Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Meowe skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke noe hardrock fan men syns faktisk Storm var veldig bra. Den er litt annerledes enn alt annet og han var utrolig bra på scenen. Tror faktisk at jeg kan få denne på hjernen.

Samme her. 

Silke var forferdelig, og Rybak fin men litt kjedelig. Felespillinga var veldig kul, men selve låta veldig forglemmelig. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jacob99 skrev (På 27.2.2026 den 10.21):

I morgen smeller det! Noen som gleder seg?🥳☺️

Haha… der fikk du rett gitt (på mer enn en måte)

• Liker 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Nei og nei for tamt og for likt Farytaile…

Enig! Ble for likt Fairytaile

• Liker 2
Skrevet
Bacteria skrev (1 minutt siden):

Haha… der fikk du rett gitt (på mer enn en måte)

? 🤔☺️

Skrevet

Jeg synest faktisk Rybak sin sang var ganske catchy fra første tone jeg. Den har potensiale til å nå langt synest jeg, mye bedre enn siste gang han var med. Det skal ikke så mye til, så forventingene var vel lave men. Sangen er lett å huske fra starten, så jeg tror fort det er sånn sang som fort vil bli populær i Eurovision sammenheng.

• Liker 4
Skrevet

Krymper meg av å se på programlederne og innholdet rundt… herregud så dårlig og cringe…. Dette er NRK i beste sendetid. Så j… flaut🤯 Neby og Ronny må være det dårligste det går an å oppdrive. Dette skal være morsomt😱

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Ronaldo85 skrev (8 minutter siden):

Tid for Ry-back!

Langt unna Fairytale-nivå. Men; blir ikke den mannen eldre? Ser jo helt lik ut som i 2009!

Både mannen, fela, låten og "spark hatten av stokken-danserne" er på plass, og da vinner han trolig både i kveld og i den internasjonale finalen. ESC-folk er nokså enkle sånn. 🥳

• Liker 2
Skrevet
Amber skrev (2 minutter siden):

Krymper meg av å se på programlederne og innholdet rundt… herregud så dårlig og cringe…. Dette er NRK i beste sendetid. Så j… flaut🤯 Neby og Ronny må være det dårligste det går an å oppdrive. Dette skal være morsomt😱

Heeeelt enig, kan aldri huske at det har vært så kleint

• Liker 5
Skrevet

Er dette virkelig det Norge klarer å levere, FLAUT 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Noe rart med lyden på Emma sin sang?

• Liker 4
Skrevet
Ronaldo85 skrev (Akkurat nå):

Tenkte det samme, kunne nesten ikke høre hva hun sang 🫣

• Liker 3
Skrevet
Ronaldo85 skrev (Akkurat nå):

Synest det nesten har vært sånn på alle sine opptredener bortsett fra Rybak sin?

• Liker 6
Skrevet

Hun der Emma. Ganske bra, men hørte nesten ikke hva hun sang. Bare mumling. Hun er bare 17 år.. Kom tilbake om fem år. Det er min mening.

• Liker 6
Skrevet

Emma, kjære vene. Jeg har ikke hørt låten før, kun fått med meg at hun har kjendisbrødre, men dette var pinlig dårlig sang. Nasalt og tynt, hva er greia siden hun er favoritt?

• Liker 9
Skrevet (endret)

Heia Mileo 🩵

Synd med lyden på Emma 🥺

Edit: skrivefeil

Endret av Tre kopper te
  • Liker 1
Skrevet
Ronaldo85 skrev (2 minutter siden):

Hun har vært forkjølet, så det kan være derfor stemmen hennes er litt svak og uklar.

• Liker 1
Skrevet
Vendetta skrev (Akkurat nå):

Hun der Emma. Ganske bra, men hørte nesten ikke hva hun sang. Bare mumling. Hun er bare 17 år.. Kom tilbake om fem år. Det er min mening.

Er nok definitivt noe med lyden som er feil når de til og med klarer å rote til Ronny sin lyd under intervjuene. Hjelpes.

• Liker 2
Skrevet

Han han her vært med i The Voice eller noe? Virker kjent

Skrevet
Momma skrev (1 minutt siden):

Emma, kjære vene. Jeg har ikke hørt låten før, kun fått med meg at hun har kjendisbrødre, men dette var pinlig dårlig sang. Nasalt og tynt, hva er greia siden hun er favoritt?

Det har vært mye hype rundt Emma. Sangen er svakere enn forventet.

• Liker 5
Skrevet

Emma sin sang høres ekstremt kjent ut, uten at jeg klarer å ta igjen hvilken sang. Andre som hører det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...