togu81 Skrevet 12. januar Forfatter #21 Skrevet 12. januar Jeg synes hun jevnt over henger ut mannen sin! 3
Minimeg1234 Skrevet 12. januar #22 Skrevet 12. januar togu81 skrev (1 time siden): Jeg synes hun jevnt over henger ut mannen sin! De er enige om å legge ut så jeg regner med at de prater om det. Jeg har selv en mann på spekteret og har lært mye av hvordan de har det. Pga dem så kommunisere vi nå mye bedre fordi de er så åpne om diagnose og utfordringene rundt det. Utfordringer for begge. 4
Nussepus Skrevet 12. januar #23 Skrevet 12. januar Undrende123 skrev (3 timer siden): Jepp, jeg fulgte med disse to i sommer under husbygging, innflytting, hunder, fricamping, den fine relasjonen mellom de to. To veldig kjærlige og koselige folk, ja. Til våren blir det vel hageprosjekt? Det vil jeg også gjerne se. Det er frivillig å følge, så hvis man ikke liker dem kan man jo bare trykke avfølg. Mye energi og ork til andre ting enn å jobbe tydeligvis. 8 2
Minimeg1234 Skrevet 12. januar #24 Skrevet 12. januar (endret) Nussepus skrev (2 minutter siden): Mye energi og ork til andre ting enn å jobbe tydeligvis. Om ikke jeg husker helt feil så tror jeg hun sa i går at hun ikke er ufør. Uansett så er det hun gjør ikke så mye at det kunne erstatte en jobb. (Utifra det jeg ser på snap) Endret 12. januar av Minimeg1234 2
Wanda_2025 Skrevet 12. januar #25 Skrevet 12. januar Det er helt vanvittig at foreldrene til Sara Emilie eksponerer egne barnebarn som utgjør en digital fare for disse, når de har selv har erfart at datteren deres har vært utsatt for fysisk overgrep. Ville man ikke være ekstremt forsiktig når det gjelder eksponering av barnebarn etter en slik hendelse? https://www.hadeland.no/sara-emilie-28-om-opplevelsen-i-barndommen-jeg-husker-panikken-til-mine-egne-foreldre/f/5-21-883595 7 3
Minimeg1234 Skrevet 12. januar #26 Skrevet 12. januar Wanda_2025 skrev (7 minutter siden): Det er helt vanvittig at foreldrene til Sara Emilie eksponerer egne barnebarn som utgjør en digital fare for disse, når de har selv har erfart at datteren deres har vært utsatt for fysisk overgrep. Ville man ikke være ekstremt forsiktig når det gjelder eksponering av barnebarn etter en slik hendelse? https://www.hadeland.no/sara-emilie-28-om-opplevelsen-i-barndommen-jeg-husker-panikken-til-mine-egne-foreldre/f/5-21-883595 Følger du dem på snap? 1
Tessa12 Skrevet 15. januar #27 Skrevet 15. januar Wanda_2025 skrev (På 12.1.2026 den 23.22): Det er helt vanvittig at foreldrene til Sara Emilie eksponerer egne barnebarn som utgjør en digital fare for disse, når de har selv har erfart at datteren deres har vært utsatt for fysisk overgrep. Ville man ikke være ekstremt forsiktig når det gjelder eksponering av barnebarn etter en slik hendelse? https://www.hadeland.no/sara-emilie-28-om-opplevelsen-i-barndommen-jeg-husker-panikken-til-mine-egne-foreldre/f/5-21-883595 Dette er ikke noe som har kommet frem nå vel?
Wanda_2025 Skrevet 15. januar #28 Skrevet 15. januar Tessa12 skrev (2 timer siden): Dette er ikke noe som har kommet frem nå vel? Det var vel en sak i 2021. Så Sara Emilie har bygget opp influenser karrieren på å eksponere egne barn i bilder og tekst i snart 10 år, og moren har fortsatt med denne eksponeringen i tekst de siste årene. 3 11
oss-to Skrevet 15. januar #29 Skrevet 15. januar Wanda_2025 skrev (På 12.1.2026 den 23.22): Det er helt vanvittig at foreldrene til Sara Emilie eksponerer egne barnebarn som utgjør en digital fare for disse, når de har selv har erfart at datteren deres har vært utsatt for fysisk overgrep. Ville man ikke være ekstremt forsiktig når det gjelder eksponering av barnebarn etter en slik hendelse? https://www.hadeland.no/sara-emilie-28-om-opplevelsen-i-barndommen-jeg-husker-panikken-til-mine-egne-foreldre/f/5-21-883595 Det er skremmande å sjå kor langt enkelte er villige til å gå for pengar. Når alt handlar om eiga vinning, er det lite rom for omsyn til andre ,og langt mindre til konsekvensane for barnebarna deira. Personvern og framtidige generasjonar blir då ikkje noko ein bekymrar seg over, men noko som ofrast på alt for kortsiktig gevinst. Det minner oss om kor viktig det er å halde fast på verdiar og normer som vernar både menneske og samfunn, sjølv når freistinga er stor. 8
Gjest Interiørgla Skrevet 16. januar #30 Skrevet 16. januar Det er VIKTIG å lære barn om egne grenser for kropp. Det gjelder hele kroppen ikke bare intime deler av den, men vel så viktig om eget personvern. Kropp og personvern er tydeligvis ikke viktig da det skal tjenes penger på utlevering av barn i sosialemedier, både hos mor selv og her besteforeldre.
togu81 Skrevet 17. januar Forfatter #31 Skrevet 17. januar (endret) Mormor utleverer barnebarna sine! Ingen tvil! Tilsvarende med mannen sin, selv om han er med på å drifte snap! Vi hører stadig om hvor rotete han er, og hans søvnrutiner. Kona forklarer villig fra godstolen! Endret 17. januar av togu81 4 6
Wanda_2025 Skrevet 17. januar #32 Skrevet 17. januar (endret) togu81 skrev (2 timer siden): Mormor utleverer barnebarna sine! Ingen tvil! Tilsvarende med mannen sin, selv om han er med på å drifte snap! Vi hører stadig om hvor rotete han er, og hans søvnrutiner. Kona forklarer villig fra godstolen! Han er voksen og samtykkekompetent, mer kritikkverdig at disse besteforeldrene også selger ut barnebarnas privatliv for å tjene penger på Snap. Selv med de opplevelsene de har erfart med Sara Emilie. Penger trumfer alt i Tandberg familien. Endret 17. januar av Wanda_2025 3 10
Anemoi Skrevet 17. januar #33 Skrevet 17. januar togu81 skrev (5 timer siden): Mormor utleverer barnebarna sine! Ingen tvil! Tilsvarende med mannen sin, selv om han er med på å drifte snap! Vi hører stadig om hvor rotete han er, og hans søvnrutiner. Kona forklarer villig fra godstolen! Støttes! Mormor supplerer mors barneeksponering, og driver med en form for implisitt latterliggjøring av mannen sin - gjemt under såkalt humor. 2 8
Isola2 Skrevet 17. januar #34 Skrevet 17. januar Anemoi skrev (2 timer siden): Støttes! Mormor supplerer mors barneeksponering, og driver med en form for implisitt latterliggjøring av mannen sin - gjemt under såkalt humor. Er det ikke slik Sara holder på og da..?! 4 5
Anemoi Skrevet 17. januar #35 Skrevet 17. januar Isola2 skrev (1 minutt siden): Er det ikke slik Sara holder på og da..?! Jepp! Som mor så datter. 😎 3 7
togu81 Skrevet 18. januar Forfatter #36 Skrevet 18. januar Kvinneguiden nevnes i dag; vi som er negative / stiller kritiske spørsmål/har tanker rundt eksponering av barn/fam.medlemmer omtales som "ikke friske i hodet" fra fru Tandberg. 8
Durancell Skrevet 18. januar #37 Skrevet 18. januar togu81 skrev (2 minutter siden): Kvinneguiden nevnes i dag; vi som er negative / stiller kritiske spørsmål/har tanker rundt eksponering av barn/fam.medlemmer omtales som "ikke friske i hodet" fra fru Tandberg. Kom fra rette kjeften😆 Dama som ikke gidder å jobbe. 3 8
Wanda_2025 Skrevet 18. januar #38 Skrevet 18. januar togu81 skrev (52 minutter siden): Kvinneguiden nevnes i dag; vi som er negative / stiller kritiske spørsmål/har tanker rundt eksponering av barn/fam.medlemmer omtales som "ikke friske i hodet" fra fru Tandberg. Det er vel de som velger å eksponere det mest sårbare og dyrebare man har for å kunne tjene penger på de, som umulig kan være helt friske i topplokket. Disse barna blir eksponert ikke bare av mor, men også av mormor. 10
Orly Skrevet 18. januar #39 Skrevet 18. januar Wanda_2025 skrev (23 minutter siden): Det er vel de som velger å eksponere det mest sårbare og dyrebare man har for å kunne tjene penger på de, som umulig kan være helt friske i topplokket. Disse barna blir eksponert ikke bare av mor, men også av mormor. Enig og fy søren så trist at både mor og besteforeldre eksponerer. 6 1 2
togu81 Skrevet 18. januar Forfatter #40 Skrevet 18. januar (endret) Hun kan tillate seg å uttale seg om hva hun vil, og hvordan hun vil. Vi øvrige skal kun stryke de med hårene og heie fram umerket reklame, jallavarer og barnebarn! Endret 18. januar av togu81 12 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå