Gå til innhold

Den lille røde


Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Der var du jo!!!

Håper dere får solgt snart altså, på tide det nå :Nikke:

Og boka skal nok ikke bli kald nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Malina

Hei!

Nå venter jeg fælt på at du skal komme tilbake! Er lenge siden jeg har hørt noe fra deg,så lurer veldig på åssen det står til,vettu ;) Gleder meg til du kommer tilbake igjen,men skjønner at det er mye akkurat nå.

Savner deg!! :klem:

Håper det står bra til med deg, ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

HEIHEIHEI alle jentene mine!!!

NÅ er jeg tilbake igjen her, ENDELIG fått kommet oss på nett igjen. Har savnet dere noe helt utrolig masse alle sammen!!

For å gjøre en lang historie kort kan jeg jo nå si at jeg og sambo har forlovet oss (4mm glatte ringer i hvitt gull), leiligheten ble solgt forrige lørdag for 1,150 mill, det er vi veldig fornøyd med. Ellers er pusen vår blitt påkjørt i sommer, det var veldig trist... :grine: Var veeldig uvant de første ukene, å ikke ha en langhåret venn som alltid venter på deg... Men men, går seg til det også. Blir ny pus til neste år når vi tar over huset til svigers, regner med at det nye står klart til påske allerede :-D

Ellers er det full fart og jobbing om dagen, har hatt fri i helga - så har hatt to deilige dager på Mærrapanna nå. Helt nydelig å bare sole og bade :-D Nå skal jeg bare stikke innom dere alle sammen og si hei, så skal jeg ta meg en dusj for å få av saltvannet ;)

Stor :klem: til dere alle sammen, nå er jeg endelig her igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Så gøy at du er tilbake igjen :)

Gratulerer masse med forlovelse. Hvitt gull er jo kjempe stilig da :)

Trist å høre om pusen deres, det er forferdelig når det skjer noe med de firbeinte små, så en trøsteklem sendes til deg :klem:

Håper du får en fortsatt koselig søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Måtte jo stjele denne også:

Høyre eller venstrehendt: Høyre

Humør akkurat nå: Fornøyd og snørrete ;)

Favoritgodteri: Melkesjokolade!!!

Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Innmat, lutet og gravet fisk...

Klær akkurat nå: Svart D&G singlet, kort grått skjørt

Musikk akkurat nå: Ravi (hehe)

Hva sa du sist: "sparke bra da" Sambo dro nettopp på fotballtrening

Sommerplaner: Jobbe, jobbe og jobbe + sole, sole og sole!!!

Er du flink i matte: Jeg var det en gang...

Vin eller øl: Først øl så vin

Hvor mange puter sover du med: 1 under hodet og en under armen

Favorittvær: Bare det ikke blåser er det meste bra! Men sol er best da!

Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Sambo, ubegrenset med drikkevarer og senga vår

Spiller du et instrument: hvis PlayStation er et instrument?

Morgenfugl eller natteravn: Morgenfugl... *rødme*

Sparer eller sløser: Sparer :sjarmor:

Hvem er viktigst for deg: Sambo og venner/familie

Beste film: Er det lov å kalle "Friends" for film?? haha

Tror du på liv på andre planeter: Ja, så absolutt

Husker du din første kjærlighet? Jah

Har du noen homoseksuelle venner: Nei, ikke nå lenger

Tror du på mirakler: Ja

Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Absolutt! Tålererer ikke utroskap..

Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Som sykepleier, ja - abolutt. Som privatperson lar jeg meg lettere irritere...

Hvor mange barn vil du ha: Toppen to...

Kino eller spasertur: Spasertur

Er du kilen: JA

Snorker du?: Ikke når jeg er våken ;)

Stjernetegn: Skytten

Er du redd for insekter: Nei

Ekleste insekt: Digre edderkopper (snakker her hårete skapninger)

Største svakhet: Gråter når jeg blir sint...

Dette er jeg flink til: Det jeg bestemmer meg for (men har 10 tommeltotter da)

Beste bok?: Vanskelig... DaVinci-koden, Engler og demoner, Harry Potter osv osv

Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å kunne utføre magi :)

Potetgull, gulrøtter eller smågodt?: Potetgull - dessverre...

Pizza eller hamburger?: Millepizza!

Skriver du dagbok? Ja, hvis den her inne teller ;)

Har du kjæreste?: Supergutten min ja

Tatoveringer eller piercinger: Egentegnet tribal på høyre ankel/legg

Rotete eller ryddig: RYDDIG - ala Monica i Friends *rødme*

Gynger du på stolen: Nei

Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Absolutt :-D

Hvilken hånd holder du gaffelen i: Vanligvis den venstre og kniven i den høyre, men hvis jeg bare skal bruke gaffelen bruker jeg høyre..

Hvordan er din drømmemann/kvinne: Som samboeren min, snill, tolerant, ikke sjalu, myk og god :-D

Hvor mange søsken har du?: To halvbrødre

Hva er du mest redd for: Å miste sambo...

Salter du maten: Nope, bruker bare krydder

Liker du å synge: Ja, når jeg er alene eller med singstar! (siterer iss her gitt)

Anser du deg selv som sterk: Ja, både fysisk og psykisk

Soler du deg: Ja, men helst med anledning til å bade samtidig :-D

Hva gjør du når du får hikke: Drikker et glass vann fra gal side av glasset (altså der nesa vanligvis er... hehe)

Har du noen komplekser: Komplekser, hva er det? :ironi:

Røyker du?: NEI, aldri prøvd heller (mamma døde av det...)

Snuser du?: Bare ufrivillig hvis jeg kliner med sambo når han gjør det (ÆSJ)

Kaffe, te eller ingenting?: Svart kaffe eller te med melk og sukker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rødtoppen

STØNN! Mandag morgen og jeg er så sausa forkjøla at jeg nesten ikke klarer å stå på beina her... Kanskje sovet 1 time i sittende stilling i natt, da jeg er HELT tett i nese og hals. Har feber og greier her nå, deilig... Og så skal jeg på jobb både i dag og i morra, tror kanskje jeg må levere en egenmelding for halve dagen i dag og i morra. Orker nesten ikke løfte armene her engang - ligger det influensa i lufta her?? *sukk* Skal jobbe i helga også, og det er viktigere enn to vanlige ukedager - er helt håpløst å få tak i folk nå om sommeren :grine: Begynner vel kanskje å bli litt bedre nå, men... Nå som den verste fellesferien er over...

Nei, nå får jeg prøve å få i meg litt drikke (ja, jeg er SÅ trang i halsen nå gitt) så en tur innom bensinstasjon og kjøpe halslinser eller noe før jeg krøker meg til sykehjemmet (hvor fint er det å gå blant de gamle og syke å smitte de liksom...)

Slækk :klem: til jentene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Endelig er du tilbake!! :hoppe: Jeg ble så glad i går når jeg så at du var tilbake at tårene begynte å renne.... :sjenert:

For å gjøre en lang historie kort kan jeg jo nå si at jeg og sambo har forlovet oss (4mm glatte ringer i hvitt gull), leiligheten ble solgt forrige lørdag for 1,150 mill, det er vi veldig fornøyd med. Ellers er pusen vår blitt påkjørt i sommer, det var veldig trist...  :grine: Var veeldig uvant de første ukene, å ikke ha en langhåret venn som alltid venter på deg... Men men, går seg til det også. Blir ny pus til neste år når vi tar over huset til svigers, regner med at det nye står klart til påske allerede :-D

Gratulerer med forlovelsen,vennen! Så koselig! :hjerter_rundt:

Du snakket jo om det før du "ble borte",så jeg var ekstra spent på hvordan det hadde blitt med de planene... ;) Kan tenke meg de ringene er råfine!

Heldiggrisen...jeg er overbevist om at livet mitt hadde blitt sååå mye bedre med en ring på fingeren :hoho:

Trist at katten din døde! :troest: Sånt er bare kjempe trist!

Ellers er det full fart og jobbing om dagen, har hatt fri i helga - så har hatt to deilige dager på Mærrapanna nå.

Hvilken jobb har du nå? Synes du snakket noe om 100% i hjemmesykepleien??!

STØNN! Mandag morgen og jeg er så sausa forkjøla at jeg nesten ikke klarer å stå på beina her... Kanskje sovet 1 time i sittende stilling i natt, da jeg er HELT tett i nese og hals. Har feber og greier her nå, deilig...

Nei, nå får jeg prøve å få i meg litt drikke (ja, jeg er SÅ trang i halsen nå gitt) så en tur innom bensinstasjon og kjøpe halslinser eller noe før jeg krøker meg til sykehjemmet (hvor fint er det å gå blant de gamle og syke å smitte de liksom...)

Huff,så kjedelig å bli syk nå. Skjønner veldig godt at du ikke er så i form, og ihevrtfall ikke til å gå rundt på jobben når du slik du beskriver.

Best å holde seg hjemme både for sitt eget beste,og ikke minst for å unngå smitte. Håper det går i orden at de finner noe andre.

God bedring!

STOR :klem: til deg. Godt å ha deg tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...