lady90 Skrevet 22. desember 2025 #1 Skrevet 22. desember 2025 Er det bare meg eller har blivakker.no økt prisene veldig? Hver gang jeg søker etter et produkt er blivakker mye dyrere enn alle de andre aktørene, slik var det ikke tidligere, da handlet jeg en del på blivakker, men nå gidder jeg ikke det lenger. 1
Natttåke Skrevet 22. desember 2025 #2 Skrevet 22. desember 2025 Jeg bruker ikke blivakker, og er muligens sur og gammel: Men har ikke alt blitt dyrt? Synes nesten det jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #3 Skrevet 22. desember 2025 Det har blitt dyrere ja. Færre rabattkoder også… Anonymkode: 40890...12c 2
Slarti Skrevet 22. desember 2025 #4 Skrevet 22. desember 2025 lady90 skrev (29 minutter siden): Er det bare meg eller har blivakker.no økt prisene veldig? Hver gang jeg søker etter et produkt er blivakker mye dyrere enn alle de andre aktørene, slik var det ikke tidligere, da handlet jeg en del på blivakker, men nå gidder jeg ikke det lenger. Det er helt normalt. Man begynner med å være ekstremt billig. Så blir man større og større. Folk slutter å handle andre plasser. Man begynner sakte men sikkert øker man prisen, folk handler uansett siden man er "billig" Så høres rett ut med tanke på hvor blivakker er i løpet som nettbutikk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #5 Skrevet 22. desember 2025 Er det ikke de som har fått minimumspris på 400 kr ish for å i det hele tatt kunne handle? Slutt på at jeg handler derfra nå i hvert fall. Det blir Lyko og Vita i stedet. Anonymkode: baad0...1de 1
Capazitet Skrevet 22. desember 2025 #6 Skrevet 22. desember 2025 Til og med grisebillige Makeup Mekka er blitt mykje dyrare i det siste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå