stiano Skrevet 10. januar Forfatter #21 Skrevet 10. januar 4 hours ago, mommyaka said: Protein.no har gode shaker. Eller blå resept på drikke på apoteket Hei, protein.no ser ut til å være passende skal sjekke prisene og sammenligne litt. de har også smaksprøver, så det er bra. Tusen takk for tipset.
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har sett flere "skandinaviske" oppskrifter som inneholder hele egget (og dermed mer proteiner), mens vietnamesisk har jeg forstått at bruker kun eggeplommen? Jeg skrev - påstått - fordi jeg aldri har fått det servert elle lest om det i norsk/nordisk litteratur. Anonymkode: 4c52d...c8e Ja, vietnamesisk eggkaffe er bare eggedosis blandet med kaffe og ikke spesielt sunt i hvert fall 😅 Anonymkode: c7f2d...57f
minister-mio Skrevet 11. januar #23 Skrevet 11. januar mommyaka skrev (På 10.1.2026 den 13.21): Protein.no har gode shaker. Eller blå resept på drikke på apoteket Hun er jo frisk, hvorfor skulle hun få drikke på apoteket på blå resept?
K.B. Skrevet 11. januar #24 Skrevet 11. januar stiano skrev (På 10.1.2026 den 12.33): Hei, som et nyttårsforsett så har jeg begynt å hjelpe min mor med å justere budsjettet sitt. Det som koster henne ekstremt mye hver måned er Herbalife produkter. hver måned så kjøper hun: Herbalife nutritional shake mix (måltidserstatter) Herbalife 24 rebuild strength (kosttilskudd /proteinshake etter trening) Herbalife Protein Drink Mix (måltidserstatter) Herbalife aloe-urtekonsentrat (usikker på hva dette er, men antar vitamintilskudd?) Herbalife Herbal beverage and tea extract (… en slags te?) Herbalife Express Balanced Meal Bars (dette er jo bare proteinbarer) Dette koster henne 1000-2000 i mnden. Etter en diskusjon med henne for å forklare at MLMs som Herbalife bare selger akkurat det samme du kan kjøpe hvor som helst, bare billigere, så ble vi enige om at jeg skal undersøke og finne alternativer for henne. Er det noen her som har anbefalinger for alternative proteinshakes/måltidserstattere som vi kan kjøpe istedenfor? jeg vil gjerne finne noen smaksprøver så hun kan finne noe hun liker smaken på. Ha en fortsatt fin helg 😊 Hun trenger bokstavelig talt ingen av disse tingene. Kjøp vanlig mat, ferdig snakka!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå