Gjest Ravn Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg syns aldri jeg er brun nok i huden! Jeg bruker derfor opptil 4 lag med brun underlagskrem om gangen! Jeg er ingen neger nei men jeg vil være så brun mulig! Noen som vet steder i oslo hvor de selger skikkelig brun underlagskrem, gjerne beregnet på svarte folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Underlagskrem eller foundation skal være så lik din naturlige ansiktsfarge som mulig. Vil du bli brunere bør du nok enten ta solarium eller bruke selvbruningskrem (denne kan gi et gult skjær, kommer an på merket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. november 2002 #3 Del Skrevet 25. november 2002 Men hærlighet. Dette må da se fryktelig unaturlig ut når det kommer på??? Mørkebrun i ansiktet og bleikhvite armer tar seg sjeldent godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravn Skrevet 25. november 2002 #4 Del Skrevet 25. november 2002 Vel, siden jeg er entertainer gjør det ingenting om alt ikke ser så naturlig ut Jeg bruker også falske øyenvipper hver dag, det kan alle se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebukk Skrevet 25. november 2002 #5 Del Skrevet 25. november 2002 Men hærlighet. Dette må da se fryktelig unaturlig ut når det kommer på??? Mørkebrun i ansiktet og bleikhvite armer tar seg sjeldent godt ut Ikke mobb, thea, det er stygt å mobbe, thea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. november 2002 #6 Del Skrevet 25. november 2002 Ikke mobb, thea, det er stygt å mobbe, thea! Wow, trodde ikke det fantes sååå hårsåre mennesker jeg :o Da vil jeg på vegne av meg selv be Julebukk om unnskyldning for den forferdelige måten jeg opptrådde på overfor Ravn (som ikke så ut til å bry seg et fnugg om "mobbinga" mi selv) på. Også vil jeg minne Julebukk på at alle fornavn skrives meg STOR FORBOKSTAV!!!!! (bare et godt råd, ikke mobbing ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. november 2002 #7 Del Skrevet 25. november 2002 Vel, siden jeg er entertainer gjør det ingenting om alt ikke ser så naturlig ut Jeg bruker også falske øyenvipper hver dag, det kan alle se. Og det er deg på bildet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå