Sol79 Skrevet 23. januar #61 Skrevet 23. januar Hvorfor orker dere egentlig å følge et hjemmeværende par i 70-årene på snap som stort sett sitter hjemme? 8 13
Isola2 Skrevet 23. januar #62 Skrevet 23. januar Sol79 skrev (3 timer siden): Hvorfor orker dere egentlig å følge et hjemmeværende par i 70-årene på snap som stort sett sitter hjemme? Det er ganske spesielle greier…de havna fort på min blokkeringsliste 13 3
Tessa12 Skrevet 23. januar #63 Skrevet 23. januar (endret) Sol79 skrev (3 timer siden): Hvorfor orker dere egentlig å følge et hjemmeværende par i 70-årene på snap som stort sett sitter hjemme? 70 årene? Hun blir 64 i år, han vet jeg ikke helt Endret 23. januar av Tessa12
Sol79 Skrevet 23. januar #64 Skrevet 23. januar Tessa12 skrev (2 timer siden): 70 årene? Hun blir 64 i år, han vet jeg ikke helt Undringen min er like stor, uansett om de er 64 eller 70 år. 10 12
Mamma53 Skrevet 23. januar #65 Skrevet 23. januar Sol79 skrev (5 timer siden): Hvorfor orker dere egentlig å følge et hjemmeværende par i 70-årene på snap som stort sett sitter hjemme? For det første er dem mye på farten med campingvogna eller kjøre dagstura å for det andre er det morsomt å følge dem. 2
togu81 Skrevet 26. januar Forfatter #66 Skrevet 26. januar Jeg skjønner utmerket godt at Dole tror at hun snakker stygt om han, jmf. snap. Hun gjør jo tilsvarende på snap. Henger han ut, men selvfølgelig bare på "gøy". Hun filmer rommet hans, og sørger for bred vinkel på filmen, slik at hun skal gni det inn. Det er alltid en misforståelse og diagnoseforklaring. Hun bør gå i seg selv, sykdom, sykdom, sykdom fra sofaen. 2 10
Wanda_2025 Skrevet 26. januar #67 Skrevet 26. januar (endret) Jeg forstår ikke hva slags type folk som opplever innholdet som fruen deler interessant? Det er skjult reklame og promotering for Careless, og for Sara Emilie sin snapkonto. Det er ikke bare Sara Emilie som driver med reklame i «gråsonen» det er moren også. Det er smått utrolig å se hvor langt disse menneskene er villig til å gå for penger. Finnes det en grense? Endret 26. januar av Wanda_2025 12
Anemoi Skrevet 29. januar #68 Skrevet 29. januar Influenseren Sara Emilie har bygd opp mor og far Tandberg sin snapkonto. De driver i tospann, mor og datter - mennene henger på slep og får stadige små stikk. Smålig oppførsel, damene unnskylder latterliggjøringen med at mennene ikke bryr seg… Mor Tandberg kjører nå gratisreklame for datteren, og begge henviser stadig til hverandres snapkontoer. Kynisk og usympatisk! 13
oss-to Skrevet 29. januar #69 Skrevet 29. januar Wanda_2025 skrev (På 26.1.2026 den 21.26): Jeg forstår ikke hva slags type folk som opplever innholdet som fruen deler interessant? Det er skjult reklame og promotering for Careless, og for Sara Emilie sin snapkonto. Det er ikke bare Sara Emilie som driver med reklame i «gråsonen» det er moren også. Det er smått utrolig å se hvor langt disse menneskene er villig til å gå for penger. Finnes det en grense? Anemoi skrev (3 timer siden): Influenseren Sara Emilie har bygd opp mor og far Tandberg sin snapkonto. De driver i tospann, mor og datter - mennene henger på slep og får stadige små stikk. Smålig oppførsel, damene unnskylder latterliggjøringen med at mennene ikke bryr seg… Mor Tandberg kjører nå gratisreklame for datteren, og begge henviser stadig til hverandres snapkontoer. Kynisk og usympatisk! Dette er snikreklame. Når ein profesjonell influensar med 170 000+ følgjarar har bygd opp mora si snapkonto til gul stjerne og stor rekkevidde, er ikkje dette lenger privat innhald. Når mora då profilerer CareLess-klede, er det marknadsføring for dottera si verksemd og skulle vore tydeleg merkt som reklame. Familieband fritar ikkje frå merkekrav. 4 10
anno19 Skrevet 30. januar #70 Skrevet 30. januar Hva jobber de med? Eller er de uføretrygdet begge to? Da kan jeg godt forstå at de ønsker å skape inntekt fra snap……og det er nok et solid marked i den aldersgruppen også😄
Wanda_2025 Skrevet 30. januar #71 Skrevet 30. januar anno19 skrev (8 minutter siden): Hva jobber de med? Eller er de uføretrygdet begge to? Da kan jeg godt forstå at de ønsker å skape inntekt fra snap……og det er nok et solid marked i den aldersgruppen også😄 Hva mener du? At pensjonister bruker tiden sin på å se på hva andre pensjonister gjør på snap? De fleste i den alderen er vel på Facebook? 4 3
anno19 Skrevet 30. januar #72 Skrevet 30. januar Wanda_2025 skrev (3 timer siden): Hva mener du? At pensjonister bruker tiden sin på å se på hva andre pensjonister gjør på snap? De fleste i den alderen er vel på Facebook? Dette paret er vel ikke så veldig gamle, og den aldersgruppen der er på snap😄 1
Anemoi Skrevet 30. januar #73 Skrevet 30. januar anno19 skrev (4 timer siden): Hva jobber de med? Eller er de uføretrygdet begge to? Da kan jeg godt forstå at de ønsker å skape inntekt fra snap……og det er nok et solid marked i den aldersgruppen også😄 De er vel like gamle, tror jeg. 63? Hun har sagt at hun har vært, men ikke er, uføretrygdet nå. Kanskje pensjonist etter 62 år? Han er vel uføretrygdet. Vanskelig å si om det er et marked for dem. Svært mange i den alderen er jo i full jobb fortsatt, og har aktive liv med fritidsaktiviteter og familie, ganske ulikt de to Tandbergene. Snappen deres fokuserer veldig mye på den fysiske og psykiske helsen til begge to, svært utleverende og personlig. Det snappes hele dagen, klart etter en modell - datter influenser Sara Emilie. 3 1
Gjest Spania33 Skrevet 30. januar #74 Skrevet 30. januar Innholdet på denne kontoen er svært snevert. Mor disser far, en hel masse om diverse sykdom og diagnoser, mor freser i sinne over noe som har opprørt henne, mor er bekymret for datter, mor reklamerer for datter og de utleverer barnebarna til følgerne på jevnlig basis. Det meste av dette foregår i godstolen, gjerne litt henslengt. Da hjelper det lite å spe på med litt hund. Dette tror jeg må være en av de mest intetsigende kontoene som kommer opp i utforsk.
anno19 Skrevet 30. januar #76 Skrevet 30. januar Jeg må innrømme at det var litt vel seigt å høre på den praten fra go’stolen….😬 De fremstiller nesten seg selv som litt enkle🥴men i den aldersgruppen så slår det tydeligvis godt ut? Instaheidi er vel og på den alderen, og hun har vel bra med følgere. 3
Tessa12 Skrevet 30. januar #77 Skrevet 30. januar anno19 skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at det var litt vel seigt å høre på den praten fra go’stolen….😬 De fremstiller nesten seg selv som litt enkle🥴men i den aldersgruppen så slår det tydeligvis godt ut? Instaheidi er vel og på den alderen, og hun har vel bra med følgere. Jeg takler ikke den sutrestemmen hennes, og at hun aldri kommer til poenget, selv om jeg nok er i nærheten av «nedslagsfeltet» deres. 5
togu81 Skrevet 1. februar Forfatter #78 Skrevet 1. februar Nå skal dama ha "fri fra Dole". Må få ned stressnivået sitt med egentid🤣 3
Anemoi Skrevet 1. februar #79 Skrevet 1. februar Mor Tandberg ser ut til å ha to fokus: SE MEG - og - STØTT SARA… 🤭 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå