Hallepalle2 Skrevet 26. januar #21 Skrevet 26. januar Jeg kommer ikke til å se et eneste program før Grav potensielt ryker ut. Etter forrige tvopptreden har jeg boikottet alt han har bedrevet. Jeg har snakket med mange som mener det samme som meg og tror at tvn har gjort en bommert ved å caste han. 4
fotosyntesen Skrevet 27. januar #22 Skrevet 27. januar Jeg håper virkelig at Gaute også denne sesongen spiller litt på en "heel" karakter. En "heel" er en profesjonell bryter eller karakter som fungerer som skurk, "bad guy" eller antagonist i en storyline .Hensikten er å fremkalle negative reaksjoner som hat, buing og irritasjon fra publikum gjennom amoralsk oppførsel, juks, arroganse og regelbrudd. En heel jobber for å hindre "face" (helten) i å lykkes
Babyface Skrevet 27. januar #23 Skrevet 27. januar Hvilke ukedager sendes dette denne sesongen? På HBO står det aldri når neste episode kommer. 🙄
enkefru Skrevet 27. januar #24 Skrevet 27. januar Babyface skrev (23 minutter siden): Hvilke ukedager sendes dette denne sesongen? På HBO står det aldri når neste episode kommer. 🙄 Torsdag og søndag 2
Babyface Skrevet 27. januar #25 Skrevet 27. januar enkefru skrev (18 minutter siden): Torsdag og søndag Takk! 😃
Lulisa Skrevet 29. januar #26 Skrevet 29. januar Babyface skrev (På 26.1.2026 den 7.07): Jeg klarer bare ikke denne dama. Trasser seg til å delta med ødelagt kne, for hun skal på tv! Samma f om hun risikerer å måtte trekke seg underveis og ødelegge tv-programmet. Dette usmakelige paret burde ikke tatt opp disse plassene. https://www.nettavisen.no/kjendis/stig-andr-berge-trosset-legens-advarsel/s/5-95-2840674?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwdGRjcAPj4zNleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR4FfRuFNl5yMdaHrIaLzNZ65u02ySKFhZthgBD9Zf_I9FncsqZy-drQbENl9w_aem_LIrjhDNclEUt2nyCOm-SRw I tillegg stikker dette paret fra to barnehagebarn for å spille inn både Hotellet og 71° nord på ett og samme år. Vet ikke hvor lang innspillingstid Hotellet hadde, men med 71 er det jo gjerne en måneds tid (dersom man kommer langt). 5
Babyface Skrevet 29. januar #27 Skrevet 29. januar Lulisa skrev (5 timer siden): I tillegg stikker dette paret fra to barnehagebarn for å spille inn både Hotellet og 71° nord på ett og samme år. Vet ikke hvor lang innspillingstid Hotellet hadde, men med 71 er det jo gjerne en måneds tid (dersom man kommer langt). Spoiler Enig Ikke noe jeg ville gjort hvertfall. Og i dagens episode; møkk sure igjen og ting er "URETTFERDIG!". 🙄 4
refill Skrevet 29. januar #28 Skrevet 29. januar Hr og Fru Berge er i sitt sedvanlige lystige humør ser jeg 😅💀 6
makkapakka Skrevet 1. februar #29 Skrevet 1. februar Ser Gaute prøver å vise seg frem som en bedre person. Blanding av idrettsutøvere og vanlige folk betyr krasj og irritasjon. Smart å lage en versjon som ikke bare er fysisk styrke. Lurer på hvor lang tid det tar før Stig Andre og fruen eksploderer... 4
Mollebolle Skrevet 1. februar #30 Skrevet 1. februar (endret) makkapakka skrev (2 timer siden): Ser Gaute prøver å vise seg frem som en bedre person. Blanding av idrettsutøvere og vanlige folk betyr krasj og irritasjon. Smart å lage en versjon som ikke bare er fysisk styrke. Lurer på hvor lang tid det tar før Stig Andre og fruen eksploderer... Greit med en ny vri denne sesongen. Jeg hadde ikke sansen for Gaute sist han var med, men må si at jeg foretrekker Gaute og *broren over Stig Andre og Rosell. De kan være skikkelig ufyselige i konkurransesammenheng. Endret 1. februar av Mollebolle Rettet skrivefeil *broen 5
Gjest Ninaen Skrevet 1. februar #31 Skrevet 1. februar Mollebolle skrev (1 time siden): Greit med en ny vri denne sesongen. Jeg hadde ikke sansen for Gaute sist han var med, men må si at jeg foretrekker Gaute og broen over Stig Andre og Rosell. De kan være skikkelig ufyselige i konkurransesammenheng. Verste er at jeg synes hun er verst… der Stig André har vært alene har jeg hatt skikkelig sansen for ham, og i «Sofa» med Fritz synes jeg han er kjempefin. Ble egentlig veldig overrasket over ham i «Hotellet», dvs over dem som par…de får i alle fall ikke frem det beste i hverandre når det gjelder reality…
Mollebolle Skrevet 2. februar #32 Skrevet 2. februar Kevin Lauren 🙄 Mye mulig jeg er for gammel, men han finnes ikke morsom. Fremstår som komplett dott i hodet, barnslig og umoden. At fyren er 38 år er skremmende. Forstår veldig godt frustrasjonen til Sunnvia. Jeg hadde ikke holdt ut med det der, enkelt å greit. 17
Anonym90059005 Skrevet 2. februar #33 Skrevet 2. februar Mollebolle skrev (54 minutter siden): Kevin Lauren 🙄 Mye mulig jeg er for gammel, men han finnes ikke morsom. Fremstår som komplett dott i hodet, barnslig og umoden. At fyren er 38 år er skremmende. Forstår veldig godt frustrasjonen til Sunnvia. Jeg hadde ikke holdt ut med det der, enkelt å greit. Enig, er så boring å følge han. Og han ødelegger jo bare for en partner som har lyst å forsøke å få til og konkurrere litt. Må nesten være avklart med henne på forhånd skulle en tro, han der hadde det vært fullstendig uaktuelt å være på lag med. Og det handler ikke om evner, det handler om null vilje til å bry seg om at det er en konkurranse. 7
Lulisa Skrevet 8. februar #34 Skrevet 8. februar Måten Stig bare bestemmer at Niklas og Magnus skal ha landingsområdet lengst borte, "for dere er jo de sterkeste". Nettopp, i 71 gir det FORDELER å være sterkest, dvs når man da får en mulighet til å velge en gode, så velger man selvsagt den selv. Slik har det alltid vært i 71: de sterkeste får fordeler, og Stig må få hodet sitt ut av Hotellet-tankegangen asap. 3 1
Sh999 Skrevet 8. februar #35 Skrevet 8. februar Ikke mye hvilepuls på Gaute når han er på lag med broren si 🤣 10
Turkis Sau Skrevet 8. februar #36 Skrevet 8. februar Sh999 skrev (1 minutt siden): Ikke mye hvilepuls på Gaute når han er på lag med broren si 🤣 Sa akkurat det samme til samboeren nå😅
Gjest Ninaen Skrevet 8. februar #37 Skrevet 8. februar Sh999 skrev (1 time siden): Ikke mye hvilepuls på Gaute når han er på lag med broren si 🤣 Hysterisk morsomt 🤣 Da de padla…jeg lo 😂
K_mb Skrevet 9. februar #38 Skrevet 9. februar Mollebolle skrev (På 2.2.2026 den 13.44): Kevin Lauren 🙄 Mye mulig jeg er for gammel, men han finnes ikke morsom. Fremstår som komplett dott i hodet, barnslig og umoden. At fyren er 38 år er skremmende. Forstår veldig godt frustrasjonen til Sunnvia. Jeg hadde ikke holdt ut med det der, enkelt å greit. Synes hun er veldig tålmodig med han. 8
Kalkula Skrevet 9. februar #39 Skrevet 9. februar Kevin fyren fremstår nesten som tilbakestående. 8 4
enkefru Skrevet 9. februar #40 Skrevet 9. februar Kalkula skrev (9 timer siden): Kevin fyren fremstår nesten som tilbakestående. Jeg forventet å slite med å se på pga Gaute, men det er Kevin som gjør at jeg ikke orker å følge med denne sesongen 6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå