jukkapalme Skrevet lørdag kl. 19:52 #121 Skrevet lørdag kl. 19:52 Rybak var helt grei, men litt for lik fairytale. Mye bedre enn låta han deltok med forrige gang. Silke var helt forferdelig, fikk gnagsår i ørene! Emma syns jeg var gørrkjedelig, skjønner ikke hvorfor så mange sier at den låta er så bra. Storm var ganske bra og utrolig stemme til å være så ung! 8
missmcbeal Skrevet lørdag kl. 19:52 #122 Skrevet lørdag kl. 19:52 Veldig bra stemme, men synd de ikke klarer å lage en bedre låt til han. Dette ble litt intetsigende ballade. 2
Axa Skrevet lørdag kl. 19:53 #123 Skrevet lørdag kl. 19:53 Norge vinner iallefall ikke år uansett hvem som går videre 9
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl. 19:54 #124 Skrevet lørdag kl. 19:54 Hvordan kan det alltid være noe med lyden, hva er det NRK driver med? Har jo nesten alltid vært sånn, på ESC skrur jeg over på Svensk TV da det alltid er bedre lyd. Men tror nok Emma også handlet om svak stemme, trist for det er en fin sang. 4
Momma Skrevet lørdag kl. 19:54 #125 Skrevet lørdag kl. 19:54 Hensatt skrev (Akkurat nå): Emma sin sang høres ekstremt kjent ut, uten at jeg klarer å ta igjen hvilken sang. Andre som hører det samme? Fordi det er en 13 på dusinet-låt? Intetsigende og kjedelig, hun må da kun ha vært hypet opp på grunn av relativt kjente brødre? 7
Ronaldo85 Skrevet lørdag kl. 19:58 #126 Skrevet lørdag kl. 19:58 Momma skrev (7 minutter siden): Emma, kjære vene. Jeg har ikke hørt låten før, kun fått med meg at hun har kjendisbrødre, men dette var pinlig dårlig sang. Nasalt og tynt, hva er greia siden hun er favoritt? Sangen er egentlig veldig fin. Se på youtube. Men prestasjonen var dårlig og sjanseløs til å vinne i dag. Syns Jonas Lovv sin var ganske bra, egentlig. 6
missmcbeal Skrevet lørdag kl. 19:59 #127 Skrevet lørdag kl. 19:59 Nå som jeg har hørt alle låtene blir det å mute resten av progammet for å spare meg for kleinheten. 3
Nevian Skrevet lørdag kl. 19:59 #128 Skrevet lørdag kl. 19:59 Ya ya ya er den soleklart beste så langt spør dere meg 👌🎉 17 1 2
amantha holden Skrevet lørdag kl. 20:00 #129 Skrevet lørdag kl. 20:00 For en nydelig stemme på Leonardo. Han hadde fortjent en bedre låt. 4
NoaideBiehtar Skrevet lørdag kl. 20:00 #130 Skrevet lørdag kl. 20:00 Jonas kan jo virkelig synge, eneste som har mestret det i kveld. Får min stemme, catchy låt! 11 1 1
NordicViking Skrevet lørdag kl. 20:00 Forfatter #131 Skrevet lørdag kl. 20:00 Hensatt skrev (7 minutter siden): Emma sin sang høres ekstremt kjent ut, uten at jeg klarer å ta igjen hvilken sang. Andre som hører det samme? Den som skrev denne låten var også med og skrev 'Tattoo' for Loreen. 1
Etterforskeren Skrevet lørdag kl. 20:01 #132 Skrevet lørdag kl. 20:01 I følge NRK sine anmeldelser så hadde Emma en veldig dårlig generalprøve, der hun blant annet glemte teksten. Så tror ikke det er bare på grunn av lyden. »Hun hadde dessverre en svak generalprøve, hvor deler av teksten ble glemt, og vokalen var skjelvende – og det krever styrke og mot å komme tilbake etter noe slikt.» https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-melodi-grand-prix-2026_-finale-_-hvem-vinner-mgp_-1.17756417 Håper en av disse vinner: Mileo ❤️, Jonas, Storm eller Rybak. Disse har levert best (synes jeg)! Jeg likte også Skrellex, men syntes det var litt tamt sceneshow? 3
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl. 20:02 #134 Skrevet lørdag kl. 20:02 Nevian skrev (Akkurat nå): Ya ya ya er den soleklart beste så langt spør dere meg 👌🎉 Må bare si meg enig i det selv om sjangeren ikke er helt meg, så var det absolutt best stemme og show. 5 1 1
Hedy Lamarr Skrevet lørdag kl. 20:04 #135 Skrevet lørdag kl. 20:04 Nevian skrev (4 minutter siden): Ya ya ya er den soleklart beste så langt spør dere meg 👌🎉 Eneste som er verd å sende til Wien. 6 1
Momma Skrevet lørdag kl. 20:05 #136 Skrevet lørdag kl. 20:05 Nevian skrev (Akkurat nå): Ya ya ya er den soleklart beste så langt spør dere meg 👌🎉 Den var faktisk morsom og ok. Jeg likte også Storm. Men en halvgammel dame i 40-årene, som fremdeles er ESC-fan, har vel ikke så mye hun skulle ha sagt. Jeg tror uansett Rybak vinner både denne og den internasjonale finalen. 🥳
Ronaldo85 Skrevet lørdag kl. 20:05 #137 Skrevet lørdag kl. 20:05 Det tryggeste er å sende Rybak videre. Tror nok han får mange stemmer av den internasjonale juryen i dag også. 3
Ronaldo85 Skrevet lørdag kl. 20:06 #138 Skrevet lørdag kl. 20:06 Etterforskeren skrev (5 minutter siden): I følge NRK sine anmeldelser så hadde Emma en veldig dårlig generalprøve, der hun blant annet glemte teksten. Så tror ikke det er bare på grunn av lyden. »Hun hadde dessverre en svak generalprøve, hvor deler av teksten ble glemt, og vokalen var skjelvende – og det krever styrke og mot å komme tilbake etter noe slikt.» https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-melodi-grand-prix-2026_-finale-_-hvem-vinner-mgp_-1.17756417 Håper en av disse vinner: Mileo ❤️, Jonas, Storm eller Rybak. Disse har levert best (synes jeg)! Jeg likte også Skrellex, men syntes det var litt tamt sceneshow? Så trist. Kanskje scenen ble for stor. 1
missmcbeal Skrevet lørdag kl. 20:07 #139 Skrevet lørdag kl. 20:07 NoaideBiehtar skrev (5 minutter siden): Jonas kan jo virkelig synge, eneste som har mestret det i kveld. Får min stemme, catchy låt! Enig kult låt, men samtidig får man litt følelse av at han prøver å etterligne Måneskin med den buksen og ellers litt sånn Harry Styles vibber. Bra opptreden og låt, men jeg tror ikke det kommer til å gjøre det spesielt godt i Eurovision. 3 1
.Fjellmannen Skrevet lørdag kl. 20:10 #140 Skrevet lørdag kl. 20:10 Det med så gjennomført elendig alt fra sanger til pauseshow er kun karma for ikke å boikotte så lenge Israel får delta. Norge ta til fornuft og avlys her og nå, bedre sent enn aldri! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå