Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
shab skrev (12 timer siden):

Enig med deg vedr. Gaute - selv om det er enkelte ting denne sesongen han fortjener "dritt" for.

Uansett: Overtråkk gjør ofte vondt dagene etter. Dagen etter overtråkket klarte han forståelig nok ikke å bære så mye i sekken/gå. Da to etter overtråkket skulle de jogge oppover disse svingene. Da jogget han i ok fart - uten noe som helst støtte på foten - og de vant etappen da det ene laget ikke klarte ta igjen forspranget på 3 min. Ikke noen kommentarer rundt ankelen da. Dag 3 etter overtråkket; altså siste episode hadde han så vondt at han hadde på seg det han beskrev som en slalomstøvel. 

Og det er jo noe med hvordan det blir klippet og. De har ikke vist noe mer om såret til Niklas, mens de kjører på med foten til Gaute og sutring fra Berge-paret. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det ferdig før påske, tro? 

Skrevet

Jeg må si at årets kjendis 71 er det beste jeg har sett noen gang, og dagens episode er spennende! Så flotte folk som gir god underholdning. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (34 minutter siden):

Jeg må si at årets kjendis 71 er det beste jeg har sett noen gang, og dagens episode er spennende! Så flotte folk som gir god underholdning. 

Jeg synes på en måte det har vært en bra sesong, men samtidig har 3 av parene vært helt overflødig resultatmessig. Det har vært veldig lite spenning knyttet til hvilke 2 lag som kom til å ende i finalen fra start av, selv om kampen mellom de to blir spennende. Håper på mer rettferdige lagsammensetninger i fremtiden, som gir alle en reell sjanse. 

• Liker 7
Skrevet
Nymphadora skrev (1 time siden):

Jeg synes på en måte det har vært en bra sesong, men samtidig har 3 av parene vært helt overflødig resultatmessig. Det har vært veldig lite spenning knyttet til hvilke 2 lag som kom til å ende i finalen fra start av, selv om kampen mellom de to blir spennende. Håper på mer rettferdige lagsammensetninger i fremtiden, som gir alle en reell sjanse. 

Enig i at det har vært veldig asymmetriske lag. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Faktisk vært mer spenning enn tidligere, men likte godt å ha med de som ikke kunne sport, de tok det litt ned så ikke bare disse sportsmaskinene fikk pese på.  NIklas og Magnus og Gaute og Sturla hovedsaklig.

Vet ikke om de har framstilt Stig og Rosell som grinete og hissige med vilje, når de tok farvel så var alle veldig fornøyde med de, eller er det overfladisk "good bye". 

Liker faktisk Sturla sin framtoning, han er hyggelig selv om han er på for å vinne, GGG blir jo som en liten unge med han, skulle ikke tro det var samme personen som har vært med tidligere og dreit seg ut. Mulig han har tatt lærdom og vil gjøre en bedre figur denne gang. 

Endret av makkapakka
  • Liker 2
Skrevet
makkapakka skrev (6 minutter siden):

Liker faktisk Sturla sin framtoning, han er hyggelig selv om han er på for å vinne,

Jeg liker han veldig godt - men synes også Gaute har morsomme kommentarer og kommer godt gjennom TV-ruta. Imponerende fysikk og stå-på-vilje hos Sturla. 

• Nyttig 1
Skrevet

De har i hvert fall ikke lagt opp finaleløypa før de visste hvilke lag som var klare for finalen, for det opplegget her hadde jo vært sjanseløst med Stig/Rosell i finalen. Da hadde tidsforskjellene blitt enorme og null spenning. 

Ellers fryktelig imponerende å se på Sturla, mer eller mindre komplett. Enorm fysisk kapasitet, strategisk, god på kart, allsidig og klarer å lede/samarbeide med Gaute på en god måte. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Sturla overgår Gaute som menneske.

• Nyttig 3
Skrevet
makkapakka skrev (15 timer siden):

Faktisk vært mer spenning enn tidligere, men likte godt å ha med de som ikke kunne sport, de tok det litt ned så ikke bare disse sportsmaskinene fikk pese på.  NIklas og Magnus og Gaute og Sturla hovedsaklig.

Vet ikke om de har framstilt Stig og Rosell som grinete og hissige med vilje, når de tok farvel så var alle veldig fornøyde med de, eller er det overfladisk "good bye". 

Liker faktisk Sturla sin framtoning, han er hyggelig selv om han er på for å vinne, GGG blir jo som en liten unge med han, skulle ikke tro det var samme personen som har vært med tidligere og dreit seg ut. Mulig han har tatt lærdom og vil gjøre en bedre figur denne gang. 

Tror faktisk de er sånn. Etter å ha sett begge på Hotellet og 71, så er de nok bare slik. Lite sjarmerende, spør du meg. 

• Liker 7
Skrevet
Mollebolle skrev (21 timer siden):

Tror faktisk de er sånn. Etter å ha sett begge på Hotellet og 71, så er de nok bare slik. Lite sjarmerende, spør du meg. 

De andre deltakerne i 71 deler tydeligvis ikke den oppfattelsen, basert på avskjeden og fine ord fra den reflekterte Moan.

• Liker 3
Skrevet
Spoiler

Ikke mine favoritter som vant, men fullt fortjent seier. 👏🏻

Skrevet

Kjempespennende finale og fullt fortjent seier til vinnerlaget! Beste sesongen! 

• Nyttig 1
Skrevet

Det må da vært litt flaut å vinne fordi de fryste det andre laget.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Natriumclorid skrev (53 minutter siden):

Om det minuttet betydde noe, vet vi ikke. Har du fulgt med, har du sett at Gaute og Sturla har fått alle negative sanksjoner ellers i programmet. Ett minutt forsprang for at de vant tidenes tøffeste etappe dagen før, skulle vel dessuten bare mangle…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (3 minutter siden):

Om det minuttet betydde noe, vet vi ikke. Har du fulgt med, har du sett at Gaute og Sturla har fått alle negative sanksjoner ellers i programmet. Ett minutt forsprang for at de vant tidenes tøffeste etappe dagen før, skulle vel dessuten bare mangle…

Seier med bismak uansett. 

• Liker 6
Skrevet
Natriumclorid skrev (24 minutter siden):

Seier med bismak uansett. 

Helt uenig. De har levert til de grader. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Natriumclorid skrev (1 time siden):

Tullete ting å si. En liten fordel de vant på ærlig vis etter å ha kjempet knallhardt i 14t dagen før. 

Hadde du sagt seier med bismak om de andre vant pga. anklene til Gaute? Eller at Magnus ikke klarte å fullføre etappen og måtte ha hjelp?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Har ikke sett på, men irriterende at Gaute er på vinnerlaget.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Natriumclorid skrev (1 time siden):

Ikke i det hele tatt. Taktikk er tillatt 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...