Gå til innhold

Den lille røde


Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Gjest Rødtoppen

*Host, host* Er ikke noe morsomt å være forkjøla altså, spesielt ikke i denna varmen :sur: MEN, jeg har fått ordnet meg fri i morra i hvert fall - så da skal jeg ikke på jobb før på fredag heldigvis. Satse på å komme meg en del til da!

Akkurat nå i sommer (i ferien fra nattjobben i hjemmesykepleien), jobber jeg på et sykehjem her i byen på en korttidsavdeling. Skjer noe hele tiden, mange som har vært veldig syke i sommer - og mange som har dødd. Varmen tar nok knekken på mange... Fra 1. oktober går jeg inn i et 100 % svangerskapsvikariat i hjemmesykepleien et annet sted her i byen, og fra neste sommer får jeg kanskje tilbud om en 80 % fast stilling der jeg jobber nå i sommer. Det hadde vært deilig altså :sjarmor:

Nuh skal jeg gå og dusje av meg svetten etter dagen på jobb (ble litt ekstra siden jeg ikke er i form så klart) så blir det sofa og en kopp te tror jeg...

Uansett, koselig å være tilbake jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg god bedring :) Ikke noe gøy å være i dårlig form i denne sommervarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

HJELP!! Jeg har mistet stemmen! HELT! Kommer bare pipelyder når jeg prøver å snakke :overrasket: Ganske greit at jeg blir hjemme fra jobb i morra da gitt, hadde vært vanskelig å snakke med tunghørte gamlinger UTEN stemme... Koselig... :ler:

Nei, tror jammen jeg skal gå og legge meg snart jeg, kanskje jeg kommer meg litt hvis jeg får sovet litt mer enn jeg gjorde i natt!

Stor :klem: til dere alle - men pass dere så dere ikke blir smittet av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Stor  :klem: til dere alle - men pass dere så dere ikke blir smittet av meg!

Vet du hva...jeg merker jeg har litt vondt i halsen. Litt feber tror jeg også jeg har.

:overrasket::ler:

God bedring. Håper du får sove bedre i natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah... En uforventet fridag i dag - selv om jeg er helt på en snurr pga forkjølelsen da... Skal snart ta meg litt frokost, tror det blir havregrøt og te gitt, litt problemer med å svelge enda! Hehe! Og stemmen har fortsatt ikke komme tilbake, sambo kaller meg bare Tause T her nå - han synes vel det er deilig ;)

Hvordan går det med jakt på leilighet og sånt da?

:klem: fra snørra

jeg har fått alt iorden....så til helga blir det vel begynnelsen på flyttings..*ler* Tause T ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Jaja, nå begynner jeg i hvert fall å bli litt bedre her. Har kommet dit i forkjølelsen at jeg HOSTER nå - til jeg brekker meg. Og så hoster jeg litt til etter det... :overrasket: Men for meg så er det i hvert fall et tegn på at det er i ferd med å gå over!

Nå begynner det å snevre seg inn i forhold til hva slags bil vi skal kjøpe også, i går falt Peugeot 307 SW ut av kampen, så nå står det mellom Ford Focus stv og Opel Astra stv. Vi skal låne Opel i dag, og for å si det sånn så bør den være veeldig bra hvis vi ikke skal kjøpe Forden. ALT peker mot Ford nå i hvert fall, så vi får se :-D

Én ting jeg har glemt å si her inne da, jeg skal bli TANTE! Den yngste broren min (30 år) skal bli pappa i februar/mars. Frugan hans er skikkelig dårlig allerede, så jeg spår at det er ei lita jente inni der! Hehe! Gleder meg til vi skal begynne å produsere sneip jeg... Inntil videre får det greie seg med tørrtreninga :sjenert:

Nei, en liten dagbokrunde nå, så blir det sofa og te på meg. Godt med noe varmt for å få opp ting og tang, for å si det sånn.

:klem::klem: jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

SUKK! Snart jobb igjen nå gitt, og jeg er fortsatt ikke bra enda... Da jeg stod opp i stad så oppdager jeg i tillegg at jeg har fått øyekatarr, så nå ser jeg ikke så mye heller... Håper tilsynslegen på sykehjemmet kan skrive ut en respt på kloramfenikol til meg i ettermiddag, ellers så blir det en tur på legevakta i kveld liksom. Og det har jeg ikke så veeldig lyst på...

Nei, får prøve å få i meg litt mat her vel - ikke akkurat mest lyst på mat om dagen...

:klem: på snuppene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

GJESP!! Hadde jammen vært digg med fri i helga, men NEI DA! Jeg skal på jobb og vaske både det ene og det andre! Hehe! Er så mye dårlige folk om dagen, og blir så mye ekstra - MEN det er jo det som er fint med denna jobben også da. Skal ikke klage jeg - FY! :ler:

Dere får ha ei god helg alle sammen, på mandag kommer jeg nok tilbake tenker jeg ;)

:klem: på dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Rødtoppen som jobber i helga ;) Det er jo typisk det at akkurat den uken man må jobbe helgen, er den uken man kunne trengt en frihelg aller mest.

Har du 3. hver helg nå?

Jeg stikker på ferie i morgen,så du får ha det fint til vi snakkes igjen. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Der var Rødtoppen blitt blond igjen gitt, minn meg på å fortsette å være det samme hva jeg sier. Blir alltid mest fornøyd med lyst hår uansett :ler:

Formen er mye bedre, og det har gått greit på jobb i helga selv om jeg har hostet LITT kan man si! Hehe! Mye å gjøre da, så tida har i hvert fall gått veldig fort i helga. Nå skal jeg jobbe to netter, og sent på fredag. Så skal jeg ha fri til helga faktisk! :sjarmor:

Ellers er det ikke så mye nytt på denna fronten, driver og pakker litt om dagen. Er helt utrolig hvor mye dritt man faktisk har - deilig å få ryddet opp litt innimellom ja. Skal være ute av leiligheten her innen 1. september - det er snart det! :overrasket: Tida flyr!

Nei, nå en liten runde her inne, så lage meg litt middag og sløve før jeg skal på jobb. Blir uvant å jobbe natt igjen nå...

:klem: på jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri hadde klart den jobben du har, hvis sambo er hjemme når jeg spyr så må han ta spybøtta mi :ler:

Jobbing = Cash :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rødtoppen

Iss: for å si det sånn - jeg takler ikke spy og slim så veldig bra jeg heller, hender jeg brekker meg litt i smug! :ler:

Uff, fikk nettopp tlf fra pappa om at han må på sykehuset. Han har vært nummen i høyre arm siden fredag og tok først kontakt med legen i dag (mannfolk). Legen var veldig usikker, og sendte han til nevro for en skikkelig undersøkelse. Med min bakgrunn så tenker jeg jo så klart både det ene og det andre... SELV om han ikke har noen andre symptomer, så tar pessimisten i meg over og jeg tenker i retning av sivende hjerneblødning eller noe sånt...

Litt for spennende egentlig det her, spesielt siden han bor i Lørenskog og jeg ikke får vært der. MEN, jeg får vel oppdatering i løpet av kvelden - får håpe det bare er noe stive muskler eller noe sånt som gjør det :overrasket: X'er fingre for han, han er jo tross alt faren min selv om vi ikke har verdens beste kontakt etter at mamma døde! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Jaja, da var diagnosen klar for pappa - hjerneslag, antakelig som følge av ukjent atrieflimmer... :tristbla: Akkurat nå hadde det vært fint om jeg IKKE skulle på jobb i natt, for da kunne jeg dratt oppover og besøkt han på sykehuset... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Du kan ikke få noen til å jobbe for deg??

Jeg kan absolutt ingenting om hjerneslag, men hvis det var et lite ett, så går det bra med han????

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, så leit med pappan din :tristbla: Håper du fikk dratt oppover å besøkt han i går kveld selv om du egentlig skulle på jobb.. Du har vel rett på fri ( permisjon ) eller noe sånt når det skjer noe sånt med den nærmeste familien?

Håper det går bra med han :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...