Vi gifter oss helga etter, men har ikke kommet riktig så langt som deg. Må være skikkelig deilig å ha så god kontroll.

Nydelig kjole forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med et nytt fjes Siadatra - og takk for kjoleskryt :) Å som jeg gleder meg til å bruke den :hoppe:

Føler liksom ikke at jeg har helt kontroll om dagen, for det er en stund siden jeg har holdt på med bryllupsplanleggingen, men jeg har heldigvis gjort en del tidligere da.

Til torsdag skal vi endelig hente ringene våre som har vært til justering, rosering og inngravering. Skal jo ikke bruke dem før 5.august, men er veldig spent på å se hvordan de har blitt og om de passer. :rosasmil:

Nå har toastmasterne våre fått gjestelista med litt info om hver gjest. Håper og tror vi har valt riktige toastmastere. Snakket med en av dem her om dagen, og er overbevist om at det blir bra. Også er det så hyggelig at de selv gleder seg og ikke bare ser på det som stress.

Jo, også har jeg endelig fått rotet meg til å ringe de som eier stedet hvor vi skal ha fotograferingen for å klargjøre at det er greit for dem, og det var det. Nå er det bare å krysse fingrene for at det skal bli bra vær.

Ellers har det nå kommet følgende svar på invitasjonene:

JA: 54

NEI: 0

.. de 54 inkluderer oss og foreldrene våre... Det er altså ikke 36 som ikke har svart enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Hei snuppa og masse takk for sist :klem: Det blir så lenge mellom hver gang. Ser dere mangler endel svar...når er svar ønskes datoen? Vet mange ikke svarer før nettopp denne dagen. Mamma er bl.a. sånn :roll:. DU skal nok se at de kommer alle mann :ler:

Du nevnte noe om HC i dagboken min. Ser jo ikke på det jeg jo! MEN kjøpte inn sjal for mange måneder siden som skal brukes på magen. Må bare vente til været tillater til at de blir brukt. Hvordan hadde hun knytt det?

Lykke til på eksamenene!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej hej alle i hopa!!

.. og takk for hilsener :)

Her går det sakte, men sikkert fremover. Har nå avtalt tid hvor toastmastere (ja, Nordlandspia: vi skal ha to toastmastere som gjør jobben sammen ;) ), kokk og foreldere skal opp å se på lokalet til festen. Det blir bra...

Også har vi hentet ringene våre, som ble kjempefine :tommel:

I dag skal jeg kjøpe plakater til å skrive/tegne bordplasseringene på. Tror jeg skal ha hvite plakater med lyserosa ramme rundt. Det er jo de fargene vi skal ha. Mulig jeg limer på de samme hjertene som i invitasjonene og takkekortene i hjørnene... Lager dere forresten disse plakatene på data, eller skriver dere for hånd?

Ellers har jeg vært i kontakt med de som skal gifte seg i kirken "vår" samme dag og snakket litt ang blomster og pynting. Er jo greit å kunne spare noen penger og sånn.. Har ikke helt blitt enige om hva vi gjør, men nå er hvertfall kontakten opprettet :rosasmil:

Når det gjelder de 30 gjestene som ikke har svart enda, er det mange "selvfølgeligheter" som tanter og onkler og fettere og kusiner. Disse er 99% sikre, men jeg har ikke krysset JA på dem enda. Ellers er det kanskje 15 stk som vi ikke har fått skikkelig svar fra. Vi har jo ikke svarfrist før 15.juni da, så de har enda litt tid på seg.

I dag skal jeg gjøre litt eksamensforberedelser og møte ei venninne i byen. Da blir det litt småshopping til bryllupet, som plakater og utstyr til serviettringene. Er jo deilig vær i hovdstaden i dag, så det blir bra.

Ha en fin dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmel: jeg vet ikke hvordan hun knøt det. Jeg ser heller ikke Hotell Cæsar lengre, men Ninni brukte det da hun var med i serien for en evighet siden. Mente å huske at det var du som sa at du skulle gjøre som henne. Blander jeg?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmel: jeg vet ikke hvordan hun knøt det. Jeg ser heller ikke Hotell Cæsar lengre, men Ninni brukte det da hun var med i serien for en evighet siden. Mente å huske at det var du som sa at du skulle gjøre som henne. Blander jeg?? :klø:

:vinke:

Har nok aldri sagt jeg skal gjøre som henne, men alltd sagt at jeg synes sjal er fint på gravidmager og at jeg ønsker det selv :Nikke:

Ser jo aldri på HC så vet såvidt hvem Ninni er...har i hvertfall ikke sett noen tørklemager der ;)

Kom inn på pedagogikk og matematikk på HiO til høsten. Kan det anbefales???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! :hjerte:

Noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...