powerpuffen Skrevet lørdag kl. 20:35 #161 Skrevet lørdag kl. 20:35 Håper virkelig Jonas vinner! Soleklart best 2 3
NoaideBiehtar Skrevet lørdag kl. 20:35 #162 Skrevet lørdag kl. 20:35 missmcbeal skrev (28 minutter siden): Enig kult låt, men samtidig får man litt følelse av at han prøver å etterligne Måneskin med den buksen og ellers litt sånn Harry Styles vibber. Bra opptreden og låt, men jeg tror ikke det kommer til å gjøre det spesielt godt i Eurovision. Tror han har bedre sjanser enn noen av de andre hvertfall. 2
jukkapalme Skrevet lørdag kl. 20:35 #163 Skrevet lørdag kl. 20:35 Nevian skrev (1 minutt siden): Loving it! Jeg og! Og nå fikk han den femte! Helt rått! 2
powerpuffen Skrevet lørdag kl. 20:38 #164 Skrevet lørdag kl. 20:38 Rent bord til Jonas fra juryene. Nå må det gå veien. 1
NordicViking Skrevet lørdag kl. 20:39 Forfatter #165 Skrevet lørdag kl. 20:39 Jonas gjorde rent bord blant juryene! Europa liker 'Ya ya ya'. 3
Momma Skrevet lørdag kl. 20:40 #166 Skrevet lørdag kl. 20:40 Ronaldo85 skrev (40 minutter siden): Sangen er egentlig veldig fin. Se på youtube. Men prestasjonen var dårlig og sjanseløs til å vinne i dag. Syns Jonas Lovv sin var ganske bra, egentlig. Se der ja, det ser faktisk ut som om den beste låten kommer til å vinne! 🥳 1
missmcbeal Skrevet lørdag kl. 20:41 #167 Skrevet lørdag kl. 20:41 Har glemt hvor antiklimaks stemmegiviningen har blitt... Heldigvis har vi resultatene snart.
jukkapalme Skrevet lørdag kl. 20:43 #169 Skrevet lørdag kl. 20:43 Jaaaa! Jonas! Snakk om å gjøre rent bord! 3 1
powerpuffen Skrevet lørdag kl. 20:44 #170 Skrevet lørdag kl. 20:44 Nå kan jeg sove godt i natt likevel. takk og lov! 1 2
jukkapalme Skrevet lørdag kl. 20:45 #172 Skrevet lørdag kl. 20:45 Første gang på lenge vi sender en virkelig bra låt. Gleder meg til Eurovision nå! 4 1
NordicViking Skrevet lørdag kl. 20:45 Forfatter #173 Skrevet lørdag kl. 20:45 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jaaaa! Jonas! Snakk om å gjøre rent bord! Vant både juryens og folkets stemmer. Kan ikke bli bedre enn det. 3 2
jukkapalme Skrevet lørdag kl. 20:46 #174 Skrevet lørdag kl. 20:46 NordicViking skrev (Akkurat nå): Vant både juryens og folkets stemmer. Kan ikke bli bedre enn det. Helt fantastisk! 4 1
missmcbeal Skrevet lørdag kl. 20:46 #175 Skrevet lørdag kl. 20:46 Da er det bare å takke det norske folk og juryen for at Norge slipper å arrangere Eurovision neste år. Hurra!! Da kan vi heller spare pengene til fremtidig Vinter-OL! 1 1
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl. 20:46 #176 Skrevet lørdag kl. 20:46 Herlig🙏🎉 Dette var den eneste som hadde noen sjanse i esc. 1 2
Ronaldo85 Skrevet lørdag kl. 20:46 #177 Skrevet lørdag kl. 20:46 (endret) Grei vinner. Litt usikker på hvordan den slår an i Europa. At den får mest poeng av internasjonale jury trenger ikke bety all verden da den bare konkurrerer mot andre norske. Emma kom på 3.plass. Veldig bra i forhold til prestasjonen. Lurer på hvor det kunne endt med en maks prestasjon. Ville fått mange flere poeng blant utlendingene tror jeg. Endret lørdag kl. 20:48 av Ronaldo85
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl. 20:48 #178 Skrevet lørdag kl. 20:48 missmcbeal skrev (1 minutt siden): Da er det bare å takke det norske folk og juryen for at Norge slipper å arrangere Eurovision neste år. Hurra!! Da kan vi heller spare pengene til fremtidig Vinter-OL! Det hadde vi sluppet uansett hvem som vant i kveld, bare Ylvis som hadde hatt en sjanse. 1
NoaideBiehtar Skrevet lørdag kl. 20:49 #179 Skrevet lørdag kl. 20:49 missmcbeal skrev (2 minutter siden): Da er det bare å takke det norske folk og juryen for at Norge slipper å arrangere Eurovision neste år. Hurra!! Da kan vi heller spare pengene til fremtidig Vinter-OL! Så du mener vi hadde et vinnbart alternativ blant kveldens bidrag? Hvem i all verden skulle det være?? 1 1
NordicViking Skrevet lørdag kl. 20:50 Forfatter #180 Skrevet lørdag kl. 20:50 Ronaldo85 skrev (1 minutt siden): Grei vinner. Emma kom på 3.plass. Veldig bra i forhold til prestasjonen. Lurer på hvor det kunne endt med en maks prestasjon. Ville fått mange flere poeng blant utlendingene tror jeg. Emma har en lysende framtid foran seg. Jeg er overbevist om at hun vil vinne MGP noen år fram i tid. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå