Gå til innhold

dra i juleselskap plikt

Fremhevede innlegg

Skrevet

skal til min mor og søster med familie, blir så uvel av å være sammen med de ( har hele oppveksten vært dem mot meg, bare fått kritikk) er det greit å si at jeg ikke blir så lenge? og dra etter to timer? så får de bare prate om det etterpå....

Anonymkode: 4f8b2...531

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, synes 2 timer er lenge nok selv om man kommer overens jeg da

• Liker 1
Skrevet

Er du voksen? Da bestemmer du dette sekv

Anonymkode: 182d0...2e5

• Liker 1
Skrevet

Det er helt greit det. :)

• Liker 1
Skrevet

Det er helt greit, og også lurt å begrense samvær noe hvis man ikke kommer overens.

Anonymkode: 33e2b...050

Skrevet

Jeg hadde spilt akutt syk og bare avlyst det helt!

Anonymkode: bf4a2...8f3

• Liker 2
Skrevet

Man går vel ikke i juleselskap av plikt? Jeg trodde man gikk fordi man hadde LYST.
Jeg var invitert i familiemiddag i dag, men takket nei. Og det er helt ok. 

• Liker 4
Skrevet

Det er lov. Si du har dobbeltbooket deg, skal jobbe, treffe en venninne, treffe evt kjærestes familie, at du har hodepine osv. I år er mange syk også, så du kan fint lyge på deg en runde spysyke og ta livet med ro! Om du føler du må treffe de innimellom, gjør det en gang over jul slik at denne julen kan bli fredfull!

Anonymkode: 5d795...58d

Skrevet

Bare si du ikke vil.. Sånn helt seriøst. 

Anonymkode: 1d68f...7ce

Skrevet

2 timer holder lenge på besøk. Da synes jeg du har gjort din plikt. Selv er jeg som regel 1.5 - 2 timer på besøk. Jeg klarer rett og slett ikke mer.

Anonymkode: 282a4...c86

Skrevet

Helt i orden, to timer er mer enn nok, særlig når familien din er dysfunksjonell! Ingenting som er verre enn folk som ikke kjenner sin besøkstid og blir sittende rundt kaffebordet i 7-8 timer😅

Anonymkode: 0b746...0c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2025 den 13.56):

skal til min mor og søster med familie, blir så uvel av å være sammen med de ( har hele oppveksten vært dem mot meg, bare fått kritikk) er det greit å si at jeg ikke blir så lenge? og dra etter to timer? så får de bare prate om det etterpå....

Anonymkode: 4f8b2...531

kan du ikke påstå at du må arbeide løpet av julen?    

eller at du skal reise bort i høytiden. Ffamilien kan vel ikke vite om dette egentlig stemmer, eller ikke...      

Anonymkode: a8b8f...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...