Linazer Skrevet 12. mars #101 Skrevet 12. mars Jeg reagerte veldig på Niklas sin ulykke i dag. Det virket overhodet ikke som at sikkerhetsfolkene gjorde det de kunne for å hjelpe han opp av vannet. Det kan være det bare var måten det var regissert, filmet og klippet på, men det virket som at han var ute i vannet veldig lenge. Det kunne gått skikkelig galt!! 14 7
Fiin Skrevet 12. mars #102 Skrevet 12. mars Linazer skrev (1 time siden): Jeg reagerte veldig på Niklas sin ulykke i dag. Det virket overhodet ikke som at sikkerhetsfolkene gjorde det de kunne for å hjelpe han opp av vannet. Det kan være det bare var måten det var regissert, filmet og klippet på, men det virket som at han var ute i vannet veldig lenge. Det kunne gått skikkelig galt!! Helt enig, det reagerte jeg også på. Og at han ble stående på den øya i en halvtime før de kom og hentet han. 11
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. mars #103 Skrevet 12. mars Jeg har i min naivitet trodd at de ikke utsatte deltakerne for direkte fare. Syntes dagens episode var skikkelig ubehagelig. Og at det gikk en halvtime før han ble sjekka? Han kunne jo vært skadet? Om ikke annet så i sjokk! 12
Gjest Lofilteret Skrevet 12. mars #104 Skrevet 12. mars Huttetutt skrev (På 2.3.2026 den 20.33): Gudhjelpemeg for et ufyselig kvinnemenneske Rosell er! Står å furter med divanykker og nekter hjelpe til med «skyvespillet»! Manipulerende hustyran med en balleløs liten tøflus på slep. Jeg ser det litt annerledes. Rosell prøvde mange ganger å flytte en brikke eller si hva hun mente, men stig bare puffet henne vekk fordi han var så inni det. Jeg tipper de har litt historie rundt lignende hendelser og at det var derfor Rosell reagerte så sterkt. Jeg må si meg enig i at det tok litt lengre tid enn nødvendig før hun deltok igjen, men jeg har forståelse for reaksjonen. Når det er sagt er jeg imponert over hvor fort de gikk videre og var "seg selv" igjen. Ikke alle hadde hatt baller til en krangel på tv. Og apropos baller, så er jeg dypt uenig i at Stig er en balleløs liten tøfflus på slep etter Rosell. Jeg ser et jevnbyrdig par med respekt for hverandre. Så har de som alle oss andre noen personlige utfordringer som de i mine øyne håndterer veldig fint som par.
elisabeth30 Skrevet 12. mars #105 Skrevet 12. mars Fiin skrev (29 minutter siden): Helt enig, det reagerte jeg også på. Og at han ble stående på den øya i en halvtime før de kom og hentet han. Enig! Og så topper neste episode seg når de kommer til leir og Gaute klapper og gliser når han får høre hva som skjedde! Hva slags føkka reaksjon er det? Hva er gærent med Gaute? 14
Gjest Ninaen Skrevet 12. mars #106 Skrevet 12. mars elisabeth30 skrev (3 minutter siden): Enig! Og så topper neste episode seg når de kommer til leir og Gaute klapper og gliser når han får høre hva som skjedde! Hva slags føkka reaksjon er det? Hva er gærent med Gaute? Husk at Sturla og Gaute ikke fikk vite noe om hva som skjedde underveis, så det er ikke sikkert at Gaute forsto med en gang der og da hva som faktisk hadde skjedd.
elisabeth30 Skrevet 12. mars #107 Skrevet 12. mars Ninaen skrev (3 minutter siden): Husk at Sturla og Gaute ikke fikk vite noe om hva som skjedde underveis, så det er ikke sikkert at Gaute forsto med en gang der og da hva som faktisk hadde skjedd. Jo da, men i episoden hvor de hadde quizen så var han «sjokkert» da de vant og klappa og gliste rått da også. Slesk type 3
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. mars #108 Skrevet 12. mars elisabeth30 skrev (34 minutter siden): Enig! Og så topper neste episode seg når de kommer til leir og Gaute klapper og gliser når han får høre hva som skjedde! Hva slags føkka reaksjon er det? Hva er gærent med Gaute? Jeg tror ikke han skjønte hvor ille det var. Men for oss som akkurat hadde sett de klippene fra elva så ble det jo helt absurd at han skulle reagere sånn. 3
FORFAR Skrevet 13. mars #109 Skrevet 13. mars Linazer skrev (11 timer siden): Jeg reagerte veldig på Niklas sin ulykke i dag. Det virket overhodet ikke som at sikkerhetsfolkene gjorde det de kunne for å hjelpe han opp av vannet. Det kan være det bare var måten det var regissert, filmet og klippet på, men det virket som at han var ute i vannet veldig lenge. Det kunne gått skikkelig galt!! Er helt enig. Med visse forbehold om produksjon, men han ble jo tatt av elvestrykene og ført flere hundre meter nedover. Man så det jo på reaksjonen til kompisen også, han fikk med seg at båten kantret ganske tidlig. Tenker at dette var en gedigen tabbe (for å si det mildt) fra produksjonen. Hadde det vært en som ikke hadde vært toppidrettsutøver... Men ingen deltakere bør utsettes for noe slikt. Hva Gaute angår er han mest opptatt av Gaute. Han tok liksom ikke beskjeden når han fikk den. Og selv om det kan unnskyldes med at han der og da ikke visste omfanget var han veldig belærende om det å skulle padle hensiktsmessig i intervju-delen av programmet, som jeg er ganske sikker på er gjort i ettertid. 10
Matas Skrevet 13. mars #110 Skrevet 13. mars Synes Gaute ser sjokkert ut i ansiktet og har en sjokkerende latter når han får beskjeden om Niklas. Virker som om han ikke helt vet hvordan han skal reagere. Er enig med dere andre vedr. sikkerhet og at sikkerhetsteamet ikke vurderte dette godt nok. I tillegg synes jeg det er rart at det i den etappen ble delt i vinnere og tapere ettersom ting tok lengre tid for Niklas og dem i og med at de først måtte gå tilbake til Niklas også hadde en lengre vei å gå enn de andre to inn til leir. Så det med at Gaute & Sturla fikk starte noen minutter før dagen etter er ikke rettferdig i mitt hode. 8
cerruti Skrevet 13. mars #111 Skrevet 13. mars Jeg har lest her i tråden og må si jeg er uenig i mye. Makan til hel ved og moral på brødrene, særlig Sturla- for en fin fyr! De får dessuten det meste mot seg - det blir nesten straff når de vinner. De andre er også bra folk, men min stemme går til brødrene som leverer og leverer. 3 2
K_mb Skrevet 13. mars #112 Skrevet 13. mars (endret) elisabeth30 skrev (16 timer siden): Enig! Og så topper neste episode seg når de kommer til leir og Gaute klapper og gliser når han får høre hva som skjedde! Hva slags føkka reaksjon er det? Hva er gærent med Gaute? Gaute fremstod som usympatisk i hvilepuls-sesongen, enig i det, men jeg tviler sterkt på at han smiler, klapper og synes det er gøy at en meddeltaker opplever noe så traumatisk som Niklas gjorde. Han visste sannsynligvis ikke alvoret på det tidspunktet. Greit å ikke like noen etter hvordan de fremstår på tv, men denne demoniseringen går litt for langt. Han har en mer positiv væremåte denne gangen enn forrige gang han var med på 71. Endret 13. mars av K_mb 7 1 2
Mollebolle Skrevet 13. mars #113 Skrevet 13. mars cerruti skrev (5 timer siden): Jeg har lest her i tråden og må si jeg er uenig i mye. Makan til hel ved og moral på brødrene, særlig Sturla- for en fin fyr! De får dessuten det meste mot seg - det blir nesten straff når de vinner. De andre er også bra folk, men min stemme går til brødrene som leverer og leverer. Sturla er en skikkelig fin type. Men, jeg synes også at Gaute klarer seg bra. Skikkelig moral og ståpå vilje hos begge to. Joda, Gaute kan være ufordragelig og ufin i kjeften, men han er ikke stygg med noen. Rosell og Stig Andre har vært ufine i kjeften de også. Om Grøtta Grav brødrene vinner, vil det være like fortjent som noen andre. 6 2
K_mb Skrevet 13. mars #114 Skrevet 13. mars (endret) Mollebolle skrev (8 minutter siden): Sturla er en skikkelig fin type. Men, jeg synes også at Gaute klarer seg bra. Skikkelig moral og ståpå vilje hos begge to. Joda, Gaute kan være ufordragelig og ufin i kjeften, men han er ikke stygg med noen. Rosell og Stig Andre har vært ufine i kjeften de også. Om Grøtta Grav brødrene vinner, vil det være like fortjent som noen andre. Enig. Så Stig-Andre og Rosell på "Hotellet' og synes ikke de var de største solstrålene der for å si det pent. Endret 13. mars av K_mb 5 1
shab Skrevet 14. mars #117 Skrevet 14. mars Den vonde foten til Gaute ble visst kurert over natta. Enklere å skylde på foten enn å innrømme at formen ikke er like god som for noen år siden. 8
shab Skrevet 15. mars #118 Skrevet 15. mars Nå har han vondt i foten igjen. Hadde vært gøy om Gaute fikk haik av noen som kjørte ham i motsatt retning pga de ikke likte ham. 6 1
Babyface Skrevet 15. mars #119 Skrevet 15. mars shab skrev (2 timer siden): Nå har han vondt i foten igjen. Hadde vært gøy om Gaute fikk haik av noen som kjørte ham i motsatt retning pga de ikke likte ham. 😂 Ja, det hadde vært gøy! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå