Gå til innhold

Hva er din heteste fantasi?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å slippe å ha sex resten av livet. Det er en fin fantasi. 

Anonymkode: 746b5...bc8

Du vil ikke ha, får for mye altså?

Anonymkode: 908fd...2e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Å slippe å ha sex resten av livet. Det er en fin fantasi. 

Anonymkode: 746b5...bc8

Hva med å slippe å spise god mat, drikke god vin og lytte til vakker musikk? Greit å slippe dette også. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Forestill deg et førsteklasses produkt av et kvinnfolk som suger pikken din med en så stor kraft at du kjenner sengelakenet sakte men sikkert trekke seg opp inn i brunøyet ditt!

Anonymkode: 2b9c7...f16

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ha sex med en 20 år gammel kjekk gutt. Gjerne flip fuck. 

M27

Anonymkode: 92e15...17f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva går det ut på?

Det kan gå ut på å bruke vinter ting av det en har hjemme og gjøre bdsm med en partner. Gjerne sovepose, dunjakke, pledd eller dyne og noe tau eller små stroper eller skjerf.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må jo være verdens enkleste fantasi å få oppfylt 😂 😂 😂 

Anonymkode: ddd22...5d7

Ja kan hende, men jeg er så sjenert. Og er livredd for å få noen sykdommer. Er så sykt nevrotisk, så tror ikke det hadde blitt like bra irl som i fantasien 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At jeg er med en sexy, fremmed dame, på et hotellrom, hun er blindfolded og bunnet, og jeg kan nyte kroppen hennes akkurat som jeg ønsker 🥰

Anonymkode: f33e0...a02

Det har jeg gjort flere ganger😇 Rett på sak treff. Sykt turn on🔥 Jeg er dame🤭

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Å få fistet ei dame igjen.  Gjort det 2 ganger, det var pirrende 😉😉Kona klarer ikke å bli fistet.

Fantaserer også om min kvinnelige sjef. Både hun og jeg er gift, så det vil aldri skje. 

Ha parterbytte, det jan skje. Vi har  møtt par noen ganger😉😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Forestill deg et førsteklasses produkt av et kvinnfolk som suger pikken din med en så stor kraft at du kjenner sengelakenet sakte men sikkert trekke seg opp inn i brunøyet ditt!

Anonymkode: 2b9c7...f16

Hvor finnes slike damer?

Anonymkode: ea1c5...39a

Skrevet
Ronaldo85 skrev (2 timer siden):

Vet ikke hvorfor jeg ble skapt til å tenne så hinsides på eldre damer. Det er i en helt egen klasse hva gjelder tenning. Og dessverre uprøvd.

Jeg er 39, og min heiteste fantasi er å ligge med ei på 60 pluss. Ikke hvem som helst, men ei jeg kjenner. Kollega faktisk. Stakkars henne om hun fant ut.

Jeg har ofte et fast hendelsesforløp i fantasien. Drømmer om at det starter med at hun tafser på meg på fest. Jeg blir overrasket og blir nølende og avvisende. Når vi møtes på jobb igjen angrer hun veldig, mens for meg har tankene om å hoppe til køys med henne bare vokst. Jeg spør om hun bare hadde lyst på meg i fylla eller om hun tenkte på meg i edru tilstand også. Før hun svarer sier jeg at jeg angrer på at jeg var avvisende og ønsker å prøve. Hun blir glad og bekrefter at hun har lyst meg også i edru tilstand.

Hun inviterer meg hjem til seg og vi avtaler et møte.

Del 2.

Tankene om at jeg legger dama ned på senga, sprer beina hennes og tar for meg med tunga der nede. Blir helt vill av det.. Så tabu, så skittent, så spennende.. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ung, strøken jomfru på 16-18 år. Det får meg til å komme på et par minutter.

Anonymkode: 8f3aa...320

Det alle menn drømmer om. Selv de som ikke vil innrømme det og påstår de foretrekker gamle damer

Anonymkode: d5439...5fd

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å bli tatt vare på. 

Anonymkode: a4cdc...d63

• Hjerte 1
Skrevet

Ha sex med gynokologen min før eller etter undersøkelse. Hatt han i 5år ☺️

Anonymkode: d973b...123

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. 

veronica<3, mod. 

Skrevet
Ronaldo85 skrev (2 timer siden):

Del 2.

Tankene om at jeg legger dama ned på senga, sprer beina hennes og tar for meg med tunga der nede. Blir helt vill av det.. Så tabu, så skittent, så spennende.. 

så tabu? I hvilken verden er dette tabu? Må jo være den mest generiske fantasien ever 

Anonymkode: d2ed0...30b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

så tabu? I hvilken verden er dette tabu? Må jo være den mest generiske fantasien ever 

Så du at jeg er 39 og dama jeg fantaserer om er 62? Skrev det i første innlegget.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror mange av oss beholder fantasiene for oss selv, fordi vi tror er er så hinsides tabubelagt. Til og med om vi er i forhold. 

Svaret du gir her, snonym bruker, sier meg noe om at den forestillingen mest sitter hos oss selv.

Skrevet

Fantasien om å se en pikk presse seg inn i en manns anus.

(Jeg er kvinne)

Anonymkode: 6f5c0...989

Skrevet

Kristian Kjelling 🤫

Anonymkode: 92922...664

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det alle menn drømmer om. Selv de som ikke vil innrømme det og påstår de foretrekker gamle damer

Anonymkode: d5439...5fd

Jeg tenner unektelig mer på eldre kvinner.

Skulle jeg vært med en 18-åring hadde jeg følt meg gammel og stygg. Med en eldre kvinne er jeg den unge og attraktive (ikke nødvendigvis da) og jeg liker tanken på det. Tanken på at hun får et kick ut av aldersforskjellen.

Det er bare en dimensjon jeg ikke makter å forklare. Liker tanken på at det er damene sin tur for å ta seg for av unge menn. Jeg elsker formene damer som er godt voksne ofte har. Mye hud, mye å ta i.

Ønsket mitt for 2026 er å oppleve dette.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...