AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Er Tinder aktuelt også for pensjonister? Eller er det andre apper/fora som er mer aktuelle som møteplasser? Anonymkode: b14ca...af1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er Tinder aktuelt også for pensjonister? Eller er det andre apper/fora som er mer aktuelle som møteplasser? Anonymkode: b14ca...af1 Aner ikke. Prøv da vell. Anonymkode: 5eb08...532
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar MANGE menn på 60-80+ i alle fall. Glemte å endre innstillingene, så sto på fra 18-100 lenge…. Anonymkode: 7e79c...180 2 1
Pingvinen Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar Når jeg var på tinder var den eldste som kontaktet meg over 80 år
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): MANGE menn på 60-80+ i alle fall. Glemte å endre innstillingene, så sto på fra 18-100 lenge…. Anonymkode: 7e79c...180 Hahahaah jeg har på maks 47. Er mange menn som har innstilt 47-men så skriver de i profilen at de er ti år eldre. Mangee! Flere som opplever det? Super kleint. Anonymkode: 9ae04...67c 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hahahaah jeg har på maks 47. Er mange menn som har innstilt 47-men så skriver de i profilen at de er ti år eldre. Mangee! Flere som opplever det? Super kleint. Anonymkode: 9ae04...67c jeg skjønte ikke helt. de legger inn at de er 47 år, men opplyser i selve profilteksten at de er 57 år? hvis jeg har forstått det rett så er det jo ganske sleipt. Anonymkode: 4728e...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg skjønte ikke helt. de legger inn at de er 47 år, men opplyser i selve profilteksten at de er 57 år? hvis jeg har forstått det rett så er det jo ganske sleipt. Anonymkode: 4728e...6dc Ja, nettopp. Opplevd det så mange ganger.. Anonymkode: 9ae04...67c 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Skrevet 3. januar Kommer frem at det er bevisst om man kommer i snakk. Fordi «de føler seg yngre». Jez. Anonymkode: 9ae04...67c 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kommer frem at det er bevisst om man kommer i snakk. Fordi «de føler seg yngre». Jez. Anonymkode: 9ae04...67c grøss. scammers. Anonymkode: 4728e...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #11 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kommer frem at det er bevisst om man kommer i snakk. Fordi «de føler seg yngre». Jez. Anonymkode: 9ae04...67c Jeg var 47 og han viste seg å være 64... han mente at alder kun var et tall. Da jeg sa at han da kunne finne seg ei dame på 81, var det noe heeeelt annet. Anonymkode: 8e0b3...894 5 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar #12 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var 47 og han viste seg å være 64... han mente at alder kun var et tall. Da jeg sa at han da kunne finne seg ei dame på 81, var det noe heeeelt annet. Anonymkode: 8e0b3...894 men 81 er jo "bare et tall" det også? hva hvis damen på 81 føler seg ung til sinns. Anonymkode: 4728e...6dc 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar #13 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men 81 er jo "bare et tall" det også? hva hvis damen på 81 føler seg ung til sinns. Anonymkode: 4728e...6dc Han synes det bare var ekkelt og og helt uaktuelt - at han fremstod slik selv, falt ham overhodet ikke inn. Anonymkode: 8e0b3...894 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar #14 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg var 47 og han viste seg å være 64... han mente at alder kun var et tall. Da jeg sa at han da kunne finne seg ei dame på 81, var det noe heeeelt annet. Anonymkode: 8e0b3...894 Ikkesant..sleipe! Anonymkode: 9ae04...67c
AnonymBruker Skrevet 3. januar #15 Skrevet 3. januar Jeg har sett folk alt i fra 16 til 65. Det må sies at de på 16 løy om alderen sin, da Tinder har 18-årsgrense. Jeg fant ikke ut at de var 16 før i ettertid... Anonymkode: b79fd...2bc
AnonymBruker Skrevet 4. januar #16 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han synes det bare var ekkelt og og helt uaktuelt - at han fremstod slik selv, falt ham overhodet ikke inn. Anonymkode: 8e0b3...894 Med den trylleformelen blir jeg *sim sala bim* 27 år. 🤠 Anonymkode: 4728e...6dc
AnonymBruker Skrevet 4. januar #17 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kommer frem at det er bevisst om man kommer i snakk. Fordi «de føler seg yngre». Jez. Anonymkode: 9ae04...67c Selvbedrag. Min erfaring er at de som både føler seg yngre og gjerne påstår de ser yngre ut enn sin alder, som oftest fremstår akkurat så gammel som de er, for alle andre. Anonymkode: b0776...32f 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #18 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Selvbedrag. Min erfaring er at de som både føler seg yngre og gjerne påstår de ser yngre ut enn sin alder, som oftest fremstår akkurat så gammel som de er, for alle andre. Anonymkode: b0776...32f Det er vel kanskje samme type menn som tror at høflighet betyr at man flørter med dem. 🙈 man er litt ekstra hyggelig mot dem siden de er stakkarslig, og så ... ja. Anonymkode: 4728e...6dc
Pingvinen Skrevet 4. januar #19 Skrevet 4. januar (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kommer frem at det er bevisst om man kommer i snakk. Fordi «de føler seg yngre». Jez. Anonymkode: 9ae04...67c Ja. Som skriver ungdommelig mann på 73 ol. Som sier at alder er bare ett tall. Det er det ikke. Jeg var rundt 50 når jeg var på datingsider. Ble kontaktet av flere menn på 70+ som mente selv de var så ungdommelig. Nå har jeg tenkt å være alene, men skulle jeg date igjen, er det Ikke aktuelt for meg å date noen på 70 før jeg er 70 selv. Endret 4. januar av Pingvinen
AnonymBruker Skrevet 4. januar #20 Skrevet 4. januar Pingvinen skrev (6 timer siden): Ja. Som skriver ungdommelig mann på 73 ol. Som sier at alder er bare ett tall. Det er det ikke. Jeg var rundt 50 når jeg var på datingsider. Ble kontaktet av flere menn på 70+ som mente selv de var så ungdommelig. Nå har jeg tenkt å være alene, men skulle jeg date igjen, er det Ikke aktuelt for meg å date noen på 70 før jeg er 70 selv. Hva er det med dem som er så utpreget ‘ungdommelig’, i følge dem selv? 😅 hva menes egentlig med det? Er det en omskriving for at de synes de har ‘gode gener’? Anonymkode: 4728e...6dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå