Pingvinen Skrevet 4. januar #21 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det med dem som er så utpreget ‘ungdommelig’, i følge dem selv? 😅 hva menes egentlig med det? Er det en omskriving for at de synes de har ‘gode gener’? Anonymkode: 4728e...6dc De jeg har møtt har vært helt vanlig for alderen. Både oppførsel og utseende. Men de tror selv de er for ungdommelige til å date jevnaldrende kvinner 1
-jk- Skrevet 4. januar #22 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva er det med dem som er så utpreget ‘ungdommelig’, i følge dem selv? 😅 hva menes egentlig med det? Er det en omskriving for at de synes de har ‘gode gener’? Anonymkode: 4728e...6dc Neppe. Ikke for min del i hvert fall. Jeg er 53, og ser nok også ca. ut som den alderen. Men f.eks Spotify påstår min "lyttealder" er 23 år Har stort sett samme interesser som folk i 30- og 40-årene (og omgås svært mange av de), mens jeg føler at mange på egen alder har blitt veldig "gubbete" og begynner å interessere seg for ting som f.eks lokalhistorie. Omgås derfor heller litt yngre folk.
AnonymBruker Skrevet 4. januar #23 Skrevet 4. januar Dette er skrekkelig. En fyr på en app var 67 år og forsto heller ikke at jeg på 44 fant han for gammel. Han mente selvfølgelig også at damer eldre enn han var rynkete og gamle ( han så ut som en på 70 ) han presterte å sende dickpick. Verste jeg har sett i hele mitt liv. Den var omtrent lilla, totalt uoppfordret og jeg slettet han fort som fy. Veldig idiotisk hvordan gamle menn holder på slik på apper. Anonymkode: 18197...276
AnonymBruker Skrevet 4. januar #24 Skrevet 4. januar -jk- skrev (29 minutter siden): Neppe. Ikke for min del i hvert fall. Jeg er 53, og ser nok også ca. ut som den alderen. Men f.eks Spotify påstår min "lyttealder" er 23 år Har stort sett samme interesser som folk i 30- og 40-årene (og omgås svært mange av de), mens jeg føler at mange på egen alder har blitt veldig "gubbete" og begynner å interessere seg for ting som f.eks lokalhistorie. Omgås derfor heller litt yngre folk. Dette betyr jo ikke at du har et utseende passende til 20 og 30 åringer. Anonymkode: 18197...276
AnonymBruker Skrevet 4. januar #25 Skrevet 4. januar -jk- skrev (35 minutter siden): Neppe. Ikke for min del i hvert fall. Jeg er 53, og ser nok også ca. ut som den alderen. Men f.eks Spotify påstår min "lyttealder" er 23 år Har stort sett samme interesser som folk i 30- og 40-årene (og omgås svært mange av de), mens jeg føler at mange på egen alder har blitt veldig "gubbete" og begynner å interessere seg for ting som f.eks lokalhistorie. Omgås derfor heller litt yngre folk. Hehe, gubber som prater om lokalhistorie kan være gøye å høre på. Anonymkode: 4728e...6dc 1
-jk- Skrevet 4. januar #26 Skrevet 4. januar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette betyr jo ikke at du har et utseende passende til 20 og 30 åringer. Anonymkode: 18197...276 Absolutt ikke. Men omgås som sagt mange i alderen ca. 30-45 uten at jeg noen gang hadde vurdert å prøve meg på noen av de. Setter nok nedre grense rundt 46-47 mhp. å ta initiativ selv, men er nok avhengig av å finne noen som er litt "young at heart". Endret 4. januar av -jk-
AnonymBruker Skrevet 4. januar #27 Skrevet 4. januar -jk- skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke. Men omgås som sagt mange i alderen ca. 30-45 uten at jeg noen gang hadde vurdert å prøve meg på noen av de. Setter nok nedre grense rundt 46-47 mhp. å ta initiativ selv, men er nok avhengig av å finne noen som er litt "young at heart". Bæsj. 🤭 Anonymkode: 4728e...6dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå