Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Tweek skrev (1 time siden):

Gratulerer!!❤️ Jeg tok både en Metode tidligtest og Makesure (vanlig test) i dag tidlig og begge slo ut med svak strek☺️ Aldri fått strek på Makesure, men tidligtesten viste en svak linje i går, men trodde det var skygge. Kanskje det er håp for meg også denne måneden! Aner ikke hvor i syklusen jeg er, men eggløsning må ha kommet en god del senere denne måneden.

Så spennende dager 😃 håper den sitter ❤️ 

Del gjerne bilde av testene om du vil. Alltid spennende å følge med 😇

Anonymkode: b541e...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for spennende 🥹

Her er testene jeg tok i dag tidlig. Den rosa er tidligtest og den blå en vanlig test. Veldig svake, men håper det er starten på noe?❤️

IMG_8742.jpeg

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Tweek skrev (40 minutter siden):

Litt for spennende 🥹

Her er testene jeg tok i dag tidlig. Den rosa er tidligtest og den blå en vanlig test. Veldig svake, men håper det er starten på noe?❤️

IMG_8742.jpeg

Ser absolutt streker! Disse ville jeg tolket som positive 🥰 gratulerer!'

Anonymkode: 97226...420

• Hjerte 1
Skrevet
Tweek skrev (1 time siden):

Litt for spennende 🥹

IMG_8742.jpeg

Gratulerer 🥰 de ser veldig positive ut 🤩

• Hjerte 1
Skrevet
Tweek skrev (4 timer siden):

Litt for spennende 🥹

IMG_8742.jpeg

Gratulerer så mye 😍😁

• Hjerte 1
Skrevet
Tweek skrev (4 timer siden):

Litt for spennende 🥹

IMG_8742.jpeg

Gratulerer, dette er jo positive tester 🥰 For en spennende tid vi går inn i!

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Hiver meg på for å logg føre, spenning og felleskap. 

Gratulerer til alle så langt med positive test.❤️

26, PP2, EL 01.01, IKM 16.01.

Kan jeg spørre hva for eksempel B2 som noen har nevnt står for? 
Endret av Kris.
Trykket post før ferdig skrevet 🫣
AnonymBruker
Skrevet
Kris. skrev (5 minutter siden):

Hiver meg på for å logg føre, spenning og felleskap. 

Gratulerer til alle så langt med positive test.❤️

26, PP2, EL 01.01, IKM 16.01.

Kan jeg spørre hva for eksempel B2 som noen har nevnt står for? 

At man prøver på Barn nr. 2 😊

Anonymkode: a99e8...9b5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

At man prøver på Barn nr. 2 😊

Anonymkode: a99e8...9b5

Tusen takk for svaret! Var litt usikker på om det sto for hvor mange man hadde allerede. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Blir så ivrig for dere som allerede har positiv test🥰 dette blir en god måned!! Her er jeg litt senere i løypa. Syklusdag 5 og mensen begynner å avta. Har nok siste dag i morgen og begynner å teste for EL onsdag😊 

- kassiopeia

Anonymkode: 97226...420

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 6 dpo og tok en kontrolltest i ettermiddag til å sammenligne med, siden det er en ny pakke makesure. Kommer nok til å teste 8 dpo, da er nysgjerrigheten for stor 😅

20260105_174721.jpg

Anonymkode: b541e...783

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Spennende måned i vente, jeg er 1 dpo og lei av å vente allerede 😂 pp2 - B3

Er sånn som analyserer alle symptomer.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
SuzsuZ skrev (3 timer siden):

Spennende måned i vente, jeg er 1 dpo og lei av å vente allerede 😂 pp2 - B3

Er sånn som analyserer alle symptomer.

Same!! 🤣 Hva gjør man i dpo land for å få dagene til å gå fortere? 
er 6 dpo idag og det går så treigt frem til testingen skal starte!! 

-Enerbær 

Anonymkode: 68895...db7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

-Enerbær 

Ah 6 dpo!! Kommet så langt du da! :)  Sjaluuuu

Det de sier er å ikke tenke på det men det fungerer dårlig! Beste er å prøve å holde seg opptatt av andre ting! 

Har du noen symptomer?

Jeg husker fra tidligere graviditeter, at jeg begynte å drømme heftig ganske tidlig, våkne opp tidlig, ekstra mye utflod, mer sensitiv lukt før jeg testet positivt! Så håper på å kjenne på det snart. Men nå er jeg i slutten av 30 årene så da er jeg ikke sikker på om maskineriet fortsatt fungerer! 😃

• Liker 1
Skrevet
SuzsuZ skrev (1 time siden):

Det de sier er å ikke tenke på det men det fungerer dårlig! Beste er å prøve å holde seg opptatt av andre ting! 

Har du noen symptomer?

Jeg husker fra tidligere graviditeter, at jeg begynte å drømme heftig ganske tidlig, våkne opp tidlig, ekstra mye utflod, mer sensitiv lukt før jeg testet positivt! Så håper på å kjenne på det snart. Men nå er jeg i slutten av 30 årene så da er jeg ikke sikker på om maskineriet fortsatt fungerer! 😃

Nå er jeg nesten enda litt mer spent på å teste, aldri vært gravid før, men syns allerede på DPO 5 her at det er mer utflod enn hva jeg vanligvis har etter DPO 5, + få andre symptomer som egentlig er i tidligste lager, mulig det er bare hode og hormonene som troller med meg her.🫣 Er jo lov å håpe at det ikke er tilfellet. 🙏

AnonymBruker skrev (1 time siden):

-Enerbær 

Vi får bare prøve å la dagene gå med hverdags ting og hobby? Prøve å ikke bli gale av venting og kanskje/eller kjenne etter symptomer?👍😅😂

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

2dpo her i dag - i morgen skal jeg begynne på progresteronstøtte! Enig med dere andre om at dagene går i den seigeste sirup for tiden. Skal klare å holde meg unna testekjøret frem til 8dpo, det er det tidligste jeg har fått positiv de andre gangene.

Prøver å fylle dagene med jobb (der er det dessverre rolig for tiden), den lille familien vi jo faktisk er (der er det også bare harmoni og rolig), nyoppstartet studie (for tidlig i semesteret til at det skjer noe) og nyttårsforsettene mine (har hverken trent eller sluttet å spise godteri, så der har jeg noe å strekke meg etter!).

Har seriøst vurdert å teste bare for å ha noe å gjøre, men det er jo spill av tester, penger og håp såpass tidlig😂 Nei, i morgen blir det trening, bollebaking og storrengjøring fornå få tiden til å gå!

-Blomsterjenta 

Anonymkode: cb1d2...6b1

• Hjerte 5
Skrevet

Jeg tror muligens vi har bomma denne gangen her. Hadde smerter og eggløsningsslim 28.12-29.12. Hadde sterke tester på LH, men de ble aldri helt positive (makesure, synes ikke de er så gode?). Så tester jeg LH igjen denne uken hvor jeg hadde positiv test 05.01.Hadde sinnssykt vondt i magen i går og fikk en ordentlig slimklump på papiret i dag. Altså skulle vi hoppa til køys typ 04,05 og kanskje i dag for å optimalisere mulighetene.. men det har ikke blitt noe fordi jobb og utslitt. 

Føler jeg feiler helt 🫠 Forventet mens er vel rundt 18.01, håper litt at den ikke kommer 

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg venter på eggløsning 😅. Har kort topp så den stiger raskt når den først stiger. Håper på topp i morgen eller overmorgen. Dagene går sakte nå!

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk noe som ligner på spontanbort i helga dessverre, begynte å blø, og nå ligner det på mensen.

Hadde murringer som ved mensen og blødde en del (litt mindre enn vanlig mensen). Hadde positiv blodprøve før helga..

- Sommerro

Anonymkode: f2d70...ec5

• Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet
SuzsuZ skrev (13 timer siden):

Har du noen symptomer?

Har hatt syke drømmer og drøm om positiv graviditetstest 🤪 mer utflod og stikkinger i siden 1-2 ganger! Så jeg overtenker alt, får overtenning og så vil jeg ikke bli skuffet hvis det ikke går! Så er en evig sirkel 🥹

Kris. skrev (12 timer siden):

Nå er jeg nesten enda litt mer spent på å teste, aldri vært gravid før, men syns allerede på DPO 5 her at det er mer utflod enn hva jeg vanligvis har etter DPO 5, + få andre symptomer som egentlig er i tidligste lager, mulig det er bare hode og hormonene som troller med meg her.🫣 Er jo lov å håpe at det ikke er tilfellet. 🙏

Vi får bare prøve å la dagene gå med hverdags ting og hobby? Prøve å ikke bli gale av venting og kanskje/eller kjenne etter symptomer?👍😅😂

Ja tror jeg må finne meg en hobby 🤭 

- Enerbær 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...