iss Skrevet 7. juni 2006 #181 Del Skrevet 7. juni 2006 Grattis med jobb!!! Så morro!!! Vi venter tålmodig på deg i vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #182 Del Skrevet 7. juni 2006 Så moro med jobb!!! Og jeg venter tålmodig... Kanskje ikke tålmodig, men jeg venter i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 8. juni 2006 #183 Del Skrevet 8. juni 2006 En liten oppdatering i min tilværelse om dagen, rekker dessverre ikke innom resten av bøkene nå I hvert fall, jeg var jo på jobbintervju her for ei lita stund siden i forbindelse med en 100 % fast stilling i hjemmesykepleien. Den fikk jeg ikke, men i går fikk jeg tilbud om et års vikariat 100 % på dagtid + hver 4. helg på samme sted! Jeg takket så klart ja til den, så nå er jeg veeldig fornøyd her. Begynner i den jobben rundt 1. september :-D Fikk 20 flotte røde roser av samboeren min og greier i går som en liten gratulasjon På leilighetsfronten går det heller tregt om dagen, men vi har is i magen! Har en følelse av at vi har fått solgt før oktober i hvert fall! Nei, nå må jeg stikke avgårde igjen. Jeg lover å oppdatere meg hos dere alle når vi får nett igjen! fra Rødtoppen! GRATULERER VENNEN! Bra å få seg 100% stilling! Ikke så lett å få seg fast stilling som sykepleier over alt,etter hva jeg har skjønt Jeg venter spent på mer oppdatering! Ha det fint så lenge,da! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 8. juni 2006 #184 Del Skrevet 8. juni 2006 Grattis snuppa me jobben ....sååå bra ,kan hende den blir fast etterhvert el??venter på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #185 Del Skrevet 9. juni 2006 Gratulerer med jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #186 Del Skrevet 9. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 14. juni 2006 #187 Del Skrevet 14. juni 2006 Bare så vidt innom for å si hei til dere alle sammen! Nå som jeg ikke har nett om dagen, nyter jeg det fine været i stedet for og jobber hardt med brunfargen. Jeg skal bare ha ei uke ferie i sommer, så jeg får benytte meg av det nå som jeg enda ikke har begynt med sommerjobbinga mi! Hehe! Ellers er alt bra snupper, fortsatt ikke noe respons på leiligheten vår da... Stor til dere alle sammen her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juni 2006 #188 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja vi har hatt fint vær de siste dagene!!! Deilig det da.. Jeg jobber også nesten hele sommeren, så får nyte det når vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 15. juni 2006 #189 Del Skrevet 15. juni 2006 Bare så vidt innom for å si hei til dere alle sammen! Nå som jeg ikke har nett om dagen, nyter jeg det fine været i stedet for og jobber hardt med brunfargen. Jeg skal bare ha ei uke ferie i sommer, så jeg får benytte meg av det nå som jeg enda ikke har begynt med sommerjobbinga mi! Hehe! Ellers er alt bra snupper, fortsatt ikke noe respons på leiligheten vår da... Stor til dere alle sammen her inne! ← Nyt ferieuken og den varme solen! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 15. juni 2006 #190 Del Skrevet 15. juni 2006 Koselig å se at du har det bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. juni 2006 #191 Del Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer med jobb! Ser dere skal forlove dere i juli også. Når blir det bryllup da? Har så fryktelig lyst å gifte meg med sambo, vurderer om jeg må ta saken i egne hender.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 16. juni 2006 #192 Del Skrevet 16. juni 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 21. juni 2006 #193 Del Skrevet 21. juni 2006 Miss U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 21. juni 2006 #194 Del Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer med jobb Det er jo kjempe bra Håper du får en fortsatt koselig onsdagskveld og at du snart er på nett igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 22. juni 2006 #195 Del Skrevet 22. juni 2006 HEIA SNUPPA MISS U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #196 Del Skrevet 23. juni 2006 Ha en flott St. Hanshelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 27. juni 2006 #197 Del Skrevet 27. juni 2006 *vente vente vente vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. juni 2006 #198 Del Skrevet 28. juni 2006 åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nå må du komme snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. juni 2006 #199 Del Skrevet 28. juni 2006 *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 28. juni 2006 #200 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei alle snuppene mine!!! Jeg SAVNER dere her inne jeg... Vi har bestilt nett til leiligheten vår, kommer installatør 5. juli - så da kommer jeg i hvert fall på nett igjen :-D :-D Vi jobber fortsatt med salg av leiligheten, i morra kommer det to og skal ha individuell visning - de ringte i dag begge to. Hadde vært deilig å bli ferdig med detta nå gitt... Men vi har i hvert fall is i magen! På mandag var vi og bestilte forlovelsesringer, 5 mm hvitt gull - helt enkle. Skal fatte inn noen diamanter i min når vi skal gifte oss. Vet ikke helt når det blir enda, men enten til sommeren eller året etter - kommer litt an på pengene gitt! Ellers skulle jeg gjerne tittet innom dere alle, men nettiden her er begrensa - så jeg får komme sterkere tilbake. I hvert fall utrolig hyggelig at dere er innom innimellom og holder boka mi lunken i hvert fall Stor god til dere alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå