Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg skal i svømmehallen i morra. Jeg har minicolerasjon i håret. Hva med klorvannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rina Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Går sikkert helt fint..det gjorde det med mitt hår hvertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMaria Skrevet 25. november 2002 #3 Del Skrevet 25. november 2002 Hørt om badehette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. november 2002 #4 Del Skrevet 25. november 2002 Tror det har mest å si for bleket hår, det kan bli grønt. Dette kan visstnok rettes opp med å skylle håret i tomatsaft (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 26. november 2002 #5 Del Skrevet 26. november 2002 Kattastrofe! Dette er IKKE ment som en fornærmelse, men allikevel.... Jeg syns jeg ser den grønnhåra stå der m tomatsausen, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 26. november 2002 #6 Del Skrevet 26. november 2002 Fargen kan nok falme litt om du oppholder deg lenge i klorvann, spesiellt hvis minikolerasjonen din er i en rødtone. Anbefaler deg å bruke badehette dersom du vil behlde fargen lengst mulig. PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #7 Del Skrevet 26. november 2002 Takk for svar. Jeg kommer ikke til å bruke badehette Setter heller håret i en topp oppå hodet og prøver å unngå å få hodet under vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. november 2002 #8 Del Skrevet 26. november 2002 HJELP!!!!! :o Kan stripet/bleket hår bli grønt i klorvann??? Tør ikke i svømmehallen jeg da - nekter å gå rundt med grønt hår etterpå. (Må snart i forbindelse med jobben). Håper dere kan berolige meg. :o Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. november 2002 #9 Del Skrevet 26. november 2002 Tror du skal oppholde deg en god stund i klorvann før det blir grønt.. og det blir vel ikke ordentlig grønt.. bare litt grønnskjær.. Dette har jeg hørt kan nøytraliseres ved hjelp av noe rødt, gjerne tomatsaft, som jeg nevnte tidligere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. november 2002 #10 Del Skrevet 26. november 2002 Må man bruke tomatsaft rett etterpå? eller kan man ha det i når man kommer hjem senere på dagen? lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. november 2002 #11 Del Skrevet 26. november 2002 tror det er likegyldig, hovedsaken er vel at den nøytraliserer det grønne. Men ikke ha i tomatsaft før du vet at det er blitt grønt Da kan du jo risikere at det blir rødskjær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. november 2002 #12 Del Skrevet 26. november 2002 hehehe - får være forsiktig da - vil ikke ha rødt hår igjen .....og slett ikke rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå