AnonymBruker Skrevet 8. januar #21 Skrevet 8. januar RedBull91 skrev (46 minutter siden): I ditt tidligere liv var du selvsagt noe stort? Nei. Anonymkode: cda5e...174 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #22 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei, men det er jo det de fleste religioner mener. Noe er særlig med oss, og derfor lever vi videre. Anonymkode: 02bf4...d8e Dyr lever også videre, de møter deg på andre siden. Hva religioner sier bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: cda5e...174 1
Perelandra Skrevet 9. januar #23 Skrevet 9. januar Tråden er ryddet for latterliggjøring. Perelandra, mod.
debatant Skrevet 9. januar #24 Skrevet 9. januar erok skrev (På 29.12.2025 den 15.01): Tror du på et liv etter døden, jeg tror det er noe mer der ute som vi ikke forstår og at det finnes liv på andre planeter ikke nødvendigvis slike som oss her på jorden. men at vi skal gjenoppstå etter at vi er døde tror jeg ikke på. Jesus døde for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #25 Skrevet 9. januar debatant skrev (15 minutter siden): Jesus døde for deg. Hvis Jesus døde for Erok, meg og alle andre så må vi vel alltid ha vært? Hvorfor er ikke det at reinkarnasjon er for oss alle, og ikke bare den allmektige en del av Bibelen? Hva med at man må tro på Gud, den rette Gud... Hva med alle som tror på noe annet, og ingenting. Er disse da også noen Jesus har valgt å dø for? Hvis så, vil det i det hele tatt ha noe å si om en er kristen eller ei? Anonymkode: 42c57...0f7
AnonymBruker Skrevet 9. januar #26 Skrevet 9. januar Ja, når jeg dør blir jeg jo spist opp av sopp blant annet, og blir på en måte resirkulert og gjort om til noe annet 😄 Anonymkode: ac123...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #27 Skrevet 9. januar En ting er sikkert. Ingen, absolutt INGEN vet hva som skjer etter at vi dør. Nær døden opplevelse er IKKE å dø. Basta. Den som hevder de har svaret er en løgner og en svindler eller er hjernevasket av en annen løgner og svindler. Anonymkode: fc37f...5f1 1 2
debatant Skrevet 10. januar #28 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis Jesus døde for Erok, meg og alle andre så må vi vel alltid ha vært? Hvorfor er ikke det at reinkarnasjon er for oss alle, og ikke bare den allmektige en del av Bibelen? Hva med at man må tro på Gud, den rette Gud... Hva med alle som tror på noe annet, og ingenting. Er disse da også noen Jesus har valgt å dø for? Hvis så, vil det i det hele tatt ha noe å si om en er kristen eller ei? Anonymkode: 42c57...0f7 Den religionen som har gjort India og store deler av østen til dysfunksjonelle samfunn bygger på reinkarnasjon. Jesus kom for å frelse det som var fortapt. Om en vil bli frelst, må en bli født på ny. Djevelen tror på Gud og skjelver. Troen alene frelser ikke. 1
debatant Skrevet 10. januar #29 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): En ting er sikkert. Ingen, absolutt INGEN vet hva som skjer etter at vi dør. Nær døden opplevelse er IKKE å dø. Basta. Den som hevder de har svaret er en løgner og en svindler eller er hjernevasket av en annen løgner og svindler. Anonymkode: fc37f...5f1 Hvordan vet du alt dette? 1 1
erok Skrevet 10. januar Forfatter #30 Skrevet 10. januar debatant skrev (13 timer siden): Jesus døde for deg. Hva hjelper det meg da jeg er død?
debatant Skrevet 10. januar #31 Skrevet 10. januar erok skrev (49 minutter siden): Hva hjelper det meg da jeg er død? Du må bli født på ny. Joh 3.7
AnonymBruker Skrevet 10. januar #32 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): En ting er sikkert. Ingen, absolutt INGEN vet hva som skjer etter at vi dør. Nær døden opplevelse er IKKE å dø. Basta. Den som hevder de har svaret er en løgner og en svindler eller er hjernevasket av en annen løgner og svindler. Anonymkode: fc37f...5f1 Hva med de som husker fra før de ble født? Anonymkode: cda5e...174
debatant Skrevet 11. januar #33 Skrevet 11. januar (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva med de som husker fra før de ble født? Anonymkode: cda5e...174 Tipper de blir gode historikere, da de kjenner detaljer vi andre må gjette oss fram til. Hvem er de? Og hva husker de? Endret 11. januar av debatant
AnonymBruker Skrevet 12. januar #34 Skrevet 12. januar Nei. Når vi dør blir det som før vi ble til. Ingenting. Anonymkode: 26cf1...55e 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #35 Skrevet 13. januar debatant skrev (På 11.1.2026 den 17.57): Tipper de blir gode historikere, da de kjenner detaljer vi andre må gjette oss fram til. Hvem er de? Og hva husker de? Anonymkode: cda5e...174
debatant Skrevet 13. januar #36 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei. Når vi dør blir det som før vi ble til. Ingenting. Anonymkode: 26cf1...55e Hva om du tar feil. Og du dør?
debatant Skrevet 13. januar #37 Skrevet 13. januar (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: cda5e...174 Ser du at dette er lite troverdig? Dette er hinduismen som sørger for at India er et ekstremt klasse samfunn. Og behandler millioner av mennesker som dritt. Endret 13. januar av debatant 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar #38 Skrevet 13. januar debatant skrev (1 time siden): Ser du at dette er lite troverdig? Dette er hinduismen som sørger for at India er et ekstremt klasse samfunn. Og behandler millioner av mennesker som dritt. Nei, jeg ser ikke at det er lite troverdig i det hele tatt. Og det har ingenting med hinduisme å gjøre, da barna ikke en gang har hørt om hinduisme, de bare husker. Anonymkode: cda5e...174
debatant Skrevet 13. januar #39 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, jeg ser ikke at det er lite troverdig i det hele tatt. Og det har ingenting med hinduisme å gjøre, da barna ikke en gang har hørt om hinduisme, de bare husker. Anonymkode: cda5e...174 Merkelig at de ikke husker noe relevant som yrker og andre ferdigheter som faktisk har reell verdi. Å si noe hinduismen dyrker, for å få kred i et dysfunksjonelt samfunn. Er vel ikke sensasjonelt.. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar #40 Skrevet 13. januar Kristendommen er jo skummel når den sier at man må ligge som død i gravene sine til Jesus kommer, Naturligvis kan man si at for sjelene tar dette øyeblikk, men han har jo ikke kommet ennå. Jødedommen er mer munter. Den sier at den tror noe skjer etter døden, men den fokuserer mer på livet her og nå. Noe jeg synes er viktig. Alle de jødene jeg har møtt har hatt en livsposivitet. Ikke leve for belønningen, men det viktige er himmelen på jorden ❤️ Anonymkode: 02bf4...d8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå