AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Rett før jul var det et barn i barnehagen som knakk et par solbriller til datteren vår. Det var en bevisst handling ifølge de ansatte. Det var noen rimelige solbriller, så det betyr sånn sett ingenting for oss og vi hadde glemt hendelsen. I dag sa de ansatte sa at moren til dette barnet ønsket å få betale oss. Hva svarer jeg egentlig på det? Som sagt, så har det ingenting å si for oss. Jeg bare lurer på om de føler seg bedre om de får lov til å gjøre opp for seg, og at jeg derfor burde si ja. Hilsen en overtenker. Anonymkode: e14a4...55d
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Skrevet 5. januar Er vel ikke så mye å tenke på det. Du kan takke ja eller du kan takke nei. Anonymkode: bb8bc...560 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Skrevet 5. januar Villet handling, da hadde jeg takket ja. Rent uhell hadde jeg takket nei. Anonymkode: 24c19...a28 9
Himmelen_91 Skrevet 5. januar #4 Skrevet 5. januar Helt ærlig så ville jeg sagt nei at det går fint. 13
Marimma Skrevet 5. januar #5 Skrevet 5. januar Om det ikke betyr noe ville jeg takket for at de tilbyr seg å betale, og at tanken er veldig god, men at det viktigste er at barnet har beklaget seg. 18 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar Himmelen_91 skrev (Akkurat nå): Helt ærlig så ville jeg sagt nei at det går fint. Jeg hadde takket for tilbudet og svart det samme som deg. Anonymkode: 3a529...445 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Skrevet 5. januar Jeg ville sagt at jeg setter stor pris på at de vil gjøre opp for brillene, men at det ikke er nødvendig siden det var billige briller. Anonymkode: 73984...537 9
AnonymBruker Skrevet 5. januar #8 Skrevet 5. januar Takk nei til dette. Solbriller er forbruksvare og blir ødelagt i barnehagen. Det blir for dumt hvis man skal drive å erstatte sånt frem og tilbake. Dessuten tar man ikke med dyre ting eller ting man er redd for til barnehagen (bortsett fra utetøy og ull da) Anonymkode: 867cf...115 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Skrevet 5. januar Jeg hadde vært moren som ønsket å betale. Vinn vinn for begge parter. Om hun er som meg blir hun takknemlig for å få betale for brillene. Anonymkode: 0c407...aa5
AnonymBruker Skrevet 5. januar #11 Skrevet 5. januar Marimma skrev (4 minutter siden): Om det ikke betyr noe ville jeg takket for at de tilbyr seg å betale, og at tanken er veldig god, men at det viktigste er at barnet har beklaget seg. Har barnet beklaget da? Anonymkode: 3d166...22d
AnonymBruker Skrevet 5. januar #12 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rett før jul var det et barn i barnehagen som knakk et par solbriller til datteren vår. Det var en bevisst handling ifølge de ansatte. Det var noen rimelige solbriller, så det betyr sånn sett ingenting for oss og vi hadde glemt hendelsen. I dag sa de ansatte sa at moren til dette barnet ønsket å få betale oss. Hva svarer jeg egentlig på det? Som sagt, så har det ingenting å si for oss. Jeg bare lurer på om de føler seg bedre om de får lov til å gjøre opp for seg, og at jeg derfor burde si ja. Hilsen en overtenker. Anonymkode: e14a4...55d Hvis det ikke gjør noe for dere og brillene ikke var så dyre heller, framstår du som mer storsinnet hvis du sier at det ikke er noe å tenke på. I motsatt fall kan du framstå som litt snerpete. Anonymkode: b09ac...e62 2
Eva-Lena Skrevet 5. januar #13 Skrevet 5. januar Billige barnebriller som du lar barnet ditt ha i bhg hadde jeg nesten regnet med at ville blitt ødelagte. Så jeg hadde takket nei til tilbudet fra disse foreldrene. Neste gan er det kanskje ditt barn som ødelegger noe. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #14 Skrevet 5. januar Eva-Lena skrev (Akkurat nå): Billige barnebriller som du lar barnet ditt ha i bhg hadde jeg nesten regnet med at ville blitt ødelagte. Så jeg hadde takket nei til tilbudet fra disse foreldrene. Neste gan er det kanskje ditt barn som ødelegger noe. Men det er det vanskelige. For om mitt barn med viten og vilje hadde ødelagt noe, hadde jeg ønsket å erstatte det. Anonymkode: e14a4...55d
AnonymBruker Skrevet 5. januar #15 Skrevet 5. januar "Tusen takk, jeg setter stor pris på tilbudet, men brillene var billige og det går helt fint. Det viktigste er at barnet har sagt unnskyld" Anonymkode: d7eb3...852 4 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar #16 Skrevet 5. januar det er jo helt normalt og gjøre opp for seg når det er dems barn som ødela solbrillene og det er mange som bør lære av dem Anonymkode: dad2e...9bb
AnonymBruker Skrevet 5. januar #18 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Tusen takk, jeg setter stor pris på tilbudet, men brillene var billige og det går helt fint. Det viktigste er at barnet har sagt unnskyld" Anonymkode: d7eb3...852 Dette! Anonymkode: d3bb7...563
AnonymBruker Skrevet 5. januar #19 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Knukket 🙈😂 Anonymkode: 9bc88...a19 Ikke alltid lett å være bergenser 😇 Ts Anonymkode: e14a4...55d 1
Hedda-78 Skrevet 5. januar #20 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Tusen takk, jeg setter stor pris på tilbudet, men brillene var billige og det går helt fint. Det viktigste er at barnet har sagt unnskyld" Anonymkode: d7eb3...852 Denne. Det er vanlig høflighet å tilby seg å betale, jeg hadde gjort det samme. Og det er akkurat like vanlig høflighet å svare at de ikke behøver å betale, jeg hadde gjort det også. Så har begge vært rause og høflige. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå