Gullet26 Skrevet 29. august 2006 #261 Del Skrevet 29. august 2006 Hellu...åssen står det til med ryggen??Hvordan var helga?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. august 2006 #262 Del Skrevet 29. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #263 Del Skrevet 30. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 30. august 2006 #264 Del Skrevet 30. august 2006 Hei alle jentene mine!! NÅ er vi endelig ferdig med å flytte, fikk vasket siste rest i stad. Så nå blir det mer KG tid på meg etter hvert. Men akkurat nå er jeg bare innom for å si at jeg fortsatt lever, og at helga på fjellet forresten var veeldig bra!! I kveld skal jeg på jobb, og i morra kveld også. Så har jeg fri fram til 11. september, da begynner jeg i den nye jobben I helga tenker jeg at jeg skal få oppdatert meg her inne - nå har vi til og med hver vår PC på dere snupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 3. september 2006 #265 Del Skrevet 3. september 2006 OH! Det er LITT uvant å bo sammen med noen igjen ja, bortsett fra sambo så klart. Ille å måtte ta hensyn til noen andre hele tiden, i forhold til tid på badet, spising, soving og i det hele tatt. MEN, vi trøster oss med at det bare er for en periode... Nå skal jeg prøve å oppdatere meg litt her inne før jeg spiser litt frokost og trekker meg tilbake på rommet vårt. Sambo jobber overtid i dag, og begge svigers er hjemme for å ha en stille søndag... Bortsett fra det er alt bare bra her, jeg begynner i den nye jobben 11. september, grugleder meg litt. Spennende og skummelt på samme tid, alltid merkelig å være ny på et sted... Uansett, til dere alle denne søndags morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 3. september 2006 #266 Del Skrevet 3. september 2006 Hei vennen! Koselig at du er innom og oppdaterer i boken din! Spennende med ny jobb! Åssen jobb var det igjen? (jeg har gullfiskhukommelse, I know) Nå får du bare kose deg med fridagene før du setter i gang med den nye jobben. (vel, mye fri blir det vel kanskje ikke siden dere holder på med huset?!) Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. september 2006 #267 Del Skrevet 3. september 2006 Koselig å høre fra deg igjen! Og for ett uvær vi hadde i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #268 Del Skrevet 3. september 2006 4 måneder og 28 dager til dere drar igjen - får jeg bli med? Sitter mye å surfer på nettet, har lyst til å dra til Koh Samui eller en annen øy. Er så reisesyk... Det blir jo nesten som å bo "hjemme" igjen dette nå, men når dere vet det bare er for en kort periode, så er det vel lettere Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. september 2006 #269 Del Skrevet 3. september 2006 Halla snuppa.... ja hold ut snart har dere deres eget igjen.må sende meg bilde på pm så jeg får se hvordan det blir hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. september 2006 #270 Del Skrevet 3. september 2006 Kan tenke meg at det er uvant å bo sammen med noen andre enn sambo igjen ja.. Veit ikke om jeg hadde taklet det noe særlig godt jeg, men for en periode så går jo det meste da.. Så gøy med ny jobb da Nyt fridagene frem til den nye jobben begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 3. september 2006 #271 Del Skrevet 3. september 2006 Hei vennen! Koselig at du er innom og oppdaterer i boken din! Spennende med ny jobb! Åssen jobb var det igjen? (jeg har gullfiskhukommelse, I know) Nå får du bare kose deg med fridagene før du setter i gang med den nye jobben. (vel, mye fri blir det vel kanskje ikke siden dere holder på med huset?!) Stor til deg! ← Spennende med ny jobb ja, litt sommerfugler i magen allerede. Skal jobbe 100 % på dagtid i hjemmesykepleien et sted her i byen fram til juli neste år (svangerskapsvikariat). Får stilling som assisterende avdelingssykepleier, men vet ikke om jeg kommer til å fungere som det da! Uansett morsomt å bytte beite, lære litt mer enn bare av nattejobbinga. Med tanke på huset så er det egentlig ikke så mye å gjøre her. Nye leiligheten til svigers er det helt og holdent en snekker som skal ordne - det er et sånt "nøkkelen i døra-bare å flytte inn med en gang" opplegg. HÅPER at det skal være ferdig til sommeren i hvert fall. *krysser fingre, tær, armer og bein* Koselig å høre fra deg igjen! Og for ett uvær vi hadde i går kveld ← Uvær i går kveld ja, det skal være snickers og twist!! Sånn som det er nå har vi soverom mor syd, og jeg skal si deg at vi hadde litt av et lysshow inn på rommet! Men jeg liker tordenvær jeg da, så lenge det ikke er altfor nærme 4 måneder og 28 dager til dere drar igjen - får jeg bli med? Sitter mye å surfer på nettet, har lyst til å dra til Koh Samui eller en annen øy. Er så reisesyk... Det blir jo nesten som å bo "hjemme" igjen dette nå, men når dere vet det bare er for en kort periode, så er det vel lettere Ha en fin søndag ← Turen kommer stadig nærmere ja, gleder meg masse. Skal spare plass i kofferten til deg jeg vet du, kommer ikke til å ha med oss så mye ting nå. Heller basere oss på å kjøpe en del klær der nede - BILLIG! Koh Samui ser jo helt fortryllende ut dah... *drømme* Og ja, det skal være helt sikkert at detta her er som å bo hjemme igjen! MEN, det skal gå. Vi får være flinke sånn at vi ikke går hverandre på nervene. Akkurat nå er det f.eks. bare én do her i huset (den andre er knust) skal kjøpe ny til uka. 4 mennesker og diverse ærender på bader er ikke alltid like hyggelig Halla snuppa.... ja hold ut snart har dere deres eget igjen.må sende meg bilde på pm så jeg får se hvordan det blir hos dere ← Vi skal holde ut og henge i stroppen her vi. Trøster oss med at det mest sannsynlig er ferdig i hvert fall til neste sommer. Spørs om det ikke blir en ny ticker neders i signaturen min etter hvert vel? x dager igjen til vi tar over huset! Kan tenke meg at det er uvant å bo sammen med noen andre enn sambo igjen ja.. Veit ikke om jeg hadde taklet det noe særlig godt jeg, men for en periode så går jo det meste da.. Så gøy med ny jobb da Nyt fridagene frem til den nye jobben begynner ← Takler det greit nok hittil i hvert fall, passer på å ikke sitte oppå svigers hele tiden. I hvert fall greit at vi har eget ROM å trekke oss tilbake på med den bærbare pc'n, tv med dvd og playstation. Tv-kanalene må vi ut i stua for å se på... Ha en fortsatt god søndag alle snuppene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 5. september 2006 #272 Del Skrevet 5. september 2006 4 måneder og 26 dager til vi drar til Thailand!! Bare en liten tur innom, må forte meg ut i det fine været som er nå i dag. I morra og torsdag er det jo meldt bare dritten - så da blir det litt mer KG tid på meg da (i tillegg jobber sambo sent disse to dagene - så da er det enda en unnskyldning til å trekke meg inn på rommet med pc'n) Liten dagbokrunde nå, så ut og lufte hunden tenker jeg (nydelig, sta liten dvergschnauzer) på dere jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 9. september 2006 #273 Del Skrevet 9. september 2006 Huset for oss selv i helga jo, svigers er på hytta på fjellet og vi er her HELT alene! Deilig! En liten forsmak på hvordan det blir å bo her alene (men så klart da med våre egne møbler og innredning!) I går fikk vi levert alt av papirer til han som skal være byggmesteren vår, så nå er alt opp til han om vi får lagd grunnmur i år eller ikke. Kommunen har vanligvis 3 ukers behandlingstid på saker der ALT er i orden med underskrifter osv. Så vi krysser fingrene, og hvis ikke det hjelper så er faren til den ene snekkeren høyt oppe i det i kommunen her med alt som har med plan og bygging å gjøre, så det ordner seg nok. :-D Han som skal være byggmester her har lovet oss at leiligheten skal være innflyttingsklar til påske, så da har han fram til slutten av mars neste år på å bli ferdig! Kryss fingre og tær for at alt går som det skal, blir lenge nok uansett å bo sammen med svigers altså Etterpå kommer pappa og eldste broren min innom, de skal flytte campingvogna til pappa i dag, og så kommer de innom her etter det. Vi driver og pusser opp dassen i kjelleren (må ha to doer når vi er fire voksne som står opp samtidig osv) og så passer det seg sånn at broren min har mesterbrev som gulvlegger. Og VI er ikke så flinke til akkurat det der! Så da får han lov til å legge det når han først er nedover også Må jo utnytte seg LITT av søsknene sine vel? Ellers har jeg ikke store planer for helga, sambo jobber netter i helga. Så jeg har huset helt for meg selv fra kl 18 i kveld, så da blir det vel litt Friends, litt PC og litt Tomb Raider Legend på PS2. Har jo fått helt dilla, skulle vært like tøff som ho derre Lara Croft ja Ellers er det bare å lade opp til ny jobb på mandag, og etter det blir det full pupp med jobbing også. 100 % blir uvant altså, 0730 til 1500 eller 1600 hver dag MEN, det blir jo penger i hvert fall Nå skal jeg snart men først en liten runde her inne (greit å gjøre sånt når sambo sover likevel) God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 9. september 2006 #274 Del Skrevet 9. september 2006 Hei vennen..takk for gode ord i boka mi..er litt utafor om dagen men skal prøve å få skrivd litt mer senere ..håper du får en koselig helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 9. september 2006 #275 Del Skrevet 9. september 2006 OH! Nå har bror vært her og lagt belegg på do, det tok ca 10 minutter gitt! Hehe! Blir nok mer jobb på han her etter hvert - er noen gulv og ei trapp som står for tur når vi skal ta over! Nå har vi spist hamburger og pommes frittes til middag, og sambo har akkurat dratt på jobb. Så nå skal jeg vaske opp og bare sløve i lenestolen resten av kvelden tenker jeg. Har en liten skvett med rødvin her blant annet - yum! Stor til dere som titter innom igjen, og en ekstra til deg Gullet26! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 10. september 2006 #276 Del Skrevet 10. september 2006 Litt trøtt i dag ja, vært oppe siden litt før åtte, og så på en søndag da! Sambo kom hjem kl 06 etter ei slitsom natt på jobb visstnok, så han sovnet på ryggen og startet med å snorke som bare det! Og da får jo ikke jeg sove igjen når jeg først har våknet... Men gjør egentlig ikke noe, jeg er A-menneske i utgangspunktet og skal opp tidlig i morra, så... God søndag ønskes dere alle i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. september 2006 #277 Del Skrevet 10. september 2006 Go morgen snuppa... Her er det jobbings så tidlig på n,håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 10. september 2006 #278 Del Skrevet 10. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 12. september 2006 #279 Del Skrevet 12. september 2006 Oh... LITT fraværende om dagen, men det er slitsomt å være i ny jobb gitt... Kommer med en liten oppdatering til helga jeg tenker jeg, for da har jeg tid og ork til å sitte her litt Jobben er bra i hvert fall da, MYE å henge fingrene i hele tiden, så dagene går FORT på dere alle snuppene mine, tenker på dere selv om jeg ikke har fått vært innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. september 2006 #280 Del Skrevet 12. september 2006 Vet åssen det er, har tatt noen uker før jeg har kommet inn i den nye jobben jeg og.. Mye å gjøre og dagene flyr avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå