Minimeg1234 Skrevet 18. januar #41 Skrevet 18. januar togu81 skrev (1 time siden): Hun kan tillate seg å uttale seg om hva hun vil, og hvordan hun vil. Vi øvrige skal kun stryke de med hårene og heie fram umerket reklame, jallavarer og barnebarn! Nja jeg er ikke enig i at de strykes med hårene og blir heiet frem her inne. Det er harde og tøffe beskrivelser her så at de reagerer på det ved å skrive som hun gjør har jeg full forståelse for. Om det er lurt er en annen sak. 1 6
togu81 Skrevet 18. januar Forfatter #42 Skrevet 18. januar Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Nja jeg er ikke enig i at de strykes med hårene og blir heiet frem her inne. Det er harde og tøffe beskrivelser her så at de reagerer på det ved å skrive som hun gjør har jeg full forståelse for. Om det er lurt er en annen sak. Jeg mente ikke at de strykes med hårene her, men at det er ønskelig situasjon for dem👍 8
elskersommer Skrevet 22. januar #43 Skrevet 22. januar Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble så sjokkert i går..men ble det når de faktisk tar bilde/filmer av at mor Tandberg blir kjørt til sykehus pga brystsmerter.. er det mulig liksom 🤔 12
togu81 Skrevet 22. januar Forfatter #44 Skrevet 22. januar elskersommer skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble så sjokkert i går..men ble det når de faktisk tar bilde/filmer av at mor Tandberg blir kjørt til sykehus pga brystsmerter.. er det mulig liksom 🤔 Ja,og i tillegg legger hun ut at folk er slemme som stiller seg kritisk til filming fra ambulanse!!!!! Var en person som spurte om det var for å få klikk/cash. 2 9
Durancell Skrevet 22. januar #45 Skrevet 22. januar elskersommer skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble så sjokkert i går..men ble det når de faktisk tar bilde/filmer av at mor Tandberg blir kjørt til sykehus pga brystsmerter.. er det mulig liksom 🤔 Er nok «me’en» hennes som har blusset opp igjen. Eller mangel på oppmerksomhet. 4 2
elskersommer Skrevet 22. januar #46 Skrevet 22. januar togu81 skrev (16 minutter siden): Ja,og i tillegg legger hun ut at folk er slemme som stiller seg kritisk til filming fra ambulanse!!!!! Var en person som spurte om det var for å få klikk/cash. Er det rart folk er kritiske. Absolutt alt den familien gjør er for klikk og penger 4 8
Gjest Spania33 Skrevet 22. januar #47 Skrevet 22. januar togu81 skrev (28 minutter siden): Ja,og i tillegg legger hun ut at folk er slemme som stiller seg kritisk til filming fra ambulanse!!!!! Var en person som spurte om det var for å få klikk/cash. Klikkhoreri fra ambulanse og sykehus gir både klikk og oppmerksomhet - så klart dette må melkes for hva det er verdt. At det for majoriteten fremstår som en helt hinsides ting å gjøre bryr man seg ingenting om, klikk og oppmerksomhet trumfer.
elskersommer Skrevet 22. januar #48 Skrevet 22. januar En annen ting jeg ikke skjønte. Dama har diabetes type 2. Men hun spiste ikke mens hun var innlagt fordi de ikke hadde mat som var tilrettelagt til henne. Det kan da ikke skade og spise 2 skiver grovt brød med ost på? Det må jo være bedre enn å la være og spise 7
Litenoggod Skrevet 22. januar #49 Skrevet 22. januar elskersommer skrev (9 minutter siden): En annen ting jeg ikke skjønte. Dama har diabetes type 2. Men hun spiste ikke mens hun var innlagt fordi de ikke hadde mat som var tilrettelagt til henne. Det kan da ikke skade og spise 2 skiver grovt brød med ost på? Det må jo være bedre enn å la være og spise Hun har ikke diabetes 2, hun har pre diabetes. 2
Durancell Skrevet 22. januar #50 Skrevet 22. januar Litenoggod skrev (Akkurat nå): Hun har ikke diabetes 2, hun har pre diabetes. Da bør hun gjøre noe annet enn å ligge på sofaen hele dagen. 12
elskersommer Skrevet 22. januar #51 Skrevet 22. januar Litenoggod skrev (56 minutter siden): Hun har ikke diabetes 2, hun har pre diabetes. Ok.. hun sa diabetes2 i dag. Så jeg trodde det var d. 1 4
Wanda_2025 Skrevet 22. januar #52 Skrevet 22. januar Er det ingen grenser for hva den familien deler på Snap? Det er smått utrolig å være vitne til at sykehusbesøk også skal være det mest naturlige å dele hos den familien. 2 6
Sharp75! Skrevet 22. januar #53 Skrevet 22. januar elskersommer skrev (1 time siden): En annen ting jeg ikke skjønte. Dama har diabetes type 2. Men hun spiste ikke mens hun var innlagt fordi de ikke hadde mat som var tilrettelagt til henne. Det kan da ikke skade og spise 2 skiver grovt brød med ost på? Det må jo være bedre enn å la være og spise Det er det som er bra med å være et selvstendig individ og ta egne valg iten og tenke, hva ville de på KG gjort. Man gjør det som passer best for seg selv 🙂 Det fungerer så bra. 2
Gjest Spania33 Skrevet 22. januar #54 Skrevet 22. januar Sharp75! skrev (12 minutter siden): Det er det som er bra med å være et selvstendig individ og ta egne valg iten og tenke, hva ville de på KG gjort. Man gjør det som passer best for seg selv 🙂 Det fungerer så bra. Det var et retorisk spørsmål brukeren stilte, de fleste skjønner heldigvis at det ikke innebærer at noe individ ikke skal gjøre det som er best for en selv. Og heldigvis så er det lov å stille spørsmål ved valg andre gjør, spesielt ovenfor de som lever livet sitt i offentligheten og som med sine valg kan påvirke andre positivt og negativt.
0da Skrevet 22. januar #55 Skrevet 22. januar elskersommer skrev (1 time siden): Ok.. hun sa diabetes2 i dag. Så jeg trodde det var d. Mannen hennes har også sagt hun har diabetes type 2. 2
Nordlysstøv Skrevet 22. januar #56 Skrevet 22. januar Dere som sutrer og vræler om klikkhoreri og penger.... har dere noen gang sett reklame mellom snappene deres?? 🤔
Gjest Spania33 Skrevet 22. januar #57 Skrevet 22. januar Nordlysstøv skrev (23 minutter siden): Dere som sutrer og vræler om klikkhoreri og penger.... har dere noen gang sett reklame mellom snappene deres?? 🤔 Ingen her som sutrer eller vræler over det, usaklig kommentar. Velger til tross for det å svare på spørsmålet ditt, og svaret er verken penger eller klikkhoreri er betinget av reklame mellom snappene. Det finnes, som kjent for de fleste, andre innbringende inntekter ved å ha en følgerskare utover det å ha reklame mellom snappene. Kan også legge til at klikkhoreri også kan øke følgere og engasjement, noe som er veien å gå for å bli tatt opp i Snap-programmet.
Sharp75! Skrevet 22. januar #58 Skrevet 22. januar Nordlysstøv skrev (33 minutter siden): Dere som sutrer og vræler om klikkhoreri og penger.... har dere noen gang sett reklame mellom snappene deres?? 🤔 Jeg har reklame mellom deres snaper når jeg er innom 🤔 men slik jeg har forstått det så tjener de ikke noe på snap. Men så har jeg sett at andre har reklame på andre mikroinfluencere som jeg ikke har. Synes det er rart.
elskersommer Skrevet 22. januar #59 Skrevet 22. januar Sharp75! skrev (1 time siden): Det er det som er bra med å være et selvstendig individ og ta egne valg iten og tenke, hva ville de på KG gjort. Man gjør det som passer best for seg selv 🙂 Det fungerer så bra. Å hva så... Ba jeg henne ta hensyn til hva KG sier? 7
Gjest Spania33 Skrevet 22. januar #60 Skrevet 22. januar Sharp75! skrev (1 minutt siden): Jeg har reklame mellom deres snaper når jeg er innom 🤔 men slik jeg har forstått det så tjener de ikke noe på snap. Men så har jeg sett at andre har reklame på andre mikroinfluencere som jeg ikke har. Synes det er rart. Det tror jeg er noe Snap har begynt med nå hos de med gul stjerne, som ennå ikke har oppnådd å bli tatt opp i selve programmet deres. Jeg følger en influenser, og hun adresserte dette i går - hun synes det var urettferdig at hun ikke tjente en krone på den reklamen som kom opp på hennes Snap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå