Gå til innhold

Den lille røde


Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Little me

Så moro med jobb!!! :hoppe:

Og jeg venter tålmodig...

:sjenert:

Kanskje ikke tålmodig, men jeg venter i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
En liten oppdatering i min tilværelse om dagen, rekker dessverre ikke innom resten av bøkene nå  :sur:

I hvert fall, jeg var jo på jobbintervju her for ei lita stund siden i forbindelse med en 100 % fast stilling i hjemmesykepleien. Den fikk jeg ikke, men i går fikk jeg tilbud om et års vikariat 100 % på dagtid + hver 4. helg på samme sted! Jeg takket så klart ja til den, så nå er jeg veeldig fornøyd her. Begynner i den jobben rundt 1. september :-D Fikk 20 flotte røde roser av samboeren min og greier i går som en liten gratulasjon :sjarmor:

På leilighetsfronten går det heller tregt om dagen, men vi har is i magen! Har en følelse av at vi har fått solgt før oktober i hvert fall!

Nei, nå må jeg stikke avgårde igjen. Jeg lover å oppdatere meg hos dere alle når vi får nett igjen!

:klem: fra Rødtoppen!

GRATULERER VENNEN!

Bra å få seg 100% stilling! Ikke lett å få seg fast stilling som sykepleier over alt,etter hva jeg har skjønt :forvirret:

Jeg venter spent på mer oppdatering! ;)

Ha det fint så lenge,da! Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis snuppa me jobben ....sååå bra ,kan hende den blir fast etterhvert el??venter på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Bare så vidt innom for å si hei til dere alle sammen! Nå som jeg ikke har nett om dagen, nyter jeg det fine været i stedet for og jobber hardt med brunfargen. Jeg skal bare ha ei uke ferie i sommer, så jeg får benytte meg av det nå som jeg enda ikke har begynt med sommerjobbinga mi! Hehe!

Ellers er alt bra snupper, fortsatt ikke noe respons på leiligheten vår da...

Stor :klem: til dere alle sammen her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja vi har hatt fint vær de siste dagene!!! Deilig det da.. Jeg jobber også nesten hele sommeren, så får nyte det når vi kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Bare så vidt innom for å si hei til dere alle sammen! Nå som jeg ikke har nett om dagen, nyter jeg det fine været i stedet for og jobber hardt med brunfargen. Jeg skal bare ha ei uke ferie i sommer, så jeg får benytte meg av det nå som jeg enda ikke har begynt med sommerjobbinga mi! Hehe!

Ellers er alt bra snupper, fortsatt ikke noe respons på leiligheten vår da...

Stor  :klem: til dere alle sammen her inne!

Nyt ferieuken og den varme solen!

:klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb!

Ser dere skal forlove dere i juli også. Når blir det bryllup da?

Har så fryktelig lyst å gifte meg med sambo, vurderer om jeg må ta saken i egne hender....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zenta

Gratulerer med jobb :) Det er jo kjempe bra :)

Håper du får en fortsatt koselig onsdagskveld og at du snart er på nett igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rødtoppen

Hei alle snuppene mine!!! Jeg SAVNER dere her inne jeg... :grine::grine:

Vi har bestilt nett til leiligheten vår, kommer installatør 5. juli - så da kommer jeg i hvert fall på nett igjen :-D :-D

Vi jobber fortsatt med salg av leiligheten, i morra kommer det to og skal ha individuell visning - de ringte i dag begge to. Hadde vært deilig å bli ferdig med detta nå gitt... :sur: Men vi har i hvert fall is i magen!

På mandag var vi og bestilte forlovelsesringer, 5 mm hvitt gull - helt enkle. Skal fatte inn noen diamanter i min når vi skal gifte oss. Vet ikke helt når det blir enda, men enten til sommeren eller året etter - kommer litt an på pengene gitt! ;)

Ellers skulle jeg gjerne tittet innom dere alle, men nettiden her er begrensa - så jeg får komme sterkere tilbake. I hvert fall utrolig hyggelig at dere er innom innimellom og holder boka mi lunken i hvert fall :legrine:

Stor god :klem: til dere alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...