Sh999 Skrevet 11. februar #41 Skrevet 11. februar Kalkula skrev (På 9.2.2026 den 8.53): Kevin fyren fremstår nesten som tilbakestående. Enig. Kan ikke tro at fyren er 38!? år 🤯 8
Susan Sto Helit Skrevet 12. februar #42 Skrevet 12. februar Lulisa skrev (På 8.2.2026 den 12.20): Måten Stig bare bestemmer at Niklas og Magnus skal ha landingsområdet lengst borte, "for dere er jo de sterkeste". Nettopp, i 71 gir det FORDELER å være sterkest, dvs når man da får en mulighet til å velge en gode, så velger man selvsagt den selv. Slik har det alltid vært i 71: de sterkeste får fordeler, og Stig må få hodet sitt ut av Hotellet-tankegangen asap. Tja, jeg tenker jo at oppgaven de 4 som skulle hoppe fikk, var at de skulle bli ENIGE om hvem som skulle ha hvilket landingsområde. Men så trumfet noen frem at "Vi må få velge i den rekkefølgen vi ble rangert i går". Rosell og Sunniva sa ikke hardt imot, ettersom de opplevde at de hadde en avtale med Niklas og Magnus om at det var mest rettferdig at de sterkeste skulle lande lengst unna. Men forhåpentlig lærer de snart, og innser at det å alltid la de som vinner en etappe få ha førstevalg i neste etappe, også når det ikke er en fordel de har vunnet, ikke lønner seg. Altså å ikke bare anta at noe man snakket om på forhånd fortsatt er det man er enige om, men å ta diskusjonen og argumentere for sin sak. Jeg synes i og for seg også at idrettsutøverne her burde være mer opptatt av rettferdig kamp, enn å karre til seg flest mulig fordeler selv. Men de er kanskje redde for Grøtta-Grav brødrene, og at Gaute ikke har noen skrupler for å gi seg selv fordeler, selv om han forsøker å gi inntrykk av det motsatte. 1
Hatsumomo Skrevet 12. februar #43 Skrevet 12. februar Hva GJØR Kevin på et slikt program? For en lat type. Og enda verre, hvorfor i alle dager er Sunniva med på et slikt program _med_ Kevin som hun vet er surrehue uten like? Var det meg, hadde vennskapet vært over etter den deltagelsen. 7
Gjest Ninaen Skrevet 12. februar #44 Skrevet 12. februar Hatsumomo skrev (1 time siden): Hva GJØR Kevin på et slikt program? For en lat type. Og enda verre, hvorfor i alle dager er Sunniva med på et slikt program _med_ Kevin som hun vet er surrehue uten like? Var det meg, hadde vennskapet vært over etter den deltagelsen. Sunniva imponerer meg faktisk. Ikke bare fordi hun holder ut med Kevin altså. Men hun pusher seg jo solid, og i tillegg er alle de andre lagene nå bare idrettsfolk og/eller friluftsfolk.
Mollebolle Skrevet 12. februar #45 Skrevet 12. februar Jeg får mindre og mindre sansen for Stig Andre og Rosell. De var ganske uspiselige på Hotellet, men de er ikke så langt unna i 71 heller. Likte han godt før, men nå....not so much 🙄 12
Ruspus Skrevet 14. februar #46 Skrevet 14. februar Kalkula skrev (På 9.2.2026 den 8.53): Kevin fyren fremstår nesten som tilbakestående. En blid og hyggelig fyr som også er lit leken. Liker han. 3
Babyface Skrevet 15. februar #47 Skrevet 15. februar Ruspus skrev (19 timer siden): En blid og hyggelig fyr som også er lit leken. Liker han. Jeg ler av Kevin, en original karakter med et godt hjerte. Men jeg synes ikke han har noe i dette konseptet å gjøre. Ja, det er Teams og det er lagt opp til noen utjevninger underveis, men det blir for stor forskjell på fysikken til lagene. Min mening er at man som minimum må kunne kart og kompass og klare å bære egen sekk til enhver tid. 4
Hallepalle2 Skrevet 15. februar #48 Skrevet 15. februar Jeg savner å se programmet , men pga Gaute så har jeg ikke orket mer enn max 4 min èn gang. Hvordan oppfører han seg denne gang? Sikkert bedre siden han kun er på lag med bror, vil jeg tenke meg. Ingen han kan ydmyke nå. 1
Gjest Ninaen Skrevet 15. februar #49 Skrevet 15. februar Hallepalle2 skrev (19 minutter siden): Jeg savner å se programmet , men pga Gaute så har jeg ikke orket mer enn max 4 min èn gang. Hvordan oppfører han seg denne gang? Sikkert bedre siden han kun er på lag med bror, vil jeg tenke meg. Ingen han kan ydmyke nå. Betydelig bedre så langt, men vi får se hvor lenge det holder. Det begynte å sprekke litt i dag på dag2 (?) med 2 lag sammen, hvor brødrene er med Kevin og Sunniva. Særlig på slutten av dagens episode er det noe som er i emning. Sunniva sa noe sånn som at «jeg har lovt meg selv at jeg ikke skal klikke på Gaute på TV, men»
Mollebolle Skrevet 16. februar #50 Skrevet 16. februar Hallepalle2 skrev (19 timer siden): Jeg savner å se programmet , men pga Gaute så har jeg ikke orket mer enn max 4 min èn gang. Hvordan oppfører han seg denne gang? Sikkert bedre siden han kun er på lag med bror, vil jeg tenke meg. Ingen han kan ydmyke nå. Synes faktisk ikke Gaute er så ille denne sesongen. Mye mulig at det er pga broren, som viker å være veldig ydmyk og fin. Uansett, denne sesongen er det Kevin og Stig Andre/Rosell som har irritert meg mest. 4
Marleah Skrevet 16. februar #51 Skrevet 16. februar Mollebolle skrev (1 time siden): Synes faktisk ikke Gaute er så ille denne sesongen. Mye mulig at det er pga broren, som viker å være veldig ydmyk og fin. Uansett, denne sesongen er det Kevin og Stig Andre/Rosell som har irritert meg mest. Helt enig. Jeg har inntrykk av at Stig Andre mener alle andre skylder ham å få han igjennom dette her, han burde gjort som Sunniva og latt de som faktisk gjør jobben også få poengene. Kevin er bare tragisk nå. Jeg trodde det var skrivefeil når jeg så alderen hans første gangen… han oppfører seg som en umoden 14-åring. 6
Mala_L Skrevet 16. februar #52 Skrevet 16. februar Jeg er ikke så fan av Gaute selvom jeg aldri så den 71 grader nord-sesongen han var med. Derfor sitter jeg bare egentlig og irriterer meg over han hele tiden også her, selvom han strengt tatt ikke er så ille. Synes han er ganske nedlatende mot Sunniva og Kevin, som tross alt har andre forutsetninger og gjør så godt de kan. Kevin er underholdende å se på og har en veldig positiv innstilling, men han er jo som et stort barn og jeg synes Sunniva er utrolig tålmodig. 4
Gjest Ninaen Skrevet 16. februar #53 Skrevet 16. februar Mala_L skrev (14 minutter siden): Jeg er ikke så fan av Gaute selvom jeg aldri så den 71 grader nord-sesongen han var med. Derfor sitter jeg bare egentlig og irriterer meg over han hele tiden også her, selvom han strengt tatt ikke er så ille. Synes han er ganske nedlatende mot Sunniva og Kevin, som tross alt har andre forutsetninger og gjør så godt de kan. Kevin er underholdende å se på og har en veldig positiv innstilling, men han er jo som et stort barn og jeg synes Sunniva er utrolig tålmodig. Sunniva imponerer. Både hvordan hun håndtere Kevin, og ikke minst at hun gang på gang har gjort ting som er milevis utenfor komfortsonen, i tillegg er hun ikke vant til friluftsliv. Var veldig gøy da hun rodde som bare fy😂Da fikk Gaute seg en overraskelse.
K_mb Skrevet 16. februar #54 Skrevet 16. februar Ninaen skrev (23 timer siden): Betydelig bedre så langt, men vi får se hvor lenge det holder. Det begynte å sprekke litt i dag på dag2 (?) med 2 lag sammen, hvor brødrene er med Kevin og Sunniva. Særlig på slutten av dagens episode er det noe som er i emning. Sunniva sa noe sånn som at «jeg har lovt meg selv at jeg ikke skal klikke på Gaute på TV, men» Burde heller lovt seg selv å ikke klikke på Kevin, for det er tålmodighetsprøve det... Synes ikke Gaute har vært så ille denne gangen. 1
gladidag Skrevet 16. februar #55 Skrevet 16. februar Hallepalle2 skrev (23 timer siden): Jeg savner å se programmet , men pga Gaute så har jeg ikke orket mer enn max 4 min èn gang. Hvordan oppfører han seg denne gang? Sikkert bedre siden han kun er på lag med bror, vil jeg tenke meg. Ingen han kan ydmyke nå. Har bare sett sporadisk, ser på akkurat nå... sliter m GGG. så aldri Farmen når han var programleder heller:) Merkelig å mislike noen såpass når en aldri har møtt de...men sånn er det 😮 Holder lenge å høre han snakke... både den teatralske måten å snakke på og (sorry) dialekten. 6
Gjest Ninaen Skrevet 16. februar #56 Skrevet 16. februar K_mb skrev (Akkurat nå): Burde heller lovt seg selv å ikke klikke på Kevin, for det er tålmodighetsprøve det... Synes ikke Gaute har vært så ille denne gangen. Enig i at han har framstått 100 ganger bedre så langt enn sist. Men kan jo være ting som ikke kommer fram på tv som gnager på sånn som Sunniva, men som samtidig ikke er i nærheten av «I har hvilepuls I!» og derfor ikke noe TVNorge gidder å framheve per nå.
FORFAR Skrevet 17. februar #57 Skrevet 17. februar Mala_L skrev (5 timer siden): Jeg er ikke så fan av Gaute selvom jeg aldri så den 71 grader nord-sesongen han var med. Derfor sitter jeg bare egentlig og irriterer meg over han hele tiden også her, selvom han strengt tatt ikke er så ille. Synes han er ganske nedlatende mot Sunniva og Kevin, som tross alt har andre forutsetninger og gjør så godt de kan. Kevin er underholdende å se på og har en veldig positiv innstilling, men han er jo som et stort barn og jeg synes Sunniva er utrolig tålmodig. Men det får da være grenser på tålmod. Sunniva unnskylder Kevin stadig vekk, samtidig er hun den som må hoppe i fallskjerm o.l. (Heldigvis gikk det bra, og jeg håper og tror hun følte på mestring), mens Kevin lar seg distrahere av hunder og larver, og alt annet han måtte møte på sin vei. Sykkelen er åpenbart en enorm distraksjon, og han klarer ikke la vær å kjøre free-style, selv der makkeren ber om det. 4
Anonym90059005 Skrevet 17. februar #58 Skrevet 17. februar Problemet med Kevin i et slikt program er at han overhodet ikke bryr seg om konkurransen og at han ikke eier ett gram konkurranseinstinkt. Helt greit at folk har dårligere fysiske forutsetninger og ferdigheter enn andre, handler ikke om det, men når du ofte ikke gidder å prøve engang fordi du ikke bryr deg, så blir det veldig ødeleggende for programmet. Det er lagt opp til at man skal konkurrere, da må man ha deltakere som faktisk vil konkurrere. Det vil både seerne og de andre deltakerne. 5
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. februar #59 Skrevet 18. februar Jeg synes det er morsomt å se Gaute nå som han ikke er sprekest på laget sitt 😆😆 Ellers imponert over Sunniva, både prestasjoner og tålmodighet 🥺 Stig André og Rosell liker jeg mindre og mindre. 8
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. februar #60 Skrevet 19. februar Etter den strømtråd-episoden, hvem vil være med på 71 etter dette? 🥺😱 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå