cerruti Skrevet 30. mars #181 Skrevet 30. mars Susan Sto Helit skrev (3 timer siden): Sånn sett synes jeg Gaute hadde alt for mye fokus på sine ankelproblemer. Det var et langt, negativt innlegg mot Gaute. Du vet det er produksjonen som styrer hva de tar med? Om du var i en konkurranse ala 71 grader nord og var klin avhengig av beina dine, så tror jeg et overtråkk ville blitt litt i fokus… Jeg synes det overhode ikke ble brukt som noen unnskylding. Sutrete unge? Jeg synes han hadde glimt i øyet og var god til å fortelle når han ble filmet.
Marleah Skrevet 30. mars #182 Skrevet 30. mars De bruker vel det som blir sagt når de sitter og prater i kamera, og hvis ankelen var det han hovedsakelig snakket om trenger de ikke klippe så mye for at det skal fremstå sånn heller. 1
Babyface Skrevet 30. mars #183 Skrevet 30. mars cerruti skrev (1 time siden): Det var et langt, negativt innlegg mot Gaute. Du vet det er produksjonen som styrer hva de tar med? Om du var i en konkurranse ala 71 grader nord og var klin avhengig av beina dine, så tror jeg et overtråkk ville blitt litt i fokus… Jeg synes det overhode ikke ble brukt som noen unnskylding. Sutrete unge? Jeg synes han hadde glimt i øyet og var god til å fortelle når han ble filmet. Negativt? Spot on, mener jeg, intet feil ihvertfall. 3
Eplepai1 Skrevet 30. mars #184 Skrevet 30. mars Anonym90059005 skrev (9 timer siden): Du kan jo ta en titt på bildet av ankelen hans som han la ut fra konkurransen, og se om du fortsatt stusser. Det har jeg ikke sett. Men da kan man jo legge den ballen død 😊 Rart de ikke gadd å filme / vise den da. Litt kiipt mot han egentlig.
Perelandra Skrevet 7. april #185 Skrevet 7. april Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå