AnonymBruker Skrevet 1. januar #81 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 29.12.2025 den 21.43): Jeg er mann i slutten av 30-årene. Min råeste fantasi er hemningsløs og ubeskyttet sex med en annen mann. Alltid regnet meg som bi-light og har ikke erfaring med menn. Det for skummelt, for tabu.. Kuk og sperm fascinerer meg veldig. Den ultimate drømmen er å tømme meg fullstendig i rompa til en fyr. Anonymkode: f33b9...01a Jeg er klar. Du kan komme kl 13.25. Og så kan du komme en gang til, om du vil Håper Ikke du har AIDS .da. Anonymkode: 92e15...17f
Magwen Skrevet 1. januar #82 Skrevet 1. januar Den anonyme skrev (På 29.12.2025 den 7.01): Min absolutt heteste fantasi er en ferdig ryddet og vasket leilighet, tom skittentøyskurv, klær som er brettet og lagt bort, mat ferdig laget, oppvasken ren og satt bort. 🥰 Kommer og tar husarbeidet. Når passer det🙈😉😉
Magwen Skrevet 1. januar #83 Skrevet 1. januar Kardinal skrev (5 minutter siden): Dumt spørsmål🤭 Dumme spørsmål, dumme svar er en sang jeg har hørt en gang. Husk en må spørre om en skal få svar
enjoyitall Skrevet 1. februar #84 Skrevet 1. februar Å tilbringe en helg ved to kvinners føtter mens de hygger seg.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #85 Skrevet 1. februar Å få pule fastlegen min. Anonymkode: 746b5...bc8
Gorgonzola Skrevet 1. februar #86 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 19.29): Å slippe å ha sex resten av livet. Det er en fin fantasi. Anonymkode: 746b5...bc8 Da lurer jeg på hvorfor du, A)gidder å besøke dette forumet og B)gidder å poste et svar i tråden 1 3
Bamseklemmer Skrevet 1. februar #87 Skrevet 1. februar Ronaldo85 skrev (På 28.12.2025 den 0.18): Så du at jeg er 39 og dama jeg fantaserer om er 62? Skrev det i første innlegget. Jeg ønsker fantasien din blir til en virkelighet.. En dame på 62år, er så mye deiligere enn fantasien👏 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #88 Skrevet 2. februar Gorgonzola skrev (10 timer siden): Da lurer jeg på hvorfor du, A)gidder å besøke dette forumet og B)gidder å poste et svar i tråden Jeg har den retten som du har til å være på dette forumet. Også folk som hater kontakt med det andre kjønn kan være her. Forumet er for alle. Selv om du ikke mener det. Anonymkode: 746b5...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #89 Skrevet 2. februar At å hate å pule damer er en medfødt glede. De er ikke verd det. Anonymkode: 746b5...bc8
AnonymBruker Skrevet 2. februar #90 Skrevet 2. februar Min fantasi er fra da jeg bodde i Paris. Det var altså SÅ hotte politimenn der, og jeg drømte om at de tok meg med hjem, gjerne to stk.. Og jeg er helt naken, men de har på klærne❤️👮 Norsk politi er ikke så hotte Anonymkode: 74a30...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #91 Skrevet 2. februar At alle som torturere folk blir torturert på akkurat samme viset og at det vekker hjernen i områdene som åpenbart ikke er slått på enda, så våkner de opp som siviliserte mennesker. Yes daddy Anonymkode: 62a24...ea1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #92 Skrevet 3. februar Det må være å få pule en sexy nabo. Hun er lekker. Anonymkode: 746b5...bc8
AnonymBruker Skrevet 3. februar #93 Skrevet 3. februar At det produseres toaletter som gjør at ikke penis subber borti skåla. Anonymkode: 0c88b...1e9 1
Gorgonzola Skrevet 12. februar #94 Skrevet 12. februar Varierer litt, med humør, form og ikke minst alder (år). Akkurat nå: To veldreide unge damer (20-24) med yppige (ikke for store bryster), deilige (naturlige) kysse lepper, timeglass figur med litt sprettrumpe (takket være treningstimer, ikke implantater) og små (36-38) velpleide føtter. De kjæler/kliner/koser med hverandre mens jeg ser på dem. Når det begynner å bli hett så melder jeg med på, med kjærtegn, klask og klaps. Tar styringen og forteller dem hva de skal gjøre, med hverandre og meg. Når de har hatt en rekke orgasmer og jeg nærmer meg eget klimaks så "danderer" jeg dem ved siden av hverandre, liggende på rygg, før jeg trenger inn i den ene, spruter dypt i henne, drar meg raskt ut og leverer siste del av ladningen dypt i den andre. Noen uker senere begynner begge magene å vokse....... 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #95 Skrevet 13. februar Å pule ei barnløs gift el. sambo på tjukken. Men hun får ligge med gubben så fort som mulig etterpå, så han ikke blir mistenksom når det begynner å sparke i magen på henne. Han får betale for skitungen 😈 Anonymkode: 122cd...c43 1
Ronaldo85 Skrevet 14. februar #96 Skrevet 14. februar Klarer ikke legge fra meg tanken om ei på 60 pluss. Selv er jeg 39. Tanken på at vi har et diskré seksuelt forhold over lang tid. Jeg får bare helt pustebesvær når jeg ser modne, nakne kvinner. Med tydelige aldringstegn. Det er bare så deilig med formene de ofte har. Litt kjerringmage, litt rufsete og hårete underliv. 1
Magwen Skrevet 14. februar #97 Skrevet 14. februar Håper å bli rimmet og sugd samtidig igjen. Opplevd at 2 damer gjorde det og det var himmelsk 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #98 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 13.16): Savner det. Hun var riktignok 19 og min faste dame egentlig. Jeg og en kompis tok henne sammen og vi var 24 og 25. Jeg filmet til og med. Det beste var at hun var ganske lett å få med på dette og syntes det var både spennende og opphissende. Både planleggingen og gjennomføringen. Anonymkode: 9552e...2f9 Så fantastisk! Hvordan gikk dere frem? Litt off topic muligens.. men jeg er så utrolig tent på en kollega. Jeg har hatt sex med kompisen hans, men vi snakker ikke sammen lenger. Men jeg kunne virkelig tenke meg at vi har trekant sammen. Tror de er begge åpne og frigjorte. Og tilfeldigvis er begge så utrolig kjekke! Blir ør i nærheten av han. Han andre jeg var intim med var også kollega, men sluttet av andre grunner. Han fikk jeg egentlig følelser for, så derfor ble det ikke noe mer. Men hadde fint klart en trekant. Men jeg er profesjonell, så er livredd for å gjøre eller si noe upassende. Det er jo jobb og vil ikke gjøre noe feil. De er også 12 år yngre enn meg. Kunne sikkert hatt sex i timesvis med de. Hsr god kjemi med de, så tror det ville blitt veldig bra🥰 Sist jeg hadde en skikkelig bra trekant med to menn var noen år siden sist! Anonymkode: 1b3c4...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #99 Skrevet 28. februar At jeg ligger som midtpunktet i senga, mens det er 4 andre menn der. Mennene tar på meg, kysser på meg og med meg, ildner meg opp. Så er det tid for at jeg skal knulles, mennene forsyner seg av meg en etter en. De styrer kroppen min i favorittstillingene sine. Jeg nyter å føle meg fylt opp og tilfredsstilt. Ingen av mennene slutter å knulle meg før de kommer. Puppene mine blir tatt på og slikket på, sugd på. Jeg er så kåt at jeg stønner av nytelse igjennom hele seansen, jeg er ikke redd for å gi uttrykk for at jeg har det godt. Den største av de knuller meg til slutt i misjonær, den plaskvåte og kåte fitta mi sluker han. Jeg bestemmer meg for å gjøre meg litt " vanskelig " for han, jeg kniper rundt han og holder igjen. Han sier ingenting, men jeg ser at han har et lite smil i munnviken. Jeg skal forsøke å holde igjen, så lenge jeg kan. Jeg vet ikke engang om jeg greier eller orker en orgasme til. Han er sterk i muskulaturen, for jeg kjenner at jeg snart må slippe meg løs. Jeg kniper og slipper rundt han. Jeg faller for eget knep, for nå bygger orgasmen seg opp dypt inni meg. Han støter inn og ut av meg i et deilig tempo, klaskingen fra varm hud høres godt i rommet. Jeg greier ikke mer nå, jeg tar tak i ryggen hans og drar han ned til meg, tviholder på han mens jeg stønner og roper ut orgasmen min inn mot øret hans. Han brummer fornøyd mens jeg rister og skaker rundt han. Så tømmer han seg i meg mens han grådig kysser meg på munnen og på halsen. Anonymkode: 74770...36b 2 1
Sanjar Skrevet 28. februar #100 Skrevet 28. februar Å hjelpe et ungt par fra bibelbetet i Kristiansand med sin seksuelle debutt. Gutten må holde sin kjæreste i hånden mens vi gjennomfører samleie i misjonærstillingen, som øker i tempo og intensitet og ender med simultanorgasme. Etterpå begynner han å gråte, og da må jeg visst knulle ham også. Jeg etterlater paret sovende i hverandres armer og lukker døren mykt og forsiktig bak meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå