Meowe Skrevet 28. februar #141 Skrevet 28. februar Ronaldo85 skrev (3 minutter siden): Det tryggeste er å sende Rybak videre. Tror nok han får mange stemmer av den internasjonale juryen i dag også. Du vet at Rybak var med i 2018 også med «Thats how you write a song»? Den fikk 15. plass i ESC. Ikke noe garanti for at han får mye stemmer. 11 2
missmcbeal Skrevet 28. februar #142 Skrevet 28. februar Like greit at Norge bare trekker seg visst Israel deltar med tanke på nivået i år? Ingenting som egentlig er verdt å sende og da kan man like greit ha ryggrad og trekke seg 4
hadet Skrevet 28. februar #143 Skrevet 28. februar Ronaldo85 skrev (5 minutter siden): Det tryggeste er å sende Rybak videre. Tror nok han får mange stemmer av den internasjonale juryen i dag også. Ellers takk. Blir bare kleint å sende han for 3. gang. 9 2
missmcbeal Skrevet 28. februar #144 Skrevet 28. februar Har jeg forstått det rett at det ikke er semifinaler i år så dette var alle bidragene og det blir bestemt i kveld hvem som skal representere Norge under Eurovision? 3
brainstorm Skrevet 28. februar #145 Skrevet 28. februar missmcbeal skrev (1 minutt siden): Like greit at Norge bare trekker seg visst Israel deltar med tanke på nivået i år? Ingenting som egentlig er verdt å sende og da kan man like greit ha ryggrad og trekke seg Det blir som å boikotte fotball-VM etter å ha tapt de to første kampene. Men her burde artistene trukket seg i protest mot programledernes såkalte morsomheter. 5
MegJa Skrevet 28. februar #146 Skrevet 28. februar missmcbeal skrev (39 minutter siden): Har jeg forstått det rett at det ikke er semifinaler i år så dette var alle bidragene og det blir bestemt i kveld hvem som skal representere Norge under Eurovision? Du har forstått det riktig ☺️
missmcbeal Skrevet 28. februar #147 Skrevet 28. februar MegJa skrev (1 minutt siden): Du har forstått det riktig ☺️ Ai, da vinner nok Rybak ganske overlegent tipper jeg.
missmcbeal Skrevet 28. februar #148 Skrevet 28. februar brainstorm skrev (2 minutter siden): Det blir som å boikotte fotball-VM etter å ha tapt de to første kampene. Men her burde artistene trukket seg i protest mot programledernes såkalte morsomheter. Huff, ser poenget ditt ja.
Ronaldo85 Skrevet 28. februar #150 Skrevet 28. februar Veldig usikker på hvem som vinner i kveld. Mileo, Rybak eller Jonas Lovv?
VARM MELK Skrevet 28. februar #151 Skrevet 28. februar Stemte på yayaya tvert stemmegivningen åpnet i ren begeistring, men innser at det kanskje var mest fordi jeg fikk så Måneskin-vibber. Etter recapen synes jeg at Lullaby var like bra. 4
Ronaldo85 Skrevet 28. februar #152 Skrevet 28. februar Jeg stemmer på Emma fordi jeg egentlig liker den best, og litt av sympati for henne. 2 1 1
VARM MELK Skrevet 28. februar #153 Skrevet 28. februar Blir veldig stressa av at jeg bare hadde en stemme, og at det ikke er noen gullfinale og sånt, da. Er det så lite med mgp i år fordi nrk ikke vil bruke mye penger i tilfelle boikott, avlysning eller noe?? 2
Momma Skrevet 28. februar #154 Skrevet 28. februar Ronaldo85 skrev (24 minutter siden): Sangen er egentlig veldig fin. Se på youtube. Men prestasjonen var dårlig og sjanseløs til å vinne i dag. Syns Jonas Lovv sin var ganske bra, egentlig. Sangen er ok, men hun synger dessverre, for henne, svært middelmådig. 2 1
Momma Skrevet 28. februar #155 Skrevet 28. februar NordicViking skrev (24 minutter siden): Den som skrev denne låten var også med og skrev 'Tattoo' for Loreen. Loreen synger jo glimrende, Emma not so much... 6
Xstrella Skrevet 28. februar #156 Skrevet 28. februar Send koret til mgp. De synger finere enn artistene. 😅 5
Nevian Skrevet 28. februar #159 Skrevet 28. februar jukkapalme skrev (Akkurat nå): 3 12’ere på rappen til Jonas! Loving it! 2
missmcbeal Skrevet 28. februar #160 Skrevet 28. februar Emma ligger dårlig an..... kommer Jonas til å få nok publikumstemmer til å vinne? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå