Gjest Malina Skrevet 15. mai 2006 #141 Del Skrevet 15. mai 2006 Godt du følte jobbintervjuet gikk bra! Huff, blir litt trist for deg på 17.mai da! Godt du har kjæresten!! Gleder meg til mer bryllups-snakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 15. mai 2006 #142 Del Skrevet 15. mai 2006 Må få sambo til å ta ordentlig godt vare på deg! Sånne dager kan være fryktelige tunge samme hvor lang tid det har gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 15. mai 2006 #143 Del Skrevet 15. mai 2006 Malina og Little me: Nå har jeg brukt 1,5 time (!) på å oppdatere meg i de bøkene jeg følger, enten så må jeg være mer inne på KG, eller så må jeg slutte å engasjere meg i noen av bøkene hver gang jeg er innom! Nå skal jeg faktisk vaske opp og gjøre klar en maskin med klær før jeg slenger meg litt på sofaen. Er ikke så veldig trøtt enda, bare litt slapp i kroppen etter litt tuting i kveld. Hehe! God natt og drøm søtt alle snuppene mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2006 #144 Del Skrevet 15. mai 2006 Ser ut til at du trenger klemmen mer enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 16. mai 2006 #145 Del Skrevet 16. mai 2006 Gjesp! Morgenstund har gull i munn! Takk for i går kveld Marillia :smile: Akkurat kommet meg ut av dusjen her jeg nå, så nå må jeg ha en liten KG-runde og litt frokost før jeg kjører og handler inn siste rest av ting til grilling/steking (alt avhengig av været) i morra og et par sko jeg kan bruke. Har enten joggesko eller pumps liksom Litt bedre humør her i dag, i hvert fall akkurat nå. Fikk snakket med den ene halvbroren min i går kveld også, og han å savner mamma akkurat nå - så det hjelper litt det også. Han er 7 år eldre enn meg da, og vi har samme pappa. Men han var like knyttet til mamma som det jeg var omtrent. til alle som stikker innom på "lille 17. mai" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mai 2006 #146 Del Skrevet 16. mai 2006 Kanskje vi sees i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 16. mai 2006 #147 Del Skrevet 16. mai 2006 Ha en strålende 17. mai . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 16. mai 2006 #148 Del Skrevet 16. mai 2006 Jippi! FFK vant i dag jo, det var til og med en underholdende og bra kamp! Ikke dårlig! Da var det verdt å fryse litt på stadion 16. mai :-D "Rød' og hvite er de beste, heia heia Fredrikstaa" Nå er jeg så frossen at jeg skal lage meg en kopp te og sette meg med beina i ei balje med varmt vann Jeg er tilbake i morra tidlig, her skjer det ikke noe annet da enn barnetog på tv ettersom sambo skal sove litt etter jobb. til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mai 2006 #149 Del Skrevet 16. mai 2006 Heia FFk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 17. mai 2006 #150 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulere med dagen alle sammen! Her sitter jeg i slaskete joggebukse, hettegenser og ugredd hår, og ser på "God 17. mai-morgen Norge!"... Sambo sover som et lite barn nå, bare håper han ikke har tenkt til å sove HELE dagen Har jo lyst til å pynte meg litt og ut og se på livet i regnværet jeg også! Går overraskende bra i forhold til mamma i dag også, men ble litt skremt i natt egentlig. BRÅVÅKNET akkurat på klokkeslettet for når mamma døde, kl 0120. Fikk litt gåsehud da kan man si! Uansett, kos dere i dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mai 2006 #151 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulere med dagen alle sammen! Her sitter jeg i slaskete joggebukse, hettegenser og ugredd hår, og ser på "God 17. mai-morgen Norge!"... Sambo sover som et lite barn nå, bare håper han ikke har tenkt til å sove HELE dagen Har jo lyst til å pynte meg litt og ut og se på livet i regnværet jeg også! Uansett, kos dere i dag alle sammen ← Signerer denne. Gjør akkurat det samme og sambo sover Utrolig trist dag for deg da, en dag hvor man skal ha det bare gøy og kose seg. Tenker masse på deg i dag og hvordan du har det på en sånn dag Kanskje vi sees i fredrikstads gater i løpet av dagen Ha en fin 17.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mai 2006 #152 Del Skrevet 17. mai 2006 Ja hvem som helst hadde fått gåsehud da tror jeg.. Synd med dårlig vær idag, men må lissom en tur til byen for å se på livet allikevel!!!!! Flagget er satt ut, jeg her nesten ferdig kledd, ser på god morgen norge mens sambo har dratt ut på dagens strabaser (spiller i veterankorps) Ha en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 17. mai 2006 #153 Del Skrevet 17. mai 2006 Går overraskende bra i forhold til mamma i dag også, men ble litt skremt i natt egentlig. BRÅVÅKNET akkurat på klokkeslettet for når mamma døde, kl 0120. Fikk litt gåsehud da kan man si! Huff, dette kan jeg skjønne var en litt skremmende opplevelse. Håper du får en fin dag selv om dette er en spesiell dag for deg. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2006 #154 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 17. mai 2006 #155 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg sitter forsatt i sofaen med en klengete pus på fanget jeg da. Akkurat som ho skjønner at jeg trenger litt kos i dag! Sitter og lurer litt på hva jeg skal ha på meg, har så utrolig mye klær, men ikke en tråd å ha på meg! Hehe! Kjent problem for flere det vel? Går greit i dag i hvert fall, er alltid verst på morgenen. Nå har jeg sittet og sett litt i albumet mitt med bilder av mamma - veldig koselig å kunne bruke denna dagen til å tenke på gode minner også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 17. mai 2006 #156 Del Skrevet 17. mai 2006 Så godt å høre at du klarer å sitte å mimre. Virker som du takler dette på en flott måte!! Ha en super 17. mai!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 17. mai 2006 #157 Del Skrevet 17. mai 2006 x-tra stor kos til deg snuppa på denne dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 18. mai 2006 #158 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg sitter forsatt i sofaen med en klengete pus på fanget jeg da. Akkurat som ho skjønner at jeg trenger litt kos i dag! Sitter og lurer litt på hva jeg skal ha på meg, har så utrolig mye klær, men ikke en tråd å ha på meg! Hehe! Kjent problem for flere det vel? Går greit i dag i hvert fall, er alltid verst på morgenen. Nå har jeg sittet og sett litt i albumet mitt med bilder av mamma - veldig koselig å kunne bruke denna dagen til å tenke på gode minner også :-D ← Er det nok godt for deg å tenke på gode minner! Håper du hadde en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 19. mai 2006 #159 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei vennen! Hva skal du i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 19. mai 2006 #160 Del Skrevet 19. mai 2006 Innom for å ønske deg ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå