AnonymBruker Skrevet 2. januar #21 Skrevet 2. januar Hei! Blir med her og håper det går veien 33 - PP9 - EL 18.12 - IKM 01.01 Har mest sannsynlig hatt spontanabort i sommer.. Da visste jeg ikke at jeg var gravid. Tok en graviditetstest nyttårsaften og den var svak positiv så håper det går! Tok en eggløsningtest for gøy i dag og den var også positiv. - Hilsen Sommerro Anonymkode: f2d70...ec5 3
Karmelia Skrevet 2. januar Forfatter #22 Skrevet 2. januar (endret) Jobber med saken Sommerro: 33 - PP9 - EL 18.12 - IKM 01.01 Hjulvisp: 30 - B2 - PP5 - EL 24.12 - 06.01 Gul sitron: 32 år, B2, PP 2 - EL 28.12. Forventet mens usikker WalkWithMe_: 40 - B2 - PP1 - EL 30.12 - 12.01 Enerbær: 28 - B2 - PP3 - EL 31.12 - IKM 14.01 Soljan: 34 - B1 - PP8 - EL 06.01 - IKM 20.01 Blomsterjenta: 29 - B2 - PP7 - EL 06.01 - IKM 20.01 Karmelia: 39 - B2- PP8 - EL 08.01 - IKM 21.01 Kassiopeia: 32 - B3 - PP5 - EL 15.01 - IKM 30.01 kristine40+ -B6- PP4 - EL 09.01 - IKM 24.01 Mens: Gravid: Endret 2. januar av Karmelia 1
Hjulvisp Skrevet 2. januar #23 Skrevet 2. januar (endret) Karmelia skrev (21 timer siden): I mitt tilfelle tar jeg letrozol for å forbedre eggløsning. Det senker også østrogen. Jeg startet dag 4 etter mensen ble påbegynt, i 5 dager så stopp. Ikke fått beskjed om bivirkninger. Gynekologen sa det ikke var det på så kort bruk. Og ba meg la være å google det 😅. Har kanskje vært litt mer opp og ned i humøret (ifølge mannen min), men ikke merket noe ellers. Okei! Ja, det er nok derfor det kan være aktuelt for meg også. Et håp om både tidligere og bedre eggløsning 😊 Men, jeg er en som leser meg opp på det meste, så det kommer jeg til å gjøre når mensen kommer og jeg vet at jeg får behov for timen min i februar. Forøvrig negativ test i morges, 9dpo. Takk for at du ordner i lista! Endret 2. januar av Hjulvisp 1
Karmelia Skrevet 2. januar Forfatter #24 Skrevet 2. januar Hjulvisp skrev (20 minutter siden): Okei! Ja, det er nok derfor det kan være aktuelt for meg også. Et håp om både tidligere og bedre eggløsning 😊 Men, jeg er en som leser meg opp på det meste, så det kommer jeg til å gjøre når mensen kommer og jeg vet at jeg får behov for timen min i februar. Forøvrig negativ test i morges, 9dpo. Takk for at du ordner i lista! Bare hyggelig! 😊 Ja tenker som så at det skader ikke å prøve. Håper du får positiv test ❤️
Hjulvisp Skrevet 3. januar #26 Skrevet 3. januar millabs skrev (10 timer siden): Pp står for prøve periode? Ja 😊
Hjulvisp Skrevet 3. januar #27 Skrevet 3. januar 10 dpo og i dag kan jeg faktisk melde om positiv test Eller positive tester, av mange ulike merker. Testet med alle typer jeg har liggende. Vanlig babyplan strimmel ble tydelig, men svakt positiv, samme med metode tidlig-strimmel. Clearblue tidligtest viser +, så det tenker jeg må være et godt utgangspunkt. Clearblue ukesindikator var negativ, men det er ikke uventet egentlig. Det blir videre testing i dagene som kommer! 8
Karmelia Skrevet 3. januar Forfatter #28 Skrevet 3. januar Hjulvisp skrev (45 minutter siden): 10 dpo og i dag kan jeg faktisk melde om positiv test Eller positive tester, av mange ulike merker. Testet med alle typer jeg har liggende. Vanlig babyplan strimmel ble tydelig, men svakt positiv, samme med metode tidlig-strimmel. Clearblue tidligtest viser +, så det tenker jeg må være et godt utgangspunkt. Clearblue ukesindikator var negativ, men det er ikke uventet egentlig. Det blir videre testing i dagene som kommer! Så fantastisk!! ❤️🥳🥹 1
WalkWithMe_ Skrevet 3. januar #29 Skrevet 3. januar Hjulvisp skrev (1 time siden): 10 dpo og i dag kan jeg faktisk melde om positiv test Eller positive tester, av mange ulike merker. Testet med alle typer jeg har liggende. Vanlig babyplan strimmel ble tydelig, men svakt positiv, samme med metode tidlig-strimmel. Clearblue tidligtest viser +, så det tenker jeg må være et godt utgangspunkt. Clearblue ukesindikator var negativ, men det er ikke uventet egentlig. Det blir videre testing i dagene som kommer! Så gøy 😃🥰 Har noe vært annerledes for deg denne lutealfasen enn ellers? 1
Tweek Skrevet 3. januar #30 Skrevet 3. januar Jeg fikk aldri oppdatert i IKM desember. IKM var rundt 26-28 des ut i fra tidligere sykluser, men den har fortsatt ikke kommet… Tatt flere tester fra makesure(ikke tidligtest) og alle er negative. Veldig frustrerende da jeg ellers alltid får mensen på/rett før IKM dato.. Ønsker da i såfall bare å få mens for å være klar til neste prøveperiode… Har dette skjedd med noen av dere? 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #31 Skrevet 3. januar Hjulvisp skrev (1 time siden): 10 dpo og i dag kan jeg faktisk melde om positiv test Eller positive tester, av mange ulike merker. Testet med alle typer jeg har liggende. Vanlig babyplan strimmel ble tydelig, men svakt positiv, samme med metode tidlig-strimmel. Clearblue tidligtest viser +, så det tenker jeg må være et godt utgangspunkt. Clearblue ukesindikator var negativ, men det er ikke uventet egentlig. Det blir videre testing i dagene som kommer! Ååå, Hjulvisp, så fint ❤️ Gratulerer så mye. Håper spiren klamrer seg fast 🤞🏻 - R Anonymkode: a99e8...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #32 Skrevet 3. januar Hjulvisp skrev (12 timer siden): 10 dpo og i dag kan jeg faktisk melde om positiv test Eller positive tester, av mange ulike merker. Testet med alle typer jeg har liggende. Vanlig babyplan strimmel ble tydelig, men svakt positiv, samme med metode tidlig-strimmel. Clearblue tidligtest viser +, så det tenker jeg må være et godt utgangspunkt. Clearblue ukesindikator var negativ, men det er ikke uventet egentlig. Det blir videre testing i dagene som kommer! Så utrolig gode nyheter!! Gratulerer så mye❤️ måtte denne sitte!! Anonymkode: 97226...420 1
Soljan Skrevet 3. januar #33 Skrevet 3. januar Hjulvisp skrev (14 timer siden): 10 dpo og i dag kan jeg faktisk melde om positiv test Eller positive tester, av mange ulike merker. Testet med alle typer jeg har liggende. Vanlig babyplan strimmel ble tydelig, men svakt positiv, samme med metode tidlig-strimmel. Clearblue tidligtest viser +, så det tenker jeg må være et godt utgangspunkt. Clearblue ukesindikator var negativ, men det er ikke uventet egentlig. Det blir videre testing i dagene som kommer! Gratulerer så mye ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #34 Skrevet 4. januar Tweek skrev (15 timer siden): Jeg fikk aldri oppdatert i IKM desember. IKM var rundt 26-28 des ut i fra tidligere sykluser, men den har fortsatt ikke kommet… Tatt flere tester fra makesure(ikke tidligtest) og alle er negative. Veldig frustrerende da jeg ellers alltid får mensen på/rett før IKM dato.. Ønsker da i såfall bare å få mens for å være klar til neste prøveperiode… Har dette skjedd med noen av dere? Ja min mens var også forsinket. Skulle hatt rett før jul. Kom 5 dager forsinket. Utrolig frustrerende med uteblitt mens og negative tester når man ellers alltid er presis. Skylder på julestress denne gangen, og at jeg så inderlig ønsket positiv test til jul. Alle symptomer var også tilstede og er der forsåvidt enda, så selv etter mensen har jeg tatt test for sikkerhetskyld. Anonymkode: 616d6...3d8
AnonymBruker Skrevet 4. januar #35 Skrevet 4. januar Noen i dpo-land som kjenner noen symptom som skiller seg ut fra andre sykluser? 😇 Anonymkode: b541e...783
Hjulvisp Skrevet 4. januar #36 Skrevet 4. januar Takk for gratulasjoner 🥰 Fikk en mikroskopisk blødning/rødlig utflod i går, men velger å ikke tillegge det noe vekt for det var LITE og èn gang. Nå håper jeg sterkt at dette holder hele veien 💓 WalkWithMe_ skrev (23 timer siden): Har noe vært annerledes for deg denne lutealfasen enn ellers Litt annerledes. Mindre acne enn vanlig, i tillegg til litt uvanlig farge på utfloden to dager. Litt endring i kroniske plager, som vekte en mistanke. Og litt økt luktesans. Men disse variasjonene kan skje i sykluser uten graviditet også, men ikke ofte. Det var nok annerledes til at jeg la merke til det. Ellers har jeg faktisk vært mer positiv til at det kan ha gått, enn andre sykluser der jeg raskt føler at det ble ikke denne gangen heller. Nå har jeg mer hatt en følelse av at det klaffet. Har faktisk drømt at jeg fikk positive tester også, det kan være helt tilfeldig, men jeg er åpen for at det kan bety at kroppen har kjent noe før jeg kunne kjenne det selv 😊 1 1
Hjulvisp Skrevet 4. januar #37 Skrevet 4. januar Tweek skrev (23 timer siden): Jeg fikk aldri oppdatert i IKM desember. IKM var rundt 26-28 des ut i fra tidligere sykluser, men den har fortsatt ikke kommet… Tatt flere tester fra makesure(ikke tidligtest) og alle er negative. Veldig frustrerende da jeg ellers alltid får mensen på/rett før IKM dato.. Ønsker da i såfall bare å få mens for å være klar til neste prøveperiode… Har dette skjedd med noen av dere? Jeg er i alle fall godt kjent med uregelmessige sykluser, og tenker at dette rett og slett er en uregelmessighet i forhold til hvordan syklusene dine pleier å være. Vil anbefale å fortsette å legge inn aksjer i tilfelle det viser seg at eggløsning er så forsinket at den ikke har vært enda. 1
Tweek Skrevet 4. januar #38 Skrevet 4. januar Hjulvisp skrev (1 time siden): Jeg er i alle fall godt kjent med uregelmessige sykluser, og tenker at dette rett og slett er en uregelmessighet i forhold til hvordan syklusene dine pleier å være. Vil anbefale å fortsette å legge inn aksjer i tilfelle det viser seg at eggløsning er så forsinket at den ikke har vært enda. Ja, kan virke som jeg er inne i en lenger syklus. Bare merkelig at jeg nå er på en lenger syklus enn jeg var rett etter jeg slutter på prevensjon… og gratulerer så mye til deg!! Håper testene bare blir sterkere og sterkere❤️ 3
Hjulvisp Skrevet 5. januar #39 Skrevet 5. januar En oppdatering herfra 😊 Puster litt ut og håper fremdeles dette skal gå! Jobber med saken Sommerro: 33 - PP9 - EL 18.12 - IKM 01.01 Gul sitron: 32 år, B2, PP 2 - EL 28.12. Forventet mens usikker WalkWithMe_: 40 - B2 - PP1 - EL 30.12 - 12.01 Enerbær: 28 - B2 - PP3 - EL 31.12 - IKM 14.01 Soljan: 34 - B1 - PP8 - EL 06.01 - IKM 20.01 Blomsterjenta: 29 - B2 - PP7 - EL 06.01 - IKM 20.01 Karmelia: 39 - B2- PP8 - EL 08.01 - IKM 21.01 Kassiopeia: 32 - B3 - PP5 - EL 15.01 - IKM 30.01 kristine40+ -B6- PP4 - EL 09.01 - IKM 24.01 Mens: Gravid: Hjulvisp: 30 - B2 - PP5 - EL 24.12 - 06.01 - Positiv test 03.01 9
Tweek Skrevet 5. januar #40 Skrevet 5. januar Gratulerer!!❤️ Jeg tok både en Metode tidligtest og Makesure (vanlig test) i dag tidlig og begge slo ut med svak strek☺️ Aldri fått strek på Makesure, men tidligtesten viste en svak linje i går, men trodde det var skygge. Kanskje det er håp for meg også denne måneden! Aner ikke hvor i syklusen jeg er, men eggløsning må ha kommet en god del senere denne måneden. 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå